LilleMorell Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Hva kan man jobbe med? Hvordan er det å få jobb? og hva tror dere lønnen ca. ligger på? Er veldig usikker på om jeg skal ta bachler tannpleier eller bachler utviklingsstudier.... Velger jeg tannpleier så vet jeg jo hva jeg går til med henhold til lønn og arbeidoppgaver.. Men velger jeg bachler utviklingsstudier så vet jeg ingenting og trenger litt innspill! Jeg er vel i grunnen litt redd for å velge bachler i utviklingsstudier fordi jeg har det for meg at det er ett usikkert yrke eller usikker fremtid med jobb o.l.... men jeg aner altså ikke.... Men tror det er det jeg helt vil gå... Hmmmm Lenke til kommentar
Thoz Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 (endret) Vil vel tro en vanlig yrkesvei for folk med denne kompetansen vil være å jobbe med en ideel organisasjon. Med andre ord: sannsynligvis forholdsvis lav lønn, men det må være en veldig givende jobb. Hvis du er opptatt av arbeidsmarked og jobbmuligheter så tror jeg nok ikke utvilklingsstudier er det studiet som er mest bankers, men heller ikke det verste. Får jo på en måte en yrkesrettet utdannelse, så behovet for folk med denne kompetansen er nok tilstede. Endret 28. april 2007 av Thoz Lenke til kommentar
LilleMorell Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 Jeg vil gjenrne ha flere innspill altså :nikker: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå