Gå til innhold

Får ikke oppløsning-alternativ 1440x900

Duqe

Anbefalte innlegg

Bygde nylig en pc til min søster og den skulle være så billig som mulig, medførte at vi valgte MSI P4M800 Pro med intergrert skjermkort og skjermen er en Videoseven 19" Widescreen.

Problemet er at jeg ikke får stillt oppløsningen til 1440x900, har lastet ned de nyeste drivene men allikevel så dukker ikke alternativet opp, finnes det andre løsninger?

Takker for all svar.

Endret av duqe77
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei du. Fikk du med en cd med monitoren din? Jeg har en samsung 940BW med samme oppløsning. Måtte installere monitordriver fra cd'en jeg fikk med skjermen for å få den oppløsningen. Hvis du ikke finner det så kan du jo se på videoseven sin hjemmeside, eventuelt laste ned samsung driveren, den burde også funke på din skjerm. :)

Bygde nylig en pc til min søster og den skulle være så billig som mulig, medførte at vi valgte MSI P4M800 Pro med intergrert skjermkort og skjermen er en Videoseven 19" Widescreen.

Problemet er at jeg ikke får stillt oppløsningen til 1440x900, har lastet ned de nyeste drivene men allikevel så dukker ikke alternativet opp, finnes det andre løsninger?

Takker for all svar.

8489687[/snapback]

Lenke til kommentar

Hmmm, har du prøvd å oppdatere bios? Søkte litt på nett i forhold til det integrerte skjermkortet ditt og den oppløsningen. Virker som det er flere som har problemer. Asus har løst dette ved en bios oppgradering. Kanskje MSI også har gjort dette.

Eventuelt så kan du vel bare kjøpe et billig skjermkort... :hmm:

Endret av SteinRJ
Lenke til kommentar
Hmmm, har du prøvd å oppdatere bios? Søkte litt på nett i forhold til det integrerte skjermkortet ditt og den oppløsningen. Virker som det er flere som har problemer. Asus har løst dette ved en bios oppgradering. Kanskje MSI også har gjort dette.

Eventuelt så kan du vel bare kjøpe et billig skjermkort...  :hmm:

8505777[/snapback]

Lette også etter dette, men ingen bios updatering er ute.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...