Fanta4free Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2007 jeg har begynt og se på det nå da skal begyne med epesode 7 snart Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Jeg så serien for noen dager siden. Var bra og underholdende det, men jeg skjønner ikke helt hvorfor så mange ser på det som et mesterverk. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 He, neppe et mesterverk. Har ærlig talt ikke hørt om noe særlig med animeer som er blitt ansett som mesterverk i det hele tatt (som ikke er ytterst subjektivt). Kanskje Death Note.. Lenke til kommentar
akan Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 neon genesis evangelion, Ghost in the shell og akira er de jeg har hørt folk omtale som mesterverk.. men de er egentlig for psykologiske for min smak ^^ Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Vanskelig å si, det burde vært noen mer profilierte priser for eventuelle animeserier om det skulle være noen kommende mesterverk. Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Jeg anser Neon Genesis Evangelion; End of Evangelion og Furi Kuri som mesterverk. Furi Kuri varte bare akkurat litt for kort for å få 1. plass på lista mi ^.^ Paranoia agent er 9.9 :3 Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Nå har jeg nettop sett ferdig siste episode. Det er min første anime, sammen med Death Note. Jeg skal definitivt fortsette å se anime Men hvorfor heter det Elfenben melodi på tysk? Det er nok pga den boksen med melodien, men hvorfor på tysk? I slutten står det og "Das ende". Er det Lucy som står utfor porten i slutten? Endret 7. februar 2008 av Ashol Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Så Elfen Lied ferdig i går. Aldri sett noe anime før dette. Dette er faktisk noe av det beste jeg har sett noensinne! Satt i noen minutter å bare stirra i veggen når det hele var slutt... Er det noen andre serier med SLUTT og som ikke er så uhyre lange? Og i samme kvalitet.. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Så Elfen Lied ferdig i går. Aldri sett noe anime før dette. Dette er faktisk noe av det beste jeg har sett noensinne! Satt i noen minutter å bare stirra i veggen når det hele var slutt... Er det noen andre serier med SLUTT og som ikke er så uhyre lange? Og i samme kvalitet.. de fleste serier har slutt, men dersærre er de fleste også uhyrig lange. standard lange serier er 24 episoder, korte er 13. og de lengste er 42. nå snakker jeg om standardene, den finnes selfølgelig mange serier som ikke editer episodene til å passe i halv/hel/2 sesonger i bakhodet. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Så Elfen Lied ferdig i går. Aldri sett noe anime før dette. Dette er faktisk noe av det beste jeg har sett noensinne! Satt i noen minutter å bare stirra i veggen når det hele var slutt... Er det noen andre serier med SLUTT og som ikke er så uhyre lange? Og i samme kvalitet.. de fleste serier har slutt, men dersærre er de fleste også uhyrig lange. standard lange serier er 24 episoder, korte er 13. og de lengste er 42. nå snakker jeg om standardene, den finnes selfølgelig mange serier som ikke editer episodene til å passe i halv/hel/2 sesonger i bakhodet. Har du noen navn da? På serier i samme gate som Elfen Lied? 24 og 42 går jo an det.. det er nå det strekker seg opp mot flere sesonger og da 100 episoder osv det blir for langt. Hva anbefaler du? Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 (endret) Har du noen navn da? På serier i samme gate som Elfen Lied? 24 og 42 går jo an det.. det er nå det strekker seg opp mot flere sesonger og da 100 episoder osv det blir for langt. Hva anbefaler du? hm... prøv disse for starters (blå rating=hvor bra den er. rød rating= hvor lik elfen lied den er) (click på navnet...) -DEATH NOTE 6.5 9.8 -CODE GEASS 2.3 9.7 -HELLSING 8.1 8.4 - Darker then black 7.7 8.3 -BERSERK 7.6 7.4 -MONSTER 8.8 9.2 btw så er disse scorene noe JEG kom opp med akuratt nå, based på hva jeg selv synes. og berserk aside er de også alle sammen ganske lange, spesilet monster **HUSK OGSÅ AT ALLE LINKENE JEG GA DEG ER ULOVLIGE LØSNINGER!! (kjøp seriene hvis du liker dem)*** bare sånn for at du skal få et bedre bilde over åssen jeg tenker: ELFEN LIED 10.0 7.4 Endret 20. april 2008 av aria-sama Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 btw, hvis du liker/likte hellsing (noe jeg er sikker på at du (kommer til å) gjør(e) så burde du også se OVA-serien, hellsing unlimited, den er enda bedre Lenke til kommentar
Yakamaru Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Elfen Lied er bra den. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Takk, aria-sama **HUSK OGSÅ AT ALLE LINKENE JEG GA DEG ER ULOVLIGE LØSNINGER!! (kjøp seriene hvis du liker dem)*** Liker jeg det, kjøper jeg det. Jeg er gudsjelov ganske sær på det området der. Endret 28. april 2008 av LueDotten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå