MiSP Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Er det en måte man kan sette affinitet på før programmet starter? Jeg er nødt til å kjøre et program på bare én kjerne for å få det til å virke, og hvis jeg går gjennom Task Manager kan jeg ikke gjøre noe før programmet er startet. Da er det jo for sent. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Har lett litt på nettet, og det ser ut som du trenger et 3.parts program som kan gjøre jobben. Jeg fant et, RunFirst. Men jeg har ikke testet det ut, så her må du være prøvekanin. Lenke til kommentar
RefleXio Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Sjekk her: Robpol86 Affinity Mask Tool Følg instruksjonene nøye Putt fila både i system og system32 folderen din... Dette skulle virke. for å sette affinity mask, følg instruksjonene på sia Tips: Kopier fila du skal sette affinity mask på til C:/, det forenkler maskeringen... Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 Har lett litt på nettet, og det ser ut som du trenger et 3.parts program som kan gjøre jobben. Jeg fant et, RunFirst. Men jeg har ikke testet det ut, så her må du være prøvekanin. 8498399[/snapback] Takker, dette fungerer helt fint. Bare drar .exe-filen på RunFirst.exe (evt. bruker kommandolinjen), og så er alt vel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå