christian1986 Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 Gode biler, men utseende er ikke bra. Bakenden på disse bilene er ikke akkurat noe å hvile øynene på. Godt de "rettet" opp dette på den nye 9-3 modellen. Den har blitt fin. 8549812[/snapback] Uten spoiler bak så skal jeg vere enig i at den ikke er så veldig fin nei... Men viss det kommer en spoiler bak på så syns jeg bilene er nydelige 8551271[/snapback] Tenkte nettopp på det. Er det lett å ettermontere, og hva koster det eventuelt? Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Skal ikke vere så vanskelig, mener du må borre noen hull til skruene. Spolileren koster vel noen tusenlapper. Du kan jo og se om du finner en brukt. Kan vere at du finner en på saabturboclub.net Da slipper jo du og lakke hvis du finner den i riktig farge Lenke til kommentar
christian1986 Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Du kan prøve å høre hva Hellanor skal ha for to stk. glass, jeg regner med at det er Hella som har produsert grøftelysene. 8548365[/snapback] Peiling på hva de koster i utgangspunktet? Tenker på å kjøpe nye for letthetsskyld ... Edit: leif... Endret 6. mai 2007 av christian1986 Lenke til kommentar
bjaraas Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Når det gjelder LCDdisplayet, så er det bare delvis gåent. Er 2 rader med pixler det ikke er liv i. Tror du løsningen din vil virker her, og er det lett å løsne den? Hvis du ser hva som står i displayet og ikke irriterer deg over at det mangler litt pixler ville jeg anbefalt å la det väre som det er. Det fungerte fint å fikse min og alle pixler kom tilbake, men det er litt knot. Du risikerer at hele skjermen blir svart. Er det sånn at du uansett kunne tenke deg å kjöpe nytt display kan det väre verdt å pröve å fikse det selv först. Se her for litt tips og veiledning; Fikse display Selve kjörecomputeren er bare å vippe ut med en liten og flat skrutrekker. Hvor höyt var forbruket forresten? Ellers fornöyd med bilen? Når det gjelder gröftelysa kosta et nytt helt komplett noe over 700 spenn på mekonomen (i sverige - tror ikke prisforskjellen er så altfor stor til norge) Endret 6. mai 2007 av bjaraas Lenke til kommentar
Exiter Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Du kan prøve å høre hva Hellanor skal ha for to stk. glass, jeg regner med at det er Hella som har produsert grøftelysene. 8548365[/snapback] Peiling på hva de koster i utgangspunktet? Tenker på å kjøpe nye for letthetsskyld ... Edit: leif... 8551864[/snapback] Dimljus Tror 1190,- er det minste du må regne med å måtte betale pr stk. Speedparts er veldig billig på SAAB-deler i forhold til andre. Speedpartsnorway.no Endret 6. mai 2007 av Exiter Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Selv liker jeg godt de brede hoftene til SAAB 9-3. Tåkelysene gir dem også ett passe agressivt preg. Lenke til kommentar
christian1986 Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Når det gjelder LCDdisplayet, så er det bare delvis gåent. Er 2 rader med pixler det ikke er liv i. Tror du løsningen din vil virker her, og er det lett å løsne den? Hvis du ser hva som står i displayet og ikke irriterer deg over at det mangler litt pixler ville jeg anbefalt å la det väre som det er. Det fungerte fint å fikse min og alle pixler kom tilbake, men det er litt knot. Du risikerer at hele skjermen blir svart. Er det sånn at du uansett kunne tenke deg å kjöpe nytt display kan det väre verdt å pröve å fikse det selv först. Se her for litt tips og veiledning; Fikse display Selve kjörecomputeren er bare å vippe ut med en liten og flat skrutrekker. Hvor höyt var forbruket forresten? Ellers fornöyd med bilen? Når det gjelder gröftelysa kosta et nytt helt komplett noe over 700 spenn på mekonomen (i sverige - tror ikke prisforskjellen er så altfor stor til norge) 8552379[/snapback] Den brukte 0.8 over fjellet, noe som ikke er så hakkende gale. Ellers er jeg fornøyd med det meste, sett vekk fra at jeg må kjøpe nye sommerdekk .. Noen som har en anbefaling? Og over til noe helt annet, er det noen som har prøvd denne? Virker jo som en veldig grei måte å få iPoden koblet til. Endret 7. mai 2007 av christian1986 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå