Gjest Gjest_jada_* Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 HEI! det har seg sånn at det er en jente jeg liker veldig godt. Hun er veldig populær og veldig snill og pen! Hun vet at jeg liker henne og jeg vet hun har likt meg før, har klint med hun to ganger for litt siden...ingen var helt edru da..det var samme kveld. Men hvordan skal jeg gå frem for å kline med hun?har jo klint med andre før, men da vet jeg at de liker meg og da er det ikke noe stress... Hun kom og satte seg på fanget mitt i går da jeg satt i en sofa. Klarer fint å holde rundt henne og sånn, men vet lissom ikke hvordan jeg skal gå frem for å kline. Tror kanskje hun liker meg litt, men at hun liker en av mine nærmeste venner bedre litt kjipt men men..hehe håper på seriøse svar! når vi klinte var jeg ganske full så husker ikke hvordan det skjedde er så sykt forelsket i hun... Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Vis du vil være på den sikre siden kan du alltid spør. Da slepper du og " drite " deg ut viss ho ikke vil. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Finn en passende situasjon og bare kyss hun, du merker fort om det er noe hun vil eller ikke. Kysser hun tilbake er det bare å kline i vei! Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Be henne på kino og spør på sisten alternativ 1 :Hva hadde du gjort hvis jeg hadde lent meg over mot deg og prøvd å gi deg et skyss : 2 : Hva med et hade-kyss ? Jeg hadde en cola kork som det sto vi to @ Kino ? på , igår så sa jeg "Jeg prata med en kompis om råd om å spøre deg ut på kino, han syns dette var tåplig å syns jeg bare burde spøre, men jeg tar begge jeg "- så jeg hun korken også spørte jeg" Hun ble _veldig_ glad å sa veldig veldig gjerne, det hadde vært veldig koslig - så kyssa jeg hu Glimt i øye og et smil så Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Mens hun sitter på fanget ditt kan du jo smette hånden din inn i hennes, få henne til å se på deg, å mens du nermer ansiktet ditt hennes, så merker du iallefall fort om hun vil kysse med deg. Da, er det bare å kline til Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Du kan jo også bare spørre da En annen ting som funka for meg var dette: Jeg er så tørr på leppene! Kan fukte dem for meg? Riktig nok var jeg jo ikke tørr på leppene Lenke til kommentar
Johsse Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Få øyenkontakt... Om da kjemien stemmer skjer det rett og slett bare automatisk, viss ikke vent litt til for og se om det kommer etter hvert =) Lenke til kommentar
Jonulf Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Bare snakk med jenta en stund og flørt litt. Så spør du bare plutselig: "har du lyst til å kysse meg?" Hvis hun sier ja, kysser du henne. Hvis hun sier kanskje, sier du: "la oss finne ut." og så kysser du henne. Hvis hun sier nei svarer du: "Jeg sa ikke at du kunne. Det bare så ut som om du tenkte på noe." Litt dristig kanskje, men hvis hun liker deg litt så vil hun mest sannsynlig ikke bli sur på deg uansett. Lenke til kommentar
Johsse Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Bare snakk med jenta en stund og flørt litt. Så spør du bare plutselig: "har du lyst til å kysse meg?" Hvis hun sier ja, kysser du henne. Hvis hun sier kanskje, sier du: "la oss finne ut." og så kysser du henne. Hvis hun sier nei svarer du: "Jeg sa ikke at du kunne. Det bare så ut som om du tenkte på noe." Litt dristig kanskje, men hvis hun liker deg litt så vil hun mest sannsynlig ikke bli sur på deg uansett. 8492036[/snapback] Egentlig ikke så dumt =D hehe... Ops, det er jo helg nå =P Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Egentlig ikke så dumt =D hehe... Ops, det er jo helg nå =P 8492186[/snapback] Langhelg faktisk Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 En kompis av meg bruker å si "stopp meg hvis jeg ikke får lov", venter et par sekunder og lener seg så inn for å kysse dama. Ifølge ham fungerer det utmerket, og han har visstnok enda ikke fått nei. Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Ble sammen med ei i går. Vi lå inntil hverandre i noen minutter, og leppene våre kom bare nærmere og nærmere hverandre, til vi til slutt kyssa. Kyssing går som regel automatisk, håper det ordner seg for deg =) Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Ble sammen med ei i går. Vi lå inntil hverandre i noen minutter, og leppene våre kom bare nærmere og nærmere hverandre, til vi til slutt kyssa. Kyssing går som regel automatisk, håper det ordner seg for deg =) 8493549[/snapback] Akkurat, du vet når det passer Er som regel når det blir stille et par sekunder og så nærmer dere hverandre Lenke til kommentar
Myst Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Skap et romantisk atmosfære, og bare se i øynene og len deg sakte framover. Jenter smelter for slikt, og som andre sier, går det automatisk etterpå. Tenkte jeg skulle slenge meg på, men det viste seg å være off topic. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Drit i kino! Det er ikke romantisk. Ta henne med en tur ut i parken. Gå dere en tur, gjerne sammen med ei bikkje om en av dere har det. En slik tur kan innlede til mye. Det er lett å ta hånda hennes, dere kan leie bikkja sammen. Med bikkja med på turen får dere noe å se på og le av om den pinlige stillheten senker seg. Når dere er oppvarmet så kan dere binde bikkja til et tre og sette dere ned. Da er veien mellom leppene liten og du har sjansen Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Wickedlike Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Bare spørr henne, "Hvis jeg ber deg om å kline, vil svaret ditt være det samme som til dette spørsmålet?" Kan være kjip å vri seg ut av i tider =P Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Enten går kyssingen automatisk, ellers så må du selv ta intiativet. At hun setter seg på fanget dit viser bare at hun er interessert. Spør "Vil du kysse meg?". Sier hun ja, kyss henne. Sier hun "Vet ikke", "Hva", "ehhhhh... (tenke en stund) nei?" så ta fingeren foran munnen hennes og kyss henne allikevel. Sier hun plent nei, ikke gjør noe som helst. Eller så kan du kysse henne på kinnet og se om hun snur seg mot deg. Gjør hun det, kyss henne! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Om det blir stille i samtalen med dere, istede for å fortsette å prate, så ser du på leppene hennes i noen sekunder, også opp på henne, ser hun på leppene dine, vil det hele gå naturlig. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Tja... En jente holdt rundt meg, jeg var trøtt, hun laget kysse lyder og jeg kyssa henne. Så tenkte jeg: "Hvorfor i HELVETTE gjorde jeg det?" It just happend... Det å spørre om noen vil kline når man selv er litt dritings er lett å sno seg unna om de aviser en, men det er jo ikke når man er dritings man skal kline... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå