mariusberg89 Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Heisann. syns det kabinettet jeg har nå er gørr kjedelig og vil ha nytt men kommer ikke over noen som jeg syns er helt sykt konge på nettet og i går kom jeg på en tanke og lage et eget kabinett men så kom jeg jo på at jeg aldri har gjort noe sånt før og at jeg ikke vet hvordan man skal gjøre noe sånt. Jeg vet ikke hva man trenger, ikke hvordan man skal gjøre det og er heller ikke noe flink så bygge messig på det området der....... men tenkte på et design som en sånn cola boks som det her har noen tanker om det men vil jo høre fra dere da..... Takker for svar. Mvh: Mariusberg89 Lenke til kommentar
fysj Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 første tanke som faller inn: stress å lakkere kabinettet som en colabox! jeg vil anta at et rundt kabinett vil kreve litt mer planlegging enn et firkantet. hvilket materiale har du tenkt på? tre? Lenke til kommentar
mariusberg89 Skrevet 28. april 2007 Forfatter Del Skrevet 28. april 2007 jeg aner ikke noe men tipper at det funker dårlig med tre... Lenke til kommentar
mariusberg89 Skrevet 28. april 2007 Forfatter Del Skrevet 28. april 2007 ingen som vet noe som kan hjelpe meg på vei?? Lenke til kommentar
Cagliostrio Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Ville tro det beste for en rund kasse ville vEre metall. Du kan jo ta en kikk pA denne Bender modden. Skal vEre en casemod trA om den her pA forumet, men jeg fant den ikke nA. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Du tenker kanskje på mitt prosjekt Dragonlors? Link her! Lenke til kommentar
mariusberg89 Skrevet 28. april 2007 Forfatter Del Skrevet 28. april 2007 Ville tro det beste for en rund kasse ville vEre metall. Du kan jo ta en kikk pA denne Bender modden. Skal vEre en casemod trA om den her pA forumet, men jeg fant den ikke nA. 8494823[/snapback] ja, ville tro det jeg også, men som sagt kan jeg ingenting om dette, aner ikke hvor jeg skal begynne eller avslutte! så trenger all hjelp jeg kan få!! Mvh: mariusberg89 PS: hvis noen har noen andre og bedre forslag på kabinetter så tar jeg det i mot, vil bare ha noe annet en det jeg har nå!! Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Det går jo ann å få tak i sånnet rundt lite colakjøleskap. Kansje du kunne bygget om ett slikt til kabinett? https://prisguiden.no/product.php?product_id=46264 Fant bare av pepsi nå da, men burde være mulig å finne cola også.. Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 da blir det sikkert kjølig i den også passe "litt" på kondens og sånn... Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 da blir det sikkert kjølig i den også passe "litt" på kondens og sånn... 8495986[/snapback] Går jo ann å bare koble ud kjøledelen av det da.. Lenke til kommentar
mariusberg89 Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 Det går jo ann å få tak i sånnet rundt lite colakjøleskap. Kansje du kunne bygget om ett slikt til kabinett? https://prisguiden.no/product.php?product_id=46264 Fant bare av pepsi nå da, men burde være mulig å finne cola også.. 8495847[/snapback] har tenkt på det jeg også men har funnet ut av at det blir alt for lite.......... må ha større!! Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Hvor mye kunskaper og verktøy har du tilgang på? Å lage en rundt kabinett av metall eller tre krever litt kunskaper om fager og mye verktøy. Hadde vert litt greit om du kunne la laget en liten tegnin eller skisse med ideene dine, så er det lettere å forsåt hva du pønsker på. Lenke til kommentar
mariusberg89 Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 Det går jo ann å få tak i sånnet rundt lite colakjøleskap. Kansje du kunne bygget om ett slikt til kabinett? https://prisguiden.no/product.php?product_id=46264 Fant bare av pepsi nå da, men burde være mulig å finne cola også.. 8495847[/snapback] har tenkt på det jeg også men har funnet ut av at det blir alt for lite.......... må ha større!! 8496680[/snapback] ok, skal prøve på nyttt igjenn. Har litt verktøy men kan jo også skaffe mer!! er ikke så handy selv men kjenner mange som er det pluss broren min som kan hjelpe meg! så håper og få dette til!! Lenke til kommentar
mariusberg89 Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 Det går jo ann å få tak i sånnet rundt lite colakjøleskap. Kansje du kunne bygget om ett slikt til kabinett? https://prisguiden.no/product.php?product_id=46264 Fant bare av pepsi nå da, men burde være mulig å finne cola også.. 8495847[/snapback] har tenkt på det jeg også men har funnet ut av at det blir alt for lite.......... må ha større!! 8496680[/snapback] funker dette eller?? BILDE Lenke til kommentar
fysj Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 har du tenkt til å lage en tønne av metall, eller kjøpe noe halvferdig? hvordan skal du lage den skrå kanten øverst? Lenke til kommentar
mariusberg89 Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 jeg vet ikke helt, har en venn som har en bror som er litt mer teknisk på andre områder en meg så han kan vist hjelpe meg litt!! men har sett på en rund tønne også bare begynne fra den og kutte litt og sånt. den skrå kanten er jeg ikke sikker men tror jeg har en ide!! Lenke til kommentar
mariusberg89 Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 er derfor jeg trenger hjelp fra dere!! Lenke til kommentar
Nitrob Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Her har du sånn ca hva du kan forvete deg av størelse på cola boksen din! ATX standrard så må du nok ha ca 690*396 Micro ATX ca 414*238 Den minste er orginall115*66 Det blir mange timer med arbeid, og du trenger noen som er sykt gode til lakering vis du skal få den til og se bra ut. Vi du ikke har noe erfaring fra moding så er det nok best og begynne med noe enklere førstegengen Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Jeg så på autofil her en dag, på den bobla de modifiserer, der var det en som var syk på lakkering(!) , bring ham inn og prosjektet må bli vellykket Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Du tenker kanskje på mitt prosjekt Dragonlors? Link her! 8494853[/snapback] Nei, jeg tror faktisk han tenkte på Bender-modden av Bizardo som han faktisk linket til, Mr. Anki Du finner flere av Bizardos flotte prosjekter på hjemmesiden hans. Ellers vil jeg si at det er et ganske ambisiøst prosjekt du har staket ut, mariusberg89, iallfall med tanke på at du aldri har hatt et slikt prosjekt før, og siden du selv sier du ikke er helt praktisk anlagt. Ville iallfall startet på et litt enklere prosjekt med en firkantet kasse. Dersom det går greit og blir mer eller mindre vellykket, kan du stige i gradene Det er min anbefaling, iallfall. Goscinny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå