thorhansen Skrevet 26. desember 2001 Del Skrevet 26. desember 2001 Har noen testet denne? Tenkte jeg skulle kjøpe den, for det ser ikke ut som om det er stor forskjell fra den til 6000-Cu utenom utseende... Men den er grisebillig hos http://www.netconnection.no Noen som forresten har erfaring med den shopen? Lenke til kommentar
eirik_bk Skrevet 26. desember 2001 Del Skrevet 26. desember 2001 Har en her til testing nå, den kjøler fint min 1.33@1511 (159x9.5) på 1.85V. Regner med at testen kommer om ikke så alt for lenge... Lenke til kommentar
eirik_bk Skrevet 26. desember 2001 Del Skrevet 26. desember 2001 Glemte hele netconnetcion.. Netconnection er en bra shop, de sender fort og billigst mulig. Har ingen erfaring med returskaer på Netconnetcion... Lenke til kommentar
rolfhansen Skrevet 26. desember 2001 Del Skrevet 26. desember 2001 Har ikke prøvd 6000-CuAl, men min 6000-Cu går fint på¨ en athlon 1,4ghz i et aopen midi tower.. kjøpte litt småsaker fra netconnection for en stund tilbake,og har ikke noe negativt å si om de.. gode priser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå