Gjest Slettet+987123897 Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Heisann. Eg har to par sko som eg har brukt til litt forskjellig. Difor luktar dei vondt begge para. Eg har prøvd med vannbad, det vart litt betre, men ikkje så mykje. Lukta heng framleis igjen i skoa. Er det nokon luktfjernartriks som går an å bruke på dei? Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 (endret) Spis løk/Hvitløk ved enhver anledning, så merker ikke folk skolukten. Endret 27. april 2007 av TorbjørnK Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 (endret) Du får kjøpt en spesiell spray som du sprayer nedi skoene for å fjerne lukta hvis den kommer fra inni dem. Å sette dem utendørs for å lufte ut litt i dem kan også hjelpe. Men virker som du hadde litt mer seiglivet lukt å bli kvitt.... Endret 28. april 2007 av Nevnarion Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Slenger meg på denne. Mine 2/3 par sko som er de jeg kan bruke nå for tiden, har utrolig dårlig lukt i de. Bruker aldri samme sko to dager på rad... hvor får man kjøpt denne sprayen og hva koster den? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Denne burde funke... Den funker iallefall ikke til noe annet.... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Denne burde funke... Den funker iallefall ikke til noe annet.... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 8489965[/snapback] Haha! Spraye Boss i skoa... Ja, faktisk, dte kan funke... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Du kan kjøpe skosåler som er "antisvette".. legg de i en pose og outt dem i frysern en natt. Temperaturen drepes de fleste bakteriene, og spray/såle forhindrer at de hamstrer seg i skoen din. Lenke til kommentar
Icywiz Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Denne funker.. den er vel mest beregna på føttene men funker som faen i sko Selges på body shop (iallefall før) Lenke til kommentar
Meflee Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Heisann. Eg har to par sko som eg har brukt til litt forskjellig. Difor luktar dei vondt begge para. Eg har prøvd med vannbad, det vart litt betre, men ikkje så mykje. Lukta heng framleis igjen i skoa. Er det nokon luktfjernartriks som går an å bruke på dei? 8488942[/snapback] Legg de i fryseren! Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Ta å putt sålene ute på terrassen til lufting, eventuelt ta en sånn "våtserviett" å tørk litt nede i skoen, gjerne litt på sålene også! Annbefalte skospesialisten min iallefall Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 På skobutikker får du sånne små kuler du kan legge i skoene. De fjerner vond lukt. Lenke til kommentar
Perazzi Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) På skobutikker får du sånne små kuler du kan legge i skoene. De fjerner vond lukt. 8713715[/snapback] Det er riktig. Fungerer faktisk veldig bra Endret 27. mai 2007 av iggipop Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Eller nye sko? Hater å måtte kjøpe mye ekstragreier til sko når jeg like gjerne bare kan kjøpe noen nye liksom Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Kan ikke kjøpe nye sko hver gang de lukter litt vettu. Tenk deg da, kjøpe nye gymsko hver gang de lukter svette? Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Lett! Gymsko som lukter er grusomt. Men jeg pleier uansett å la skoene lufte seg etter bruk. Er ikke aktiviteter alene som gjør at det blir dårlig lukt, og jeg bruker ikke gymsko mer enn i gymmen og når jeg trener. Dessuten er det viktig å ha mange sko slik at man slipper å gå med det samme paret mer enn tre dager på rad. Da får skoene god tid til å lufte seg =) Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Desverre har ikke alle råd til å kjøpe nye sko hver gang det blir vond lukt i de, så luktfjerningstips (wey, superord) er for meg supert. Henger meg på tråden, har noen sko jeg ikke tør bruke etter jeg hadde de på russetreff. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Det finnes noen sånne kuler du bare kan putte i skoene når du ikke bruker dem... jeg husker ikke hva det heter Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Ta ut sålene og legg dem sammen med skoene inn i en vaskemaskin på rundt 40 grader. Ikke ha på sentrifugering. Ha på et normalt vaskeprogram. Dette funker for meg, i alle fall Lenke til kommentar
nomore Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Til typisk "slitasje"-sko og ekstrembruk kjøper et eller flere par i fra Europris til rundt en 130kr paret. Funker veldig greit, kaster de etterhvert(4-8 uker). Men ellers så er jo lufting veldig viktig. Å putte de i fryseren fungerer også veldig godt(men la de tine før du bruker de). Men angående skobruk generelt så vil eg anbefale alle å ha flere par som blir brukt vekselsvis. Har man 2 par dagligsko som får hvilt seg innimellom kan disse ha en brukstid som overgår tre par som blir brukt konstant. Med andre ord økonomisk. Samme gjelder treningssko(men der fungerer Europris sine veldig greit). rettelse: til bruk hvor de tekniske egenskapene ved en sko er viktige holder ikke Europris skoene - naturligvis. men fungerer ypperlig på et treningsstudio Endret 30. mai 2007 av nomore Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå