Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hellakkering - hva koster det normalt?

Anbefalte innlegg

Jeg har fått et tilbud på hellakkering av en Opel Omega. Det vil koste 35.000 inkl moms. Er det normal pris? Jeg hadde ventet ca halvparten. Alt skal gjøres av verkstedet: Maskering, sliping, etc. Metallic lakk, ingen særlige skader, kun småsår og slitasje.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fra hva jeg har hørt er det en helt normal pris, om ikke mer. Spurte nylig samme spørsmålet til en kar som jobber på et verksted - han sa det ville koste rundt 35-45000, derfor anbefalte han heller å dra ned til Polen/Russland. Akkurat samme arbeidet, like godt utført for halve prisen.

Edit: Det var faktisk også en Opel, 95' Vectra. Skulle lakkes fra grønn til svart.

Endret av Stikko
Lenke til kommentar
Jeg har fått et tilbud på hellakkering av en Opel Omega. Det vil koste 35.000 inkl moms. Er det normal pris? Jeg hadde ventet ca halvparten. Alt skal gjøres av verkstedet: Maskering, sliping, etc. Metallic lakk, ingen særlige skader, kun småsår og slitasje.

8489649[/snapback]

Er innvendig lakkering med i prisen, kan du si at 35k er billig ja! :thumbup:

Lenke til kommentar

en eg kjenner fekk tilbud på kun utvendig lakkering av en golf 2. då skulle han vaske, maskere og gjere alt klart sjøl så kun lakkeringa gjenstod. det måtte han betale 12 eller 15 for. det var en som driver eige verksted og er veldig rimeleg på det meste. skulle det vore på merkeverksted snakte han om minimum 20 000 fro samme jobben. med klargjering av bilen vil det sjølsagt bli dyrare. opel er og en større bil enn golf, å det vil kreve meir tid og meir lakk. så 35000 er ikkje urimelig (eller det kan jo diskuterast, men det er iallefall ikkje uvanleg).

lakkering er svindyrt....

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...