Gå til innhold

En lek med dof, 1 bilde

Anbefalte innlegg

IMGP0003.jpg

Hva gjør man med fingrene sine når man har sluttet å røyke? Morsomt å se på hondbevegelsene til folk som prater, eller sover.

Tatt med Pentax k10d, Tamron AF XR DI 28-75 F2,8.

Pentaxen låner jeg mens jeg har mitt k100d til rens.

PS! hondholdt liker den innebygde SR ;).

Endret av DeViSoR
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du kunne gjort blenderen mindre for å få større dybdeskarphet i bildet.

Ellers er det et fintfint bilde.. :)

8490576[/snapback]

Med tanke på bildets tittel vil jeg vel anta at DeViSor har tatt bildet med liten dybdeskarphet med overlegg, og at det er mye av poenget... Greia er jo å fremheve fingrene, og det har han jo klart til fulle.

Personlig likte jeg bildet godt, og har ikke noe å pirke på. Skarpt og fint, og et litt uvanlig motiv - noe jeg ser på som et stort pluss, i alle fall i dette tilfellet.

EDIT: Tyrkleifs...

Endret av joniwes
Lenke til kommentar
Du kunne gjort blenderen mindre for å få større dybdeskarphet i bildet.

Ellers er det et fintfint bilde.. :)

8490576[/snapback]

Med tanke på bildets tittel vil jeg vel anta at DeViSor har tatt bildet med liten dybdeskarphet med overlegg, og at det er mye av poenget... Greia er jo å fremheve fingrene, og det har han jo klart til fulle.

8490733[/snapback]

Joda, men jeg synes at personen ble litt for uklar. Derfor ville jeg har fikset dette.

Lenke til kommentar

takk takk..

meningen var å teste den lånte kameraet med mitt nye tamron objektiv. Tross alt bilde nr 3 med dette objektivet ;).. Men har jeg skulle ha fotografert en stemningsbilde som dette er, så har jeg valgt bedre lyssetting (måtte ned til f1/20). Kanskje har jeg prøvd med større dof, men også mindre dof. Men i dette tilfellet var gestikuleringen som var interessant :).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...