Gå til innhold

Hvordan bør jeg oppgradere denne?

Anbefalte innlegg

Investerte endel penger i gaming pc for noen år tilbake, men jeg greier ikke lengre å kjøre de mest krevende spillene, så tror jeg må oppgradere, jeg har store problemer med overheating når jeg prøver å kjøre spillene(spesiellt etter jeg begynte å kjøre vista 32-bit), vet ikke hva som overheater, men misstenker skjermkortet fordi skjermen blir svart også kommer den tilbake med feilmeldingen om at "skjermkortdriveren sluttet å funke men har recovered".

Speccs:

Hovedkort

MSI MS-7100

CPU

AMD Athlon 64 4000+ 2,4 ghz

RAM

1024 (2x 512) Corsair

GPU

Gainward Nvidia Geforce 6800 ultra

HDD

ST320082 2AS SCSI 200 GB

Nvidia nforce4 Serial ATA controller

Hva må jeg kjøpe nytt her for å være i stand til å kjøre de nye spillene?

Endret av sexyafro
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når jeg kjøpte pcen så sa de at hovedkortet støttet to skjermkort, kan jeg ikke bare kjøpe et billig et og sette det inn sammed med 6800 kortet? eller er det best å bare investere i et skikkelig et? ram blir iallefall førsteprioritert

Lenke til kommentar

skjønner godt at rammen er førsteprioritet :)

du kan jo sette inn et til (likt) skjermkort og kjøre i SLI, men hvor mye mer ytelse du får av dette vet jeg ikke (har aldri prøvd, kjører enda med agp skjermkort :) )

men med tanke på at du har vista tror jeg at jeg ville prøvd meg på et av disse nye directx10 klare kortene, da vil du jo være klar for fremtidige spill også :)

og av disse kortene er det mange som mener at 8800gts 320mb er der du foreløpig får mest for pengene

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...