Gå til innhold

Synspunkter på Nokia E61

Anbefalte innlegg

Tidlig i høst kjøpte jeg meg en SE k610i (rød) til 2300kr fra gsm1.no. Hadde da Chess Touch og har fremdeles det i dag.

Min k610i har begynt å bli litt kjedlig, og knappene henger, programmvaren (spesielt når du skriver sms) henger og jeg opplever også at telefonen låser seg. Dersom jeg prøver å laste ned oppgradering på telefonen, får jeg beskjed om at jeg enten har for lite batteri igjen, at tjenesten ikke er tilgjengelig eller så begynner den å laste ned også 'connection failed'.

I denne forindelse tenkte jeg på å kjøpe meg en Nokia E61, fordi den har stor skjerm, har alltid vært interessert i qwerty-tastatur, og egentlig synes jeg Nokia er mye bedre enn SE, vertfall Series 60. Kamra for meg er ikke nødvendig på mobil. Det kan sikkert være kjekt å ha, men selv om det er 2mpx så er det ikke noe å putte i album etter..

Eneste ulempen jeg har funnet med E61 er at den ikke har A2DP (stero bluetooth), siden jeg har et Jabra BT620s stero-headset..men men.

Noen som har denne telefonen og som er villige til å dele litt erfaringer? :)

Telefonen kan jeg få for 600kr hos min lokale Expert forhandler med 12mnd binding til Telenor SuperMinute. Har regning fra Chess i dag på ca 4-500kr (kun sms omtrent), men fattern har FriFamilie, og så snart kjæresten min også får Telenor (kontant) så blir det jo gratis likevell :) (telefonen koster forresten 500kr mer uten 12bindig, er det verdt det?)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

Denne mobilen har jeg hatt et par måneder,

Med tanke på funskjoner var jeg fornøyd med den, men den er alt for stor til å være mobil. Den passer ikke i lomme i det hele tatt

så hvis du får den for kr 1100 uten at du binder deg til noen opperatører, så er det vel gunstig pris, ( personliog jeg ville ikke betalt 500 for den en gang)

MVH

Lenke til kommentar

Jeg skaffet meg nettopp den oppgraderte versjonen med kamera som heter E61i.

Jeg er ihvertfall kjempefornøyd med telefonen. Kjempebra batterikapasitet, lekker skjerm, rask respons i menyen, 3G, egde, wifi, you name it.

Passer kanskje ikke i bukselommen, men den er så slank at jeg har den som regel plassert i skjortelommen min...post-57831-1177883944_thumb.jpgpost-57831-1177883856_thumb.jpgpost-57831-1177884048_thumb.jpg

Endret av Pallister
Lenke til kommentar

Hei og takk for svar! At den er stor gjør meg egentlig ingenting, så lenge den går ned i lomma så er det greit :p

Designet til E61i synes jeg er styggere enn E61. Nyere nokia'er har fått en høy bling-bling faktor, og jeg er lite for det. bare se på navigasjonstasten til E61i, stygg som juling. Heller styrespak.

Hvordan er den å skrive på? Siden æ ø og å er plassert ganske knotete etter min mening, uten å prøve det i praksis såklart..

Endret av viiite
Lenke til kommentar

Smaken er som baken.

Jeg synes E61i er mye penere enn forgjengeren, har hatt den også.

Likeså knotet jeg betraktelig mer med "joysticken" på E61. Så jeg synes at E61i har blitt betraktelig bedre en E61. "Bling-faktor" er jeg ikke enig i. riktignok gir den et lekkert inntrykk med sin børstete stål finish, foran og bak..

post-57831-1177951284_thumb.jpg

Endret av Pallister
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...