Blomsterpotte Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 jeg holder på å formatere pcen min. men etter formatering å windows begynner å installere seg kommer det opp en error jeg aldri har sett før! "installation failed D:\I386\asms. error message: feil funksjon." så restarter pcen seg! noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Formater utenom Windows og prøv på nytt. Og ikke benytt Hurtigformateringsfunksjonen - da får du gjerne liknende problemer. Lenke til kommentar
Blomsterpotte Skrevet 28. april 2007 Forfatter Del Skrevet 28. april 2007 Formater utenom Windows og prøv på nytt.Og ikke benytt Hurtigformateringsfunksjonen - da får du gjerne liknende problemer. 8488801[/snapback] uten om windows hva mener du? jeg booter fra cd når jeg starter opp maskinen,så valgte jeg først hurtig men ble sketisk til det siden det gikk så fort (jeg har ikke SATA disk) men forsatte alikevell!så kom installeringen av windos da kom den feilen opp (du sa det kan komme opp me hurtig å det gjore det). Men etter på formaterte jeg igjen men ikke hurtig,da formaterte pcen veldig seint, men etter formatering kom den samme feilen opp! lest litt på google å der sier mange at det kan være cdrommen eller cden (når de sier cd mener de at hvis du bruker kopi av windows har du bronne med feil cd). men jeg har prøvd med 2 cd rommer og jeg bruker orginal XP home editen! Lenke til kommentar
Kristian_783 Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Formater utenom windows betyr bruk andre format funksjoner enn de som er med på installasjons-cd`en.. dvs lag en oppstart disket, og formater disken "manuelt". Legg så i windows-cd`en og forsøk på nytt.. lykke til Lenke til kommentar
Blomsterpotte Skrevet 28. april 2007 Forfatter Del Skrevet 28. april 2007 Formater utenom windows betyr bruk andre format funksjoner enn de som er med på installasjons-cd`en.. dvs lag en oppstart disket, og formater disken "manuelt".Legg så i windows-cd`en og forsøk på nytt.. lykke til 8493021[/snapback] hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Formater utenom windows betyr bruk andre format funksjoner enn de som er med på installasjons-cd`en.. dvs lag en oppstart disket, og formater disken "manuelt".Legg så i windows-cd`en og forsøk på nytt.. lykke til 8493021[/snapback] hvordan gjør jeg det? 8493277[/snapback] Om du søker litt på forumet eller på nettet, så får du mange gode tips og forslag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå