Chrian Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Så en reklameposter på en Buss i Bergen for noen dager siden med reklame for GoBergen ADSL. Sjekket på nettet og de leverer 6mb/600kb linje til 249kr måneden og 20mb/1000kb til 349kr. Noen her som har erfaring med dette produktet? Lenke til kommentar
jocke Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 (endret) For mange år siden startet noen ildsjeler det utenkelige. De bygget et eget bredbåndsnett i Bergen under navnet BG Nett. Det lille selskapet hadde kanskje de mest fornøyde kundene i Norge. Selskapet ble senere kjøpt av det bergenske mobilselskapet Combitel Er vel samma som Combitel, bare at dem lanserer et nytt konsept uten bindingstid, og gjør valget enkelt med å kun ha 2 pakker. Har selv hatt erfaring med tidligere BG Nett, og det er en erfaring jeg egentlig ikkje ønsker at andre skal ha. De hadde høy latency, mye nedetid, og en hel del andre ting. Skal riktignok sies at det er en stund siden dette skjedde, så de kan ha forbedret seg et hakk eller tre. Virker forøvrig som ganske konkurransedyktige priser med 349,- for 20Mbit, uten bindingstid. Endret 28. april 2007 av jocke Lenke til kommentar
J0lle Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 For mange år siden startet noen ildsjeler det utenkelige. De bygget et eget bredbåndsnett i Bergen under navnet BG Nett. Det lille selskapet hadde kanskje de mest fornøyde kundene i Norge. Selskapet ble senere kjøpt av det bergenske mobilselskapet Combitel Er vel samma som Combitel, bare at dem lanserer et nytt konsept uten bindingstid, og gjør valget enkelt med å kun ha 2 pakker. Har selv hatt erfaring med tidligere BG Nett, og det er en erfaring jeg egentlig ikkje ønsker at andre skal ha. De hadde høy latency, mye nedetid, og en hel del andre ting. Skal riktignok sies at det er en stund siden dette skjedde, så de kan ha forbedret seg et hakk eller tre. Virker forøvrig som ganske konkurransedyktige priser med 349,- for 20Mbit, uten bindingstid. 8490258[/snapback] Jeg jobber med dette og jeg kan uten å reklamere for noe som helst, si at det har skjedd mye siden den gang. Både bytting av utstyr, utvidelse av bw etc. Produktet pr idag står ikke tilbake for noen annen isp. Lenke til kommentar
Taxman Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Se denne tråden - samme tema https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=757454 Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 For mange år siden startet noen ildsjeler det utenkelige. De bygget et eget bredbåndsnett i Bergen under navnet BG Nett. Det lille selskapet hadde kanskje de mest fornøyde kundene i Norge. Selskapet ble senere kjøpt av det bergenske mobilselskapet Combitel Er vel samma som Combitel, bare at dem lanserer et nytt konsept uten bindingstid, og gjør valget enkelt med å kun ha 2 pakker. Har selv hatt erfaring med tidligere BG Nett, og det er en erfaring jeg egentlig ikkje ønsker at andre skal ha. De hadde høy latency, mye nedetid, og en hel del andre ting. Skal riktignok sies at det er en stund siden dette skjedde, så de kan ha forbedret seg et hakk eller tre. Virker forøvrig som ganske konkurransedyktige priser med 349,- for 20Mbit, uten bindingstid. 8490258[/snapback] Jeg jobber med dette og jeg kan uten å reklamere for noe som helst, si at det har skjedd mye siden den gang. Både bytting av utstyr, utvidelse av bw etc. Produktet pr idag står ikke tilbake for noen annen isp. 8680167[/snapback] Ja, utstyr i sentral må jo byttes ut for å ha mulighet for adsl2+. Servicen til Combitel / GoBergen er iallefall utmerket!! Har aldri havnet i telefonkø Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå