gitarfreak Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 http://www.bungie.net/News/content.aspx?ty...pnews&cid=12392 Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Ikke akkurat noe jeg spretter champanigen for Btw, her er et bilde som viser kontrolloppsettet. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Det perfekte knappeoppsett Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Kommer til å være uvant i starten å sette seg inn eller kapre kjøretøy med right bumper. hehe Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Av ein eller annen grunn har eg aldri satt stor pris på ha crouch knappen satt til stikka Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 (endret) Crouching på stikka er bare bra synes jeg. Kunne ikke tenkt meg en bedre plass å ha den Kommer selvsagt på om du har satt toggling til on/off istedenfor å holde den inne for å kunne crouche Endret 28. april 2007 av XtaZ Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Crouching på stikka er bare bra synes jeg. Kunne ikke tenkt meg en bedre plass å ha den Kommer selvsagt på om du har satt toggling til on/off istedenfor å holde den inne for å kunne crouche 8490875[/snapback] Jeg liker den best som den er. Man bruker jo ikke crouch mye i Halo 2, annet enn når man skal hoppe opp kanter, for min del. Skal man snike seg kan man gå sakte. Lenke til kommentar
Power-Z Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Syntes det var litt rart med å ha push to talk på d-pad'en, syntes de kunne ha gjort som GeOW på den delen, Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Jo mindre D-padden blir brukt i 360 spill jo bedre Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Jeg har alltid irritert meg over hvor melee-knappen er plassert. Det er umulig å sikte seg inn mot fienden samtidig som man trykker ned B. Sansynligvis er det mulig å bytte litt på oppsettet, men i beste fall må jeg nok trykke ned høyre stikke istedet, noe jeg egentlig ikke synes er bedre. Liker ikke helt at RB og LB brukes til å lada våpnene, synes de burde brukes til f.eks. nevnte melee-knapp eller kanskje crouch (Har vi egentlig et godt norsk ord for dette? "Stå på huk"... ). Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Syntes det var litt rart med å ha push to talk på d-pad'en, syntes de kunne ha gjort som GeOW på den delen, 8491723[/snapback] Halo 2 hadde også dette. Det er ganske lurt, synes jeg da. Når man trykker opp på D-pad'en, får alle (på laget?) høre det du sier, og ikke bare de rundt. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 splittscreen i betaen?!?!?! serriøst? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 (endret) D-Pad = Push to talk Jasså. Hvorfor må det være slik at man må trykke på en knapp for å snakke? Greit nok at det var det på Halo 2, men Halo 3 burde vel være litt bedre utviklet enn det? Men men... Det er jo ikke så mye å henge seg opp i Kontrollen ser helt ypperlig ut ellers Endret 28. april 2007 av Amored Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 D-Pad = Push to talk Jasså. Hvorfor må det være slik at man må trykke på en knapp for å snakke? Greit nok at det var det på Halo 2, men Halo 3 burde vel være litt bedre utviklet enn det? Men men... Det er jo ikke så mye å henge seg opp i Kontrollen ser helt ypperlig ut ellers 8493244[/snapback] Nei, du misforstår. I halo 2 var det slik at når man snakket i mikrofonen hørte alle som var i 15 meters omkrets (sikkert mer, bare tipper) hva du sa, mens hvis man trykket opp på d-pad, hørt alle i mils omkrets. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 (endret) Synes også det blir litt unødvendig å måtte flytte tommelen fra stikken du navigerer med til d-paden, hver gang du skal si noe Edit: Leste Martins post nå, glem det jeg sa Endret 28. april 2007 av Kjeksmestern Lenke til kommentar
Amored Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Nei, du misforstår. I halo 2 var det slik at når man snakket i mikrofonen hørte alle som var i 15 meters omkrets (sikkert mer, bare tipper) hva du sa, mens hvis man trykket opp på d-pad, hørt alle i mils omkrets. 8493291[/snapback] Ok. Da så. Har ikke spilt Halo 2 så veldig mye at det gjør noe Lenke til kommentar
Anonym2007 Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Ikke så mye spesielt med den "Mysterious X button" da :\... Men digg at det er split-screen. Da blir det gamings med meg og brodern Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 X-knappen brukes jo til å aktivere bubble-shield. (tror jeg) Pluss at du kan lett mute' irriterende småunger ved å trykke X. Lenke til kommentar
Anonym2007 Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Det jeg også hørte. Kan hende kontrolloppsettet der oppe er litt missvisende Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 X-knappen brukes jo til å aktivere bubble-shield. (tror jeg) Pluss at du kan lett mute' irriterende småunger ved å trykke X. 8493493[/snapback] Du kan mute folk med "back". X brukes til og aktivere ting, trykke på ting etc. samt trip mine og bubbleshield. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå