AP Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Er Det Noen Som Kan Fortelle Meg Hva Overklokking Er? Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 (endret) du stiller frekvensen(hz) på cpu-en til en høyere frekvens(hz) enn den er beregnet for. edit: kan hende jeg tar feil Endret 28. april 2007 av JOECAMEL Lenke til kommentar
AP Skrevet 28. april 2007 Forfatter Del Skrevet 28. april 2007 (endret) du stiller frekvensen(hz) på cpu-en til en høyere frekvens(hz) enn den er beregnet for.edit: kan hende jeg tar feil 8489378[/snapback] Og da går pc en raskere en før? Endret 28. april 2007 av AP Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Hvis du vil vite litt mer, så anbefaler jeg deg å lese her og her. Lenke til kommentar
AP Skrevet 28. april 2007 Forfatter Del Skrevet 28. april 2007 (endret) Hvis du vil vite litt mer, så anbefaler jeg deg å lese her og her. 8489389[/snapback] TAKK! Men artikkelen sier ikke ikke noe om hva overklokking er det står bare om en person som har overklokket sin gamle Pentium II prosessor Endret 28. april 2007 av AP Lenke til kommentar
AP Skrevet 28. april 2007 Forfatter Del Skrevet 28. april 2007 (endret) Hvis du vil vite litt mer, så anbefaler jeg deg å lese her og her. 8489389[/snapback] TAKK! Men artikkelen sier ikke ikke noe om hva overklokking er det står bare om en person som har overklokket sin gamle Pentium II prosessor 8489391[/snapback] Men Den Andre Linken Er Bra , Glemte å Lese Den Nå Trenger Jeg Bare Å Vite Hvordan Det Gjøres Endret 28. april 2007 av AP Lenke til kommentar
Surre Sprett Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Men Den Andre Linken Er Bra , Glemte å Lese Den Nå Trenger Jeg Bare Å Vite Hvordan Det Gjøres 8489405[/snapback] Om du ikke vet hvordan, anbefaler jeg deg å gi f*** i det, og er du helt overbevist om at du skal prøve, så husk at ved overklokking mister du garantien på hardwaren, så om du svir av et eller annet, er det helt og holdent din egen feil. Når det er sagt, ønsker jeg deg lykke til, uansett hva du velger å gjøre. Lenke til kommentar
Herminator Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Helt siden jeg klokke min første prossesor, en intel pentium 200mmx, så har jeg klokket alt jeg har hatt etterpå og jeg har faktisk aldri klart å svi noe eller ødelagt noe... Men nå skal det sies at jeg leste veldig mye om emnet og satte meg godt inn i de forskjellige faktorene rundt overklokking. Søk og les mye på nettet og du kan lære mye. Finnes nok av guider, bare bruke søkefunksjonene her på forumet eller på google. Lykke til, det lønner seg med overklokking;) hehe Lenke til kommentar
Drittsekken Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Det viktigste er å passe på at det er nok kjøling og ta det forsiktig. Altså prøve å øke hastigheten litt etter litt og se at systemet er stabilt og at tempen ikke stiger for mye. Kjør stresstester. Hvis jeg ikke tar helt feil er det vel når man justerer VCore at tempen øker neveverdig. Lenke til kommentar
fysj Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Om du ikke vet hvordan, anbefaler jeg deg å gi f*** i det, 8489555[/snapback] et sted må man jo begynne. eller ble du født med kunnskap om oc, kanskje? Lenke til kommentar
Filla Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Avsporing: Må Inrømme At jeg Ble Litt Fasinert Av Trådstarters Konsekventhet I Å Bruke Stor Bokstav Foran Alle Ord I en Setning Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Avsporing: Må Inrømme At jeg Ble Litt Fasinert Av Trådstarters Konsekventhet I Å Bruke Stor Bokstav Foran Alle Ord I en Setning 8490520[/snapback] Syns Det Var Litt Tøft Jeg Lenke til kommentar
AP Skrevet 28. april 2007 Forfatter Del Skrevet 28. april 2007 (endret) Om du ikke vet hvordan, anbefaler jeg deg å gi f*** i det, 8489555[/snapback] et sted må man jo begynne. eller ble du født med kunnskap om oc, kanskje? 8489660[/snapback] Er Det Ikke Bare Å Ta Reset To Factory Settings Og Levere Inn Prossesoren Viss Man Skulle Klare Å Ødelegge Den? De Kan Jo Aldri Få Vite At Prossesoren Er Overklokka Eller Litt Fikling Her Og Der Endret 28. april 2007 av AP Lenke til kommentar
Filla Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Det Ville I Såfall Være Lureri.... Ikke Sant ? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Så Vidt Jeg Veit, Så Kan De Kun Se Om Du Har Brukt Høyere Volt Enn Vanlig, Tror Ikke De Kan Se Om Den Har Vært Kjørt På Høyere Frekvens Lenke til kommentar
AP Skrevet 28. april 2007 Forfatter Del Skrevet 28. april 2007 Det Ville I Såfall Være Lureri.... Ikke Sant ? 8490636[/snapback] Egentlig Ikke Fordi Den Blir Jo Ødelagt, Og Garantien Sier Jo At Den Skal Erstattes Gratis Vis Den Blir Ødelagt Lenke til kommentar
AP Skrevet 28. april 2007 Forfatter Del Skrevet 28. april 2007 Så Vidt Jeg Veit, Så Kan De Kun Se Om Du Har Brukt Høyere Volt Enn Vanlig, Tror Ikke De Kan Se Om Den Har Vært Kjørt På Høyere Frekvens 8490666[/snapback] Merker Man Egentlig Noe Forskjell Viss Man Overklokker Alle Delene? Lenke til kommentar
Filla Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Egentlig Ikke Fordi Den Blir Jo Ødelagt, Og Garantien Sier Jo At Den Skal Erstattes Gratis Vis Den Blir Ødelagt smile.gif Hmm, Det Var En Pussig Logikk. Du Mener At så Lenge Produktet Er Ødelagt Så har Du rett På Erstatning, Uavhengig Av Hvordan Den Er Blitt Ødelagt ? Lenke til kommentar
AP Skrevet 28. april 2007 Forfatter Del Skrevet 28. april 2007 Egentlig Ikke Fordi Den Blir Jo Ødelagt, Og Garantien Sier Jo At Den Skal Erstattes Gratis Vis Den Blir Ødelagt smile.gif Hmm, Det Var En Pussig Logikk. Du Mener At så Lenge Produktet Er Ødelagt Så har Du rett På Erstatning, Uavhengig Av Hvordan Den Er Blitt Ødelagt ? 8490769[/snapback] Ja Viss Produsenten Ikke Vill Ta Inn En Hav Med Ødelagte Produkter Kan De Lage Et Skikkelig Produkt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg