Dødskalkunen Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Hei Siden mange av brukerene i underforumet "Videoredigering og video" spør om de samme spørsmålene ganske ofte, synes jeg det burde bli opprettet et eget underforum for guider og tutorials. I dette underforumet legger brukerene inn sine egne tutorials og guider om videoredigering. Noen flere som er enige? Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 Noen som har meninger om dette? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Trur kanskje ikkje det hadde vore dumt. Eg veit om nokre trådar som hadde passa der allereie. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Nja, usikker her gitt. Mange kategorier har problemet som du her skisserer. Det er derfor ingenting nytt og skulle vi ta hensyn til alle kategorier som har problemet får vi plutselig veldig mange kategorier som den du foreslår. Jeg tror den beste måten å løse det på er å evt. lage en samletråd for alle nyttige tråder, som en moderator annonserer, for deretter å skrive "LES HER FØR DU SPØR" i emnetittel. Det vil gjøre samme nytten som en kategori selv om den ikke nødvendigvis rekker ut til et like stort publikum. Om en vanlig bruker oppretter denne tråden kan brukeren i tillegg spørre en moderator om den vil hjelpe til med å oppdatere så det ikke blir mye arbeid på den ene brukeren. Det vil være en uting faktisk om en moderator oppretter tråden, for en annen moderator kan så vidt jeg vet ikke redigere en annens moderator sin post. Om en bruker nå spør noe som er henvist til i den tråden vil ikke brukeren lenger kunne skylde på en eventuelt dårlig søkefunksjon eller dårlig forståelse av søkefunskjonen. Ellers kan tråder som omhandler noe som har blitt diskutert / spørt om tidligere bli rapportert for å spørre om en moderator kan stenge tråden. (Om du gjør dette, sleng med henvisninger til minst en tidligere tråd omhandlende samme emne). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg