Gå til innhold

Spiderman 3 er konge


Dinsdale

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eller er det bare Wii som ikke var kraftig nok til at de kunne fikse dette problemet tro?

8538911[/snapback]

Hehe, du kødder nå ja. Sant? :!:

8539801[/snapback]

Nei, faktisk ikke.

 

Jeg digger Wii, men den har ikke akkurat like mye kraft som de andre når det gjelder å ha digre brett samtidig som man skal ha full AI osv. Man vet jo aldri :)

Lenke til kommentar
Eller er det bare Wii som ikke var kraftig nok til at de kunne fikse dette problemet tro?

8538911[/snapback]

Hehe, du kødder nå ja. Sant? :!:

8539801[/snapback]

Nei, faktisk ikke.

 

Jeg digger Wii, men den har ikke akkurat like mye kraft som de andre når det gjelder å ha digre brett samtidig som man skal ha full AI osv. Man vet jo aldri :)

8541199[/snapback]

 

Har Wii's lavere maskin-specs noe som helst sammenheng med sløve utviklere som ikke gidder kode ferdig ett spill og slipper det på markedet med masse bugs?

Lenke til kommentar
Har Wii's lavere maskin-specs noe som helst sammenheng med sløve utviklere som ikke gidder kode ferdig ett spill og slipper det på markedet med masse bugs?

8541242[/snapback]

Det var jo det jeg spurte om:

 

"Hvordan kan de IKKE ha klart å legge merke til at bilene kjører gjennom menneskene da?

 

Eller er det bare Wii som ikke var kraftig nok til at de kunne fikse dette problemet tro?"

 

Som du kanskje ser så holdt jeg begge muligheter åpne.

Lenke til kommentar
Skal ha dette spillet!

 

Et spørsmål, er det å finne i butikkhyllene i dag til PS3? Lurer på om jeg skal stikke ned på butikken, men lite vits hvis det ikke er kommet.

 

Ble nok desverre utsatt i Europa av en eller annen grunn. Videgameplus.ca sendte mitt 3 mai fra canada.

Lenke til kommentar
Nei, faktisk ikke.

 

Jeg digger Wii, men den har ikke akkurat like mye kraft som de andre når det gjelder å ha digre brett samtidig som man skal ha full AI osv. Man vet jo aldri :)

8541199[/snapback]

Selv om SM3 er 2.5 ganger større enn SM2, er ikke det unskyldninger for å lage spillet enda dårligere grafisk og funksjonsmessig. Enhver utvikler kan fikse hit detection på spill. Dette er bare bugs som har gått gjennom testingen pga. det ikke blir sett på som kritisk. Kvalitetssikringen er dårligere ved lansering av filmspill grunnet strenge lanseringsdatoer.

 

Dette er rett og slett latskap og grunnet tidsknipe, ikke noe annet.

Lenke til kommentar
Skal ha dette spillet!

 

Et spørsmål, er det å finne i butikkhyllene i dag til PS3? Lurer på om jeg skal stikke ned på butikken, men lite vits hvis det ikke er kommet.

 

Ble nok desverre utsatt i Europa av en eller annen grunn. Videgameplus.ca sendte mitt 3 mai fra canada.

8541339[/snapback]

 

Pokker, hvor lenge er det snakk om? Weird at alle sider fortsatt har 4. mai som lanseringsdato i europa da :hmm:

Lenke til kommentar

Hva skjer med verden ? Har jeg våknet i Twilight Zone ?

Hvorfor er det så mange som liker spillet her ? Det er jo typisk B tittel.

Ja det er morro å svinge seg i byen her, men for en grusom gameplay man har. Altfor raske animasjoner og altfor lineært.

Har jeg gått glipp av noe :O

Lenke til kommentar
Hva skjer med verden ? Har jeg våknet i Twilight Zone ?

Hvorfor er det så mange som liker spillet her ? Det er jo typisk B tittel.

Ja det er morro å svinge seg i byen her, men for en grusom gameplay man har. Altfor raske animasjoner og altfor lineært.

Har jeg gått glipp av noe :O

 

 

Det er spiderman, nuff said

Endret av tidus2k4
Lenke til kommentar

animasjonene var litt for raske, de er sant,,,grafikken var jo forbedret fra sm2 til ps2...skulle bare mangle...eg skulle ønskjet att kameraet var litt nærare spiderman...kansje litt smak og behag..med dagens konsoller kan ting rettes over tid, så får håpe activision lager en patch som fikser en del ting, kansje animasjonene..sjøl om spide-man skal vere ganske rask..kansje dei prøver og reflektere det i raske animasjoner..;)

 

edit: spillet kan vel ikkje sies og vere linært med 10 forsjellige story lines som kan velges randomly..kansje litt forsjellige definisjoner av linært gameplay ute å går..;)

Endret av _KroSjefen_
Lenke til kommentar

:hmm: Tror jeg har løst mysteriet på hvorfor det fremdeles blir laget dårlige spill basert på filmer....

Grunnen er rett og slett det at spill utviklerer er så keene på å se filmer før release. Så de får vel sikkert se på filmene før de gis ut, for å inspirasjon eller noe sånt......

Lenke til kommentar
animasjonene var litt for raske, de er sant,,,grafikken var jo forbedret fra sm2 til ps2...skulle bare mangle...eg skulle ønskjet att kameraet var litt nærare spiderman...kansje litt smak og behag..med dagens konsoller kan ting rettes over tid, så får håpe activision lager en patch som fikser en del ting, kansje animasjonene..sjøl om spide-man skal vere ganske rask..kansje dei prøver og reflektere det i raske animasjoner..;)

 

edit: spillet kan vel ikkje sies og vere linært med 10 forsjellige story lines som kan velges randomly..kansje litt forsjellige definisjoner av linært gameplay ute å går..;)

8541497[/snapback]

 

Nei det er sant, mye varierte oppdrag men problemet er at slåssingen til Spiderman er bollocks. Det er bare å fyre løs med Mouse 1 knappen og det er aldri noe motstand. Og alt foregår så utrolig fort at det er virkelig ett stort arkadepreg over det.

 

Elsker spiderman selv men dette var møl syns jeg, konge å svinge seg gjennom byen men grusomt når du faktisk må slåss med han.

Akkurat der syns jeg Superman Returns var bedre, der følte du virkelig du var en badass superhelt :p

Lenke til kommentar

Jeg synes slossingen fungerer helt greit, er bare Wii versjon jeg har og har prøvd, så vet ikke hvordan det fungerer på de andre konsollene. Det som får opp adrenalinet litt når man sloss, er hvor mange points man kan klare for hver gang, og om man klarer å slå gamlerekorden ;p

De bugsa som er nevnt hittil synes jeg ikke gjør så mye, om de går gjennom biler osv. er ikke verdens undergang ( selv om at det godt kunne blitt tatt hånd om!) To ting jeg synes har vært litt irriterende hittil, og jeg snakker fortsatt om Wii versjon, er at når man for eksempel står opp på Empire State Building og hopper ned og treffer bakken ser det ut som spidey har hoppet 2 meter, og han reiser seg pent opp igjen uten noen skade. Den andre tingen er hver gang jeg har fullført et oppdrag, da kommer det en boks som sier " Mission Complete" og den er der i en 5 sekunder før den forsvinner og jeg kan fortsette. Dette er små irriterende ting Activision godt kunne tatt seg av!

Lenke til kommentar

har spilt i noen timer nå..fullført og drept..tror eg...doktor øgle..det første eg la merke til nedi kloakkene var frame rate problem...det var et stort problem..det var som natt og dag og gå inni eit rom uten røyk til et med...dette er for slapt siden x360 egentlig lett kan takle desse variablene...

 

svinginga var artig den..men som avean sier, animasjoene skulle vore skrudd ned noen hakk..

 

grafikken av new york var ganske fin den...bra bruk av lys, mykje biler og folk i gatene...time square såg ganske bra ut..

 

real time cut scenene funket greit..men det mangler liksom den siste finishen..

 

fornøyd...tja.:) når sandmand og goblin oppdragene kommer så blir det kansje litt artigere...

 

slossinga var litt stakkato..det var letter og kombinere combos i ps2 spillet sm2, men siden eg bare er i starten kan det hende det låses opp flere fancy combos etter kvart...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...