Gef Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Hvordan kan man ta bilde av oppstart der det står info om pc'en din uten å bruke kamera? Lenke til kommentar
zZzZz Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 venter spent jeg óg... Lenke til kommentar
Gef Skrevet 25. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2002 Det må da være noen som vet noe vel???! Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Innbilte meg kanskje at "PrintScreen" virka her også..... Jeg er ikke sikker for jeg har aldri hatt behov for å ta bilde av BIOS eller selve POST- meldingen. Lenke til kommentar
zZzZz Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Jeg har heller aldri prøvd PrintScreen i BIOS, men jeg har fått det for meg at det ikke går an. For de plassene jeg ser bilder av BIOS e.l. (f.eks. her på hw.no) så er det bilder fra fotografiapparat. Og når ikke "proffene" kan bruke PrintScreen i BIOS, så kan vel ikke vi det heller ? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Å ta Print Screen av BIOS er nokk ikke mulig. Hvis du skal det så må du nokk ta bildet av selve skjemen eller bruke prosjektor og ta bildet av lerrete. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Too bad.................:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå