boundishh Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 (endret) her er det ja det relevant da det har med ps3's cell og real time og gjøre og jeg forstår alt han sier(enn om det er litt gebrokken engelsk) Endret 27. april 2007 av fanboy Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 (endret) og giant enemy crab? Nå er ikke jeg noe engelsk lydbok men jeg skjønner fint lite av hva Ken Kutaragi sier. Hører noe av det han sier men greier ikke sette det sammen til noe meningfyllt. supercomputer....graphics.... entertainment..... stock change....... formula 1.... Edit: Som han under meg sier: dette er jo fra 2006 Endret 27. april 2007 av PantZman Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 ...men det gjør ikke noe, fanboy forstår alt! Men seriøst, finner man noe interessant i et intervju fra over ett år siden..? Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Annet enn at PS3 skulle stoppe hungersnød og lage fred? Lenke til kommentar
Snoft Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Jeg klarte å holde meg i 1 minutt, etter det skjønte jeg ikke ordet og knakk sammen i latter! Tror faktisk ikke på deg(fanboy) når du sier du skjønner alt han sier, tekst det, er du snill! ;p Lenke til kommentar
tjommi Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 i begynnelsen er det litt vanskelig og forstå men tror i lengden han mener at cell prosessorene i PS3 skal delvis jobbe sammen over nettet som en slags supercomputer Lenke til kommentar
kilik Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 (endret) Forresten, Digi.no på sitt beste. "Playstation-sjefen mistet jobben [...] Årsaken til oppsigelsen er klar: Playstation 3 ble forsinket og svindyr - den avanserte maskinen som har en innebygget dyr Blu-Ray-spiller koster 6000 kroner her i Norge. Det vil si at du kan kjøpe deg både en Microsoft Xbox 360 og en Nintendo WII for samme prisen". Makan til Se og Hør-journalistikk... Endret 28. april 2007 av kilik Lenke til kommentar
tommen_h Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Jeg hører også hva han sier, bare å høre etter Hehe han sier "Preystation" hvis du hører etter, i hvertfall i begynnelsen Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Dette blir vel som å høre på Miyamoto, med andre ord best med tolket oversetting fra japans til engelsk. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Jeg undrer meg litt på hva Howard Stern har med saken og gjøre? Han snakker om "the king og entertainment" mot slutten av intervjuet.. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 (endret) behold ken keturagi greatest hits.. en gjeng har satt sammen en hyllest til ken keturagi med noen av hans kjente fraser.. Ken Keturagi Greatest Hits Endret 28. april 2007 av _KroSjefen_ Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 behold ken keturagi greatest hits.. en gjeng har satt sammen en hyllest til ken keturagi med noen av hans kjente fraser.. Ken Keturagi Greatest Hits 8491553[/snapback] Ah Ken Kuturagi. Priceless words. Blir vel stille en stund med morsomme utsagn fra Sony, men så har vi jo Harrison da, så det går vel opp i opp Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 harrison er vel litt mer veltalende og politisk korrekt enn keturagi, er ivertfall det inntrykket eg har fått.. Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Harrison er jo vitterleg "Mr. Nice Guy" konsollforsamlinga. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Tåpelig å sammenligne Harrison med Kutaragi. Harrison har aldri sagt noe like "dumt" som Kutaragi. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Alen av samme ulla de 2, med gode priceless utsagn. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Alen av samme ulla de 2, med gode priceless utsagn. 8493484[/snapback] Fullstendig usaklig. Du kan jo kanskje grave opp alle disse tulleutsagnene til Harrison. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Fullstendig usaklig. Du kan jo kanskje grave opp alle disse tulleutsagnene til Harrison. 8493559[/snapback] Nå var det ikke det som var topic, samt at det fantes en tråd for ikke lenge siden. Men jeg kan vel hinte til et vis utsagn av Harrison rettet mot DS Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 (endret) Fullstendig usaklig. Du kan jo kanskje grave opp alle disse tulleutsagnene til Harrison. 8493559[/snapback] Nå var det ikke det som var topic, samt at det fantes en tråd for ikke lenge siden. Men jeg kan vel hinte til et vis utsagn av Harrison rettet mot DS 8493576[/snapback] Jaja, det var ikke værre å diskreditere det utsagnet.. Better luck next time Bear. On Topic.. Fyren er ikke god å forstå nei, men det er liten tvil om at han har fortjent litt ros. Jeg repeterer meg igjen forøvrig.. Hva er det han snakker om angående Howard Stern? Går de inn på en avtale med "Howard on demand" video vil de selge en PS3 til hver eneste redneck i USA.. Utrolig populær der borte han karen der. EDIT: Æsj.. Er jo en gammel video fra 2006 jo. Endret 28. april 2007 av Fhj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå