Gå til innhold

!Spørsmål om 10 dagers-gratis WoW!

Anbefalte innlegg

Hei jeg lastet ned en 'software' som ga meg 10 dagers gratis wow spilling jeg valgte å være dwarf (hunter)

så her er mine psørsmål

1: i 10 dagers-gratis greien kan jeg gå på alle stedene som en 'vanelig' wow spiller kan gå?

2: hvor mye koster det å spille WoW i månden?

3: hvor mange karakterer kan jeg ha på en konto?

takker for alle svar :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Du kan gå på alle plassene, i alle fall de som passer for levelen din. Hvis du ikke har Burning Crusade, noe som du sikkert ikke har så kan du ikke gå til Dranei og Blodd elf startplassene.

2. Det koster vel ca 100 kr i måneden.

3. Så vidt jeg vet så kan du ha så mange du vil på en konto.

10 dagers trial har et par ting som er begrenset. Blant annet at maks level på fyerene er 20, og at man ikke kan trade. Er vel et par begrensninger til tror jeg.

Lenke til kommentar

Man kan ikke trade (som nevnt) eller få (eller gi) ting/gull av kompiser.

Level 20 var max, ja. Startet en trial konto i påsken og kom på level 20 etter 7-8 dager (45,5 timers spilletid).

Registrer deg for 6 måneder av gangen så blir månedsavgiften på ca 80kr.

Aktiverte kontoen min i natt så nå har jeg ingen begrensninger :)

Endret av Rivers
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
1. Du kan gå på alle plassene, i alle fall de som passer for levelen din. Hvis du ikke har Burning Crusade, noe som du sikkert ikke har så kan du ikke gå til Dranei og Blodd elf startplassene.

8488641[/snapback]

Nå har det jo kommet BC-trail da.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Eit lite spørsmål: Eg har allerede for ein fleire månder siden hatt ein trial account og når eg skal kjøpe meg WoW kan eg då lage meg ein trial account for eg skal bruke gamecard og vil helst ikkje legge in visa kortet mitt der.

Går det eller vil Blizzard se at eg har hatt trial account fra før av og banne meg?

Lenke til kommentar

Du kan bare registrere konto å legge inn gamecard med en gang uten å oppgradere fra en trial-konto, funka hvertfall når jeg gjorde det for et år siden..

Uansett, har selv 4-5 trial-kontoer så tror ikke du blir banna :p

Endret av Smeagoldfish
Lenke til kommentar
Eit lite spørsmål: Eg har allerede for ein fleire månder siden hatt ein trial account og når eg skal kjøpe meg WoW kan eg då lage meg ein trial account for eg skal bruke gamecard og vil helst ikkje legge in visa kortet mitt der.

Går det eller vil Blizzard se at eg har hatt trial account fra før av og banne meg?

8584016[/snapback]

Hvorfor ikke fortsette på den gamle, om du har character der?

Lenke til kommentar

Det går fint å bytte betalingsmåte på en konto. Man er ikke låst til den betalingsmåten man valgte når kontoen ble opprettet.

Jeg begynte også med en 10-dagers trial og valgte betaling med kort, men når jeg logger inn via wow-europe.com kan jeg bytte til gamecard hvis jeg vil.

Lenke til kommentar

8584016[/snapback]

8586866[/snapback]

For eg husker ikkje kva brukernavn, passord eller vilken epost eg lagred den på.

Lenke til kommentar

8584016[/snapback]

8586866[/snapback]

For eg husker ikkje kva brukernavn, passord eller vilken epost eg lagred den på.

Lenke til kommentar

Har ett spm, er vel egentlig ganske opplagt, men spør alikvel: Jeg har hatt en pause fra spillet i 11 måneder nå, tenker jeg har lyst til å spille igjen, men litt mindre hardcore:P (ikke at jeg none gang var hardcore i forhold til de verste, men ,men). Accen min har blitt brukt helt til 5 mai, men da var det et 10 dager, trial inn i bilde(ja, på en gammel acc), er da accounten min oppgradert til TBC, eller må jeg kjøpe oppgradering på nytt?? ganske siker på at jeg må kjøpe TBC, men det er lov til å drømme :)

Axl F

Lenke til kommentar
Har ett spm, er vel egentlig ganske opplagt, men spør alikvel: Jeg har hatt en pause fra spillet i 11 måneder nå, tenker jeg har lyst til å spille igjen, men litt mindre hardcore:P (ikke at jeg none gang var hardcore i forhold til de verste, men ,men). Accen min har blitt brukt helt til 5 mai, men da var det et 10 dager, trial inn i bilde(ja, på en gammel acc), er da accounten min oppgradert til TBC, eller må jeg kjøpe oppgradering på nytt?? ganske siker på at jeg må kjøpe TBC, men det er lov til å drømme :)

Axl F

8592492[/snapback]

Selfølgelig må du det. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...