Scortech Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 På tide at de beveger seg vekk ifra WW2..De har tross alt har ww2 i 3 spill nå.. Nok er nok..Så det er på tide at de oppdaterer seg litt... Lenke til kommentar
superninja Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Veldig spennande det her, WWII har vi spelt nok, og Moderne krigføring (Notid) er veldig tøft. Er spesielt fasinert av sniperane sin kamuflasje. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Er stor fan av CoD1 og 2. CoD 1 er midt faste "julespel" som eg spelar kvar einaste jul. Alltid like artig. Så dette spelet må nok inn i samlinga. Når det gjeld det at dei har gått over til moderne tid, går eg framleis rundt og trur at dette har vore planen sidan starten. Er sikker på at eg las noko om dette då det første spelet vart annonsert. Lenke til kommentar
MosRew Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Noen som har peiling på nårtid dette spillet kommer ut? Og er det noen her som har noen anelser om minmumskrave til pc for å kjøre dette spillet? Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Noen som har peiling på nårtid dette spillet kommer ut?Og er det noen her som har noen anelser om minmumskrave til pc for å kjøre dette spillet? 8493425[/snapback] Det er nok nestegenerasjons spillmotor det er snakk om her, og noe sa "unreal 3" til meg fra første glimt av traileren. Om det stemmer, trenger man Shadermodel 3.0 på skjermkortet iallefall, om man skal basere seg på Rainbow Six: Vegas. Ellers tror jeg ikke at det er noen fastlåste begrensninger for hardware, og CoD-teamet har tidligere vært relativt flinke til å tilpasse spillene for svakere maskiner også. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 hmm, har aldri giddet og prøve noen COD spill pga jeg rører ikke enda ett ww2 spill. men dette så interesant ut... Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Kommer til PC ja? Blir sikkert sweet, det eneste jeg ikke liker med CoD spillene jeg har psilt før, er vanskelighets graden. Må sies at jeg ikke har spilt tredje spillet enda. Blir spennende med nåtid Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Jeg håper at dette spillet fortsatt vil holde den intensiteten jeg har sett før i COD. COD 2 er vel et av de eneste FPS-spillene som handler om WW2 som jeg liker. Makan til action skal en lete lenge etter! Sitter å funderer om jeg skal kjøpe COD 3 til 360.. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 (endret) Håper det ikke blir som BF2142. Det spillet falt absolutt ikke i smak hos meg. :/ edit: Videoen virker ikke for meg, får bare hvit skjerm. Får grave den fram et annet sted. Endret 28. april 2007 av Smirnoff Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Får ikke vist videoene på gamer.no.. Men det er vel den samme som de her på Gametrailers.com? Lenke til kommentar
Bjorn Ole Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Hmmm sukk, jeg trodde kanskje Call of Duty 4 skulle kanskje være den gangen man endelig kunne spille andre verdenskrig fra Tyskernes ståsted... Men det blir vel en fjern drøm å invadere Norge, Frankrike, Polen og kjempe til siste mann i Berlin... Men det ser ikke verst ut dette her heller, får håpe at man slipper å spille i ørkener hele tiden da, er ikke det mest kjekkeste landskapet man kan finne på i verden... Lenke til kommentar
Lord Darkness Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Får ikke vist videoene på gamer.no.. Men det er vel den samme som de her på Gametrailers.com? 8494742[/snapback] Samme her, bruker fz.se eller gametrailers.com istedenfor. Funker prima! //LD Lenke til kommentar
Erlend0_o Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Dette føler jeg ble veldig dum hva om den 5 harry potter boken skulle handle om matlaging. Jeg har alltid vært en STOR fan av COD men nå mistet jeg litt sansen. Ser ikke serlig lyst på at de dropper WW2 Lenke til kommentar
Bamsemumsen Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Eh.. hva om det du sier er irrelevant til diskusjonen? Om CoD4 omhandler moderne krigføring og ikke andre verdenskrig, så er det ikke mange som gråter over det. Vi har utrolig mange WWII-spill, de oversvømmer markedet. COD-serien tok en vendig til det dårlige med CoD3, som var elendig i forhold til forgjengeren. Det at COD4 ikke følger WWII-settingen, blir friskt og bra i mine øyne. Spill et annet WWII-spill for Christ's sake. Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Er stor fan av CoD1 og 2. CoD 1 er midt faste "julespel" som eg spelar kvar einaste jul. Alltid like artig. Så dette spelet må nok inn i samlinga. Når det gjeld det at dei har gått over til moderne tid, går eg framleis rundt og trur at dette har vore planen sidan starten. Er sikker på at eg las noko om dette då det første spelet vart annonsert. 8493102[/snapback] Morsomt nok hender det ofte at jeg også spiller gjennom et CoD spill ved juletider. Gleder meg veldig til dette kommer ut, da jeg ikke har spilt et morsomt "modern combat" spill siden Black Hawk Down kom ut (Tenker singleplayer her). Har brukt litt tid på GRAW og et par andre spill, men til tider er det gode gamle Løp-Dukk-Skyt opplegget, uten tanke på særlig med taktikk eller lagkamerater, veldig deilig å vende tilbake til. Lenke til kommentar
Bamsemumsen Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Elsker CoDs siktesystem jeg. Holder en knapp på kontrollen for å sikte inn, herlig og lett. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Blir dette DX10 spill? Lenke til kommentar
Yama Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Blir dette DX10 spill? 8495219[/snapback] håper da det... virker værtfall ulogisk etter min mening og ikke utnytte DX10... klart at de da henvender seg hovedsakelig til Vista brukere. men det sies jo at DX10 også vill komme for XP brukere... selv skal jeg kjøpe Vista når AoC kommer. Så jeg håper de utnytter det... Spillet ser hvertfal ut til og bli interesant. Tidsperioden kan jo alltids diskuteres da... hehe Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Dette så bare sinnsykt fett ut! Glad for at de har droppa den oppbrukte WW2 handlinga.. Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Syns de heller kunne brukt OpenGL. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg