perjohan Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Jeg har fått et tilbud på hellakkering av en Opel Omega. Det vil koste 35.000 inkl moms. Er det normal pris? Jeg hadde ventet ca halvparten. Alt skal gjøres av verkstedet: Maskering, sliping, etc. Metallic lakk, ingen særlige skader, kun småsår og slitasje. Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Jeg syns det høres helt forferdelig mye ut. Blir det lakka på innsiden av panser, bagasjelokk, dører o.l. også, eller kun plasser som er synlige med alt stengt? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 (endret) Fra hva jeg har hørt er det en helt normal pris, om ikke mer. Spurte nylig samme spørsmålet til en kar som jobber på et verksted - han sa det ville koste rundt 35-45000, derfor anbefalte han heller å dra ned til Polen/Russland. Akkurat samme arbeidet, like godt utført for halve prisen. Edit: Det var faktisk også en Opel, 95' Vectra. Skulle lakkes fra grønn til svart. Endret 28. april 2007 av Stikko Lenke til kommentar
Domi9q Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Jeg har fått et tilbud på hellakkering av en Opel Omega. Det vil koste 35.000 inkl moms. Er det normal pris? Jeg hadde ventet ca halvparten. Alt skal gjøres av verkstedet: Maskering, sliping, etc. Metallic lakk, ingen særlige skader, kun småsår og slitasje. 8489649[/snapback] Er innvendig lakkering med i prisen, kan du si at 35k er billig ja! Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 en eg kjenner fekk tilbud på kun utvendig lakkering av en golf 2. då skulle han vaske, maskere og gjere alt klart sjøl så kun lakkeringa gjenstod. det måtte han betale 12 eller 15 for. det var en som driver eige verksted og er veldig rimeleg på det meste. skulle det vore på merkeverksted snakte han om minimum 20 000 fro samme jobben. med klargjering av bilen vil det sjølsagt bli dyrare. opel er og en større bil enn golf, å det vil kreve meir tid og meir lakk. så 35000 er ikkje urimelig (eller det kan jo diskuterast, men det er iallefall ikkje uvanleg). lakkering er svindyrt.... Lenke til kommentar
karamasov Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Det var utrolig dyrt. Lakkerte nettopp min Mercedes C-180 for 12000,-. (Naturligvis ikke svart arbeid.) Jobben var nydelig utført, ingenting å klage på! Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 er forskjell på heillakkering og lakkering kun av synlige flater når alle dørene er lukka. Lenke til kommentar
Perazzi Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Ta turen over grensen til Sverige. En kompis av meg var over i fjor sommer og fikk hellakkert sin Saab 9-5 til den nette sum av 15000 kr alt arbeid inkludert. Lenke til kommentar
peace2 Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Hvor mye koster det å gjøre jobben hjemme ? hva krever det av utstyr? Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 En fyr nedi gata her som driver eget biloppretting/lakkeringsverksted i Oslo lakkerte hele bilen til en bekjent for ti lapper. Svart, utenom verkstedet. Så kjenner du noen som kjenner noen, så blir det det billigste;) Lenke til kommentar
HanssA Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Hvor mye koster det å gjøre jobben hjemme ? hva krever det av utstyr? Et lite tips: ikke gjør det hjemme, hvis du ikke vet hva slags utstyr som kreves Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå