Coffey Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Jeg spiller FarCry da, er på en av de siste banene, der du skal sprenge noen tårn. Jeg aner fred og ingen fare og plutselig BOOM, skjermen svartner, og pcen restarter seg Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Prøvd å patcha spillet? patch 1,3 download Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Mangler vesentlig info om både maskinvare og programvare for at det skal være mulig å hjelpe deg. Vennligst kom med litt mer info, så kanskje noen kan fortelle deg hva problemet er. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 28. april 2007 Forfatter Del Skrevet 28. april 2007 Jeg har patcha den, har ALDRI hatt problemer med det før de siste banene, og når jeg reformaterte så dro jeg bare hele FarCry mappa over på den eksterne harddisken, noe som funka fett DATAN MIN: IntelPentium 4, 3 GHz 1,5 GB Ram Xfx Nvidia Geforce 7600 GS Værsågod Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 kan altid feile litt når du velger å dra mappa over:P sjekk om du finner en save fil. så tar du vare på den og reinstaller Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 (endret) Du har vel sannsynligvis svart på det selv. Når man bare drar over en mappe som krever installasjon så er du nesten nødt til å få feil. Nøkkelordet her er vel register... Endret 29. april 2007 av BioNor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå