Gå til innhold

Er Det Noen Som Kan Fortelle Meg Hva Overklokking


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis du vil vite litt mer, så anbefaler jeg deg å lese her og her.

8489389[/snapback]

 

TAKK! :D:thumbup: Men artikkelen sier ikke ikke noe om hva overklokking er det står bare om en person som har overklokket sin gamle Pentium II prosessor :ermm:

Endret av AP
Lenke til kommentar
Hvis du vil vite litt mer, så anbefaler jeg deg å lese her og her.

8489389[/snapback]

 

TAKK! :D:thumbup: Men artikkelen sier ikke ikke noe om hva overklokking er det står bare om en person som har overklokket sin gamle Pentium II prosessor :ermm:

8489391[/snapback]

 

Men Den Andre Linken Er Bra :thumbup: , Glemte å Lese Den :p

Nå Trenger Jeg Bare Å Vite Hvordan Det Gjøres :hrm:

Endret av AP
Lenke til kommentar
Men Den Andre Linken Er Bra :thumbup: , Glemte å Lese Den :p

Nå Trenger Jeg Bare Å Vite Hvordan Det Gjøres :hrm:

8489405[/snapback]

 

Om du ikke vet hvordan, anbefaler jeg deg å gi f*** i det, og er du helt overbevist om at du skal prøve, så husk at ved overklokking mister du garantien på hardwaren, så om du svir av et eller annet, er det helt og holdent din egen feil.

 

Når det er sagt, ønsker jeg deg lykke til, uansett hva du velger å gjøre.

Lenke til kommentar

Helt siden jeg klokke min første prossesor, en intel pentium 200mmx, så har jeg klokket alt jeg har hatt etterpå og jeg har faktisk aldri klart å svi noe eller ødelagt noe... Men nå skal det sies at jeg leste veldig mye om emnet og satte meg godt inn i de forskjellige faktorene rundt overklokking. Søk og les mye på nettet og du kan lære mye. Finnes nok av guider, bare bruke søkefunksjonene her på forumet eller på google.

 

Lykke til, det lønner seg med overklokking;) hehe

Lenke til kommentar

Om du ikke vet hvordan, anbefaler jeg deg å gi f*** i det,

8489555[/snapback]

 

 

 

et sted må man jo begynne. eller ble du født med kunnskap om oc, kanskje? :)

8489660[/snapback]

 

Er Det Ikke Bare Å Ta Reset To Factory Settings Og Levere Inn Prossesoren Viss Man Skulle Klare Å Ødelegge Den? :hmm: De Kan Jo Aldri Få Vite At Prossesoren Er Overklokka

 

Eller Litt Fikling Her Og Der :whistle:

Endret av AP
Lenke til kommentar
Så Vidt Jeg Veit, Så Kan De Kun Se Om Du Har Brukt Høyere Volt Enn Vanlig, Tror Ikke De Kan Se Om Den Har Vært Kjørt På Høyere Frekvens :)

8490666[/snapback]

 

Merker Man Egentlig Noe Forskjell Viss Man Overklokker Alle Delene? :ermm:

Lenke til kommentar
Egentlig Ikke Fordi Den Blir Jo Ødelagt, Og Garantien Sier Jo At Den Skal Erstattes Gratis Vis Den Blir Ødelagt smile.gif

 

Hmm, Det Var En Pussig Logikk. Du Mener At så Lenge Produktet Er Ødelagt Så har Du rett På Erstatning, Uavhengig Av Hvordan Den Er Blitt Ødelagt ?

Lenke til kommentar
Egentlig Ikke Fordi Den Blir Jo Ødelagt, Og Garantien Sier Jo At Den Skal Erstattes Gratis Vis Den Blir Ødelagt smile.gif

 

Hmm, Det Var En Pussig Logikk. Du Mener At så Lenge Produktet Er Ødelagt Så har Du rett På Erstatning, Uavhengig Av Hvordan Den Er Blitt Ødelagt ?

8490769[/snapback]

 

Ja :D Viss Produsenten Ikke Vill Ta Inn En Hav Med Ødelagte Produkter Kan De Lage Et Skikkelig Produkt :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...