Bjerkeris Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Hei, kjører min e6600 på 3Ghz nå, har skrudd av asus q-fan men syns den zalman 9700 super quiet, støyer litt for mye. Enkelt og greit spørsmål: Hva er en grei temperatur i idle og load? Lå forresten på core0 43c og core1 43c da jeg kjørte Orthos. Hva slags setting burde jeg egentlig sette Orthos til å kjøre når jeg skal teste stabilitet? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 43 grader under load er da slett ikke ille det da. Når du så smått begynner å runde 60 grader bør du tenke på å gjøre noe med det. Lenke til kommentar
Bjerkeris Skrevet 28. april 2007 Forfatter Del Skrevet 28. april 2007 43 grader under load er da slett ikke ille det da. Når du så smått begynner å runde 60 grader bør du tenke på å gjøre noe med det. 8490325[/snapback] Takk for svar, skal prøve å sette ned farten på viften litt til jeg da Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 du kan bra sikkert kjøre den vifta på minimum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå