Gå til innhold

noen som ser på Elfen Lied?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å laste det ned gratis og lovleg er ikkje forbudt, men eg har lita tru på at det finnes. Minner om reglane for piratkopiering her inne:

#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.
Lenke til kommentar

Elfen Lied er en av de beste Anime Seriene produsert til dags dato... jeg vet hvor det kan fås tak i lett, men har ikke lov og nevne siden det er brudd på copyrighten, gjør heller som meg og kjøp kvalitet seriene på www.Play.com

ellers kan jeg si at like serier som Elfen Lied er det få av, men likte du denne så skal jeg vedde på at du kommer til å like Hellsing, Venus vs Virus, El Cazador, Tenjou Tenge.

er vel alt etter hvilken Anime type du liker, selv er jeg ikke glad i mye blod og dreping og slossing... men mer av drama/comedy typen, da kan jeg si at Saikano (she: the ultimate weapon), Shakugan no Shana, Zero no Tsukaima, Sola er bra serier..

Lenke til kommentar

Så serien ferdig for ikke så altfor lenge siden, ble litt sjokka på starten med alt blodet og naken senene da XD Sånn med engang liksom, men serien var kjempe bra :3

Synd det bare er 13 episoder og en OVA ^^''

Nesten litt synd vi ikke har anime og slikt i Norge.. :thumbdown:

Lenke til kommentar

@ Zeph. Tror virkelig det burde være greit når den så vitt jeg vet ikke er lisensert lengre vest enn korea-halvøya. (Dvs. er ikke å finne i butikkene. Utenlanske nettbutikker/ebay telles ikke. Meningsløst at det skal være ulovlig å laste ned noe man ikke kan få tak i på vanlig måte ellers)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...