Gå til innhold

Merker man forskjell på SATA150 og SATA300?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, så da er det bare tullball å bytte SATA150 disk til SATA300 disk. Men unntaket må være om man skulle kjørt flere disker i Raid5 el?

Dog skal jeg kjøre singledisk og da er neppe forskjellen stor som du sier. Mulig jeg oppgraderer til speiling dog.

Lenke til kommentar
Ok, så da er det bare tullball å bytte SATA150 disk til SATA300 disk. Men unntaket må være om man skulle kjørt flere disker i Raid5 el?

Dog skal jeg kjøre singledisk og da er neppe forskjellen stor som du sier. Mulig jeg oppgraderer til speiling dog.

8490222[/snapback]

Skal allikevel ha ny disk er det jo bare å kjøpe en s300. prisforskjellen er jo mindre enn ei flaske cola.

Lenke til kommentar

Trenger ikke ny disk da en 250GB SATA150 dekker størrelsesbehovet mitt på en PC.

Har en Stacker filserver som kjører 11 disker som stor lagringsplass i 2 Raid5 arrays, med gigabit nettverk(huff ikke spør hva den har kostet meg siste 3-4 år).

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Trenger ikke ny disk da en 250GB SATA150 dekker størrelsesbehovet mitt på en PC.

Har en Stacker filserver som kjører 11 disker som stor lagringsplass i 2 Raid5 arrays, med gigabit nettverk(huff ikke spør hva den har kostet meg siste 3-4 år).

8490618[/snapback]

Da kan du nok trygt beholde den du allerede har

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...