s0br3 Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Hei! Her om mandagen som var denne uka, så bytta jeg sylinder. Jeg fant ut at den skulle kjøres inn 50 mil, og jeg snakka med en jeg kjenner som har veldig peiling på moped at etter 15 mil så kunne jeg godt dra den litt på gira. Så senest i går nådde jeg 15 mil, jeg dro den litt på gira og dermed kom det en slags ulelyd fra motoren og bakhjulet låste seg totalt. Jeg stoppa og prøvde å starte den igjen, og den starta, uten no problem i det hele tatt. Den gikk akkurat som den skulle og motorlyden var akkurat som før! :S Hva kan årsaken være? Lenke til kommentar
Baardson Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Hei!Her om mandagen som var denne uka, så bytta jeg sylinder. Jeg fant ut at den skulle kjøres inn 50 mil, og jeg snakka med en jeg kjenner som har veldig peiling på moped at etter 15 mil så kunne jeg godt dra den litt på gira. Så senest i går nådde jeg 15 mil, jeg dro den litt på gira og dermed kom det en slags ulelyd fra motoren og bakhjulet låste seg totalt. Jeg stoppa og prøvde å starte den igjen, og den starta, uten no problem i det hele tatt. Den gikk akkurat som den skulle og motorlyden var akkurat som før! :S Hva kan årsaken være? 8489964[/snapback] varmskjæring. Sett opp oljemengden litt på oljepumpa. Lenke til kommentar
Loled Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Hvilken moped er det snakkom? Lenke til kommentar
s0br3 Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 Hvilken moped er det snakkom? 8501583[/snapback] Det er snakk om en Honda MTX. Men alt er i orden nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå