Gå til innhold

Hva er det IE6 driver med her?

Anbefalte innlegg

denne siden er det margin: 0 på sidebaren, men i IE6 er det tydelig at noe er galt. I tillegg til at hopper ut og ødelegger, er sakene for brede. Er dette en tapt sak, eller er det mulig å gjøre noe med det?

Edit: jeg har lagt på ei rød ramme rundt sidebaren, sånn at det er lett å se hvor den slutter.

Endret av G2Petter
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kommer til at bredden på sidebaren og innholdsfeltet til sammen er 965px, mens containeren bare er 960px. Hvis dette skulle være tilfelle, er det merkelig at feilen bare oppstår i IE, men det kan være verdt å sjekke ut.

Nei, det kan det ikke være, det ble feil. Ser du har tatt i bruk * html-hacken der nede, og jeg vil nok også anta at det kan være noe á IE Double Float Margin-problemet.

Lenke til kommentar
Jeg kommer til at bredden på sidebaren og innholdsfeltet til sammen er 965px, mens containeren bare er 960px. Hvis dette skulle være tilfelle, er det merkelig at feilen bare oppstår i IE, men det kan være verdt å sjekke ut.

Nei, det kan det ikke være, det ble feil. Ser du har tatt i bruk * html-hacken der nede, og jeg vil nok også anta at det kan være noe á IE Double Float Margin-problemet.

8499300[/snapback]

Jeg telte, og kom frem til 952px. Så vidt jeg kan se er problemet at det dukker opp margin på menyen. Jeg har forsøkt "display:inline", som jo skal løse double float-problemet, men det fungerer ikke her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...