Gå til innhold

Spiderman 3 er konge

Dinsdale

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og det faktum at Xbox 360 har ca. dobbelt så mange konsoller ute på markedet enn Wii, og ca. 5 ganger flere enn PS3.

Derimot mer imponerende at den selger mer enn PS2. Men jeg tror det er pga. markedet for Spiderman 3 ligger i next-gen konsollene.

Lenke til kommentar
Hehe, Activision-aksjen går ned etter dårlige reviews på dette spillet :D

http://gonintendo.com/?p=17516

Bare så synd at folk kjøper det likevel, enda det er enorme svakheter som man aldri ville tilgitt ellers.

8575014[/snapback]

Det er mye å klage på grafikk og bug messig på dette spillet. Men det er unektelig utrolig arti og svinge seg imellom bygningene på manhattan. Å kalle det synd at folk kjøper det er vel litt drøyt når det er en god spillopplevelse. Det som er synd er at de ikke har prestert å lage god grafikk og rettet på endel av buggene. Det er virkelig synd.

Lenke til kommentar

Det som er synd er at folk kjøper det når det er så fullt av problemer. Å svinge seg er sikkert kjempegøy, men spillet skal jo ha mer innhold enn det.

Jeg har ikke prøvd det selv, men jeg hadde store forventninger. Når de da klarer å rushe det så det beste folk har å si er "det er gøy å svinge seg da!", så blir jeg veldig skuffet.

Så ja, det er synd at folk kjøper et spill som tydeligvis er såpass uferdig.

Lenke til kommentar

Problemet er ikke at det ikke er gøy til tider. Det er det at historien ser ut som å vært lappet sammen i hast, unødvendige lastetider, teksturene forsvinner, clippingfeil her og der, dårlig skuespill og mye annet.

Dette er et spill for de som liker Spiderman, ikke for de andre. Selv om man såklart kan bli underhold til tider, er det ikke noe annet enn et middelmådig spill.

Lenke til kommentar
Om du er Spiderman-fan så... ellers ligg unna.

Nettopp hatt en kraftig treningsøkt i lag med Venom nå. Herregud hvor jeg svettet etter den kampen. Måtte ha en del forsøk.

8598655[/snapback]

Digger spider-man, men ikke nok til aa kjope hva som helst

Lenke til kommentar

Filmen Var Driiiit Feeettt

Elska hele oppleget, selv om det amerikanske falget som dukket opp i bakgrunnen når spider man kom til utsetning på slutten var litt for patriotisk for meg :p

MEN FETT JA!

Lenge leve Spider-Man (og anime)

Lenke til kommentar
Er det sånne store bugs i spillet eller er det bare sånne små som folk går gjennom biler og sånt? Wii versjonen jeg snakker om nå.

8616621[/snapback]

Wii versjonen skal være veldig veldig dårlig. Svingingen skal være bra. Men resten skal vistnok være noe annet en bra.

Gamespot 4,7

Det meste under 7 på gamespot er ikke å rope hurra for.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...