Troxx Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Jeg måtte finne det ut på den vanskelige måten... endte opp med å forsøke å installere Vista 2 ganger... med samme resultat begge gangene: Blackout... Vennligst installer på nytt... og 2 nye partisjoner hver på 9MB... Det lønner seg altså å kople fra UPS før man installerer Vista.. Jeg måtte starte UPS på nytt for å få liv i PC'en.. Nå prøver jeg en 3. gang den siste før natta... med USB til UPS frakoplet. Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 hmmm skjønte ikke helt hva du mente men sjekka cd-en din?? prøv å skaff en ny hvis ikke dette funker. prøv å flash bios Lenke til kommentar
filthyhabits Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Jeg måtte finne det ut på den vanskelige måten... endte opp med å forsøke å installere Vista 2 ganger... med samme resultat begge gangene: Blackout... Vennligst installer på nytt... og 2 nye partisjoner hver på 9MB... Det lønner seg altså å kople fra UPS før man installerer Vista.. Jeg måtte starte UPS på nytt for å få liv i PC'en.. Nå prøver jeg en 3. gang den siste før natta... med USB til UPS frakoplet. 8489014[/snapback] Joda, hvis det kan være noen trøst, jeg har hatt akkurat samme problemet, har PowerWare jeg også. Så neste gang jeg reinstallerer kobler jeg fra UPSen først. Det har heller ikke kommet noen drivere for Vista ennå så vidt jeg kan se. Lenke til kommentar
Troxx Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2007 Installerte vista, uten USB kabelen til PC... dermed gikk alt greit. Synd at det ikke funker med automatisk shutdown, eller finnes programvare for Vista. Lenke til kommentar
filthyhabits Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) Installerte vista, uten USB kabelen til PC... dermed gikk alt greit. Synd at det ikke funker med automatisk shutdown, eller finnes programvare for Vista. 8535798[/snapback] Jeg sendte en mail til den norske avdelingen av Powerware. Jeg fikk til svar at det vil komme drivere til Vista, men de sa ikke noe om når driverne ville komme... Endret 4. mai 2007 av filthyhabits Lenke til kommentar
Machz Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Det er generelt lurt å koble fra det meste mens man installerer OS. Skrivere, webcam, Bluetooth dongle osv kobler jeg alltid ifra mens jeg legger inn OS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå