Gå til innhold

noen som ser på Elfen Lied?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 8 måneder senere...

Nå har jeg nettop sett ferdig siste episode. Det er min første anime, sammen med Death Note. Jeg skal definitivt fortsette å se anime :thumbup: Men hvorfor heter det Elfenben melodi på tysk?

Det er nok pga den boksen med melodien, men hvorfor på tysk? I slutten står det og "Das ende".

Er det Lucy som står utfor porten i slutten?

Endret av Ashol
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Så Elfen Lied ferdig i går. Aldri sett noe anime før dette. Dette er faktisk noe av det beste jeg har sett noensinne! Satt i noen minutter å bare stirra i veggen når det hele var slutt... Er det noen andre serier med SLUTT og som ikke er så uhyre lange? Og i samme kvalitet..

de fleste serier har slutt, men dersærre er de fleste også uhyrig lange. standard lange serier er 24 episoder, korte er 13. og de lengste er 42. nå snakker jeg om standardene, den finnes selfølgelig mange serier som ikke editer episodene til å passe i halv/hel/2 sesonger i bakhodet.

Lenke til kommentar
Så Elfen Lied ferdig i går. Aldri sett noe anime før dette. Dette er faktisk noe av det beste jeg har sett noensinne! Satt i noen minutter å bare stirra i veggen når det hele var slutt... Er det noen andre serier med SLUTT og som ikke er så uhyre lange? Og i samme kvalitet..

de fleste serier har slutt, men dersærre er de fleste også uhyrig lange. standard lange serier er 24 episoder, korte er 13. og de lengste er 42. nå snakker jeg om standardene, den finnes selfølgelig mange serier som ikke editer episodene til å passe i halv/hel/2 sesonger i bakhodet.

Har du noen navn da? På serier i samme gate som Elfen Lied? 24 og 42 går jo an det.. det er nå det strekker seg opp mot flere sesonger og da 100 episoder osv det blir for langt. Hva anbefaler du?

Lenke til kommentar
Har du noen navn da? På serier i samme gate som Elfen Lied? 24 og 42 går jo an det.. det er nå det strekker seg opp mot flere sesonger og da 100 episoder osv det blir for langt. Hva anbefaler du?

hm... prøv disse for starters (blå rating=hvor bra den er. rød rating= hvor lik elfen lied den er)

(click på navnet...)

-DEATH NOTE 6.5 9.8

-CODE GEASS 2.3 9.7

-HELLSING 8.1 8.4

- Darker then black 7.7 8.3

-BERSERK 7.6 7.4

-MONSTER 8.8 9.2

btw så er disse scorene noe JEG kom opp med akuratt nå, based på hva jeg selv synes. og berserk aside er de også alle sammen ganske lange, spesilet monster

**HUSK OGSÅ AT ALLE LINKENE JEG GA DEG ER ULOVLIGE LØSNINGER!! (kjøp seriene hvis du liker dem)***

bare sånn for at du skal få et bedre bilde over åssen jeg tenker:

ELFEN LIED 10.0 7.4

Endret av aria-sama
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...