Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Honda MTX, skjært?

s0br3

Anbefalte innlegg

Hei!

Her om mandagen som var denne uka, så bytta jeg sylinder. Jeg fant ut at den skulle kjøres inn 50 mil, og jeg snakka med en jeg kjenner som har veldig peiling på moped at etter 15 mil så kunne jeg godt dra den litt på gira. Så senest i går nådde jeg 15 mil, jeg dro den litt på gira og dermed kom det en slags ulelyd fra motoren og bakhjulet låste seg totalt. Jeg stoppa og prøvde å starte den igjen, og den starta, uten no problem i det hele tatt. Den gikk akkurat som den skulle og motorlyden var akkurat som før! :S

Hva kan årsaken være?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Her om mandagen som var denne uka, så bytta jeg sylinder. Jeg fant ut at den skulle kjøres inn 50 mil, og jeg snakka med en jeg kjenner som har veldig peiling på moped at etter 15 mil så kunne jeg godt dra den litt på gira. Så senest i går nådde jeg 15 mil, jeg dro den litt på gira og dermed kom det en slags ulelyd fra motoren og bakhjulet låste seg totalt. Jeg stoppa og prøvde å starte den igjen, og den starta, uten no problem i det hele tatt. Den gikk akkurat som den skulle og motorlyden var akkurat som før! :S

Hva kan årsaken være?

8489964[/snapback]

varmskjæring. Sett opp oljemengden litt på oljepumpa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...