Fotofashion Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 (endret) Hva gjør man med fingrene sine når man har sluttet å røyke? Morsomt å se på hondbevegelsene til folk som prater, eller sover. Tatt med Pentax k10d, Tamron AF XR DI 28-75 F2,8. Pentaxen låner jeg mens jeg har mitt k100d til rens. PS! hondholdt liker den innebygde SR . Endret 28. april 2007 av DeViSoR Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Du kunne gjort blenderen mindre for å få større dybdeskarphet i bildet. Ellers er det et fintfint bilde.. Lenke til kommentar
joniwes Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 (endret) Du kunne gjort blenderen mindre for å få større dybdeskarphet i bildet. Ellers er det et fintfint bilde.. 8490576[/snapback] Med tanke på bildets tittel vil jeg vel anta at DeViSor har tatt bildet med liten dybdeskarphet med overlegg, og at det er mye av poenget... Greia er jo å fremheve fingrene, og det har han jo klart til fulle. Personlig likte jeg bildet godt, og har ikke noe å pirke på. Skarpt og fint, og et litt uvanlig motiv - noe jeg ser på som et stort pluss, i alle fall i dette tilfellet. EDIT: Tyrkleifs... Endret 28. april 2007 av joniwes Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Du kunne gjort blenderen mindre for å få større dybdeskarphet i bildet. Ellers er det et fintfint bilde.. 8490576[/snapback] Med tanke på bildets tittel vil jeg vel anta at DeViSor har tatt bildet med liten dybdeskarphet med overlegg, og at det er mye av poenget... Greia er jo å fremheve fingrene, og det har han jo klart til fulle. 8490733[/snapback] Joda, men jeg synes at personen ble litt for uklar. Derfor ville jeg har fikset dette. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 28. april 2007 Forfatter Del Skrevet 28. april 2007 takk takk.. meningen var å teste den lånte kameraet med mitt nye tamron objektiv. Tross alt bilde nr 3 med dette objektivet .. Men har jeg skulle ha fotografert en stemningsbilde som dette er, så har jeg valgt bedre lyssetting (måtte ned til f1/20). Kanskje har jeg prøvd med større dof, men også mindre dof. Men i dette tilfellet var gestikuleringen som var interessant . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå