malinlh Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Hei! Jeg kjøpte nytt dv-kamera for noen uker siden, og jeg har også kjøpt en firewire kabel for overføring til pc. Jeg er ganske nybegynner når det gjelder videokameraer, men med vanlig digitalkamera så kommer det opp sånn at du kan overføre bildene til data ved hjelp av en veiviser som kommer frem når du kobler det til. Det jeg ikke forstår, er hvordan du kan OVERFØRE film fra dv-kameraet til pcen. Windows movie maker virker ikke på min pc, men det kommer opp noe som heter WinDVD Creator. På WinDVD Creator klarer jeg å se filmen jeg har filmet på pcen, men problemet er: Hvordan får jeg lagret filmen på pcen? Takk på forhånd! Hilsen Malin Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Last ned Windows movie maker 2 gratis på nettet. Så prøver du på nytt. Du kan også lese "Stickyen".... Lenke til kommentar
malinlh Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 Takk for svar Har prøvd å laste ned windows movie maker 2, men det kommer fremdeles bare feilmelding hver gang jeg åpner det. Hva er stickyen? Er det noen andre gratis programmer jeg kan laste ned for overføring (eventuelt redigering) av film? Hilsen Malin Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Ta en titt på denne siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå