ChristianL Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1374815 Lenke til kommentar
Samara Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Neste større tur går til Tyrkia (innom flere steder) Før det blir det i alle fall et par turer andre steder her i Norge. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 (endret) Reiser med dama til Paris og Disneyland i midten av oktober. Endret 22. september 2012 av Nevnarion Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 (endret) Forhåpentligvis til Nederland. Endret 22. september 2012 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Neste tur blir den årlige turen til Liguria, Italia 29. september - 7. oktober! Blir en dagstur til Firenze og noen dager i Alba, Piemonte denne gangen. Gleder meg! Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Forslag til billig reisemål for 3-4 dagers tur? Bare bytte vegger litt, om det er London, Lisboa, Reykjavik eller Gdansk er det ikke så nøye. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Vår neste feie går til noe så kjedelig som Puerto Rico på Gran Canaria i desember, Men så har i aldri vert på Gran Canaria før, så det blir sikkert hyggelig. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Forslag til billig reisemål for 3-4 dagers tur? Bare bytte vegger litt, om det er London, Lisboa, Reykjavik eller Gdansk er det ikke så nøye. Hva med en tur til Riga? Billig å dra dit og billig å bo på f.eks http://www.dodohotel.lv . Ta toget til Jurmala en dag. Artig liten by ved kysten. Lenke til kommentar
robolai Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 (endret) Vet ikke om det kvalifiseres som ferie, men skal på en femukers studietur til Etiopia og Kenya i februar. Blir nok litt tid til safari og noen late dager også. Gjett om jeg gleder meg Endret 25. september 2012 av robolai Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Jeg har så utrolig lyst til å dra til Etiopia! Har vært i stort sett hele Kenya, og det er fantastisk! Hvor skal du? Lenke til kommentar
koots Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Om dette ikke blir rettet på så blir det til beskjedne 730 USD. I tillegg blir det vel noen overnattinger, tilsluttningsfly og et visum Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Min neste tur av noen særlig betydning går til Jordan og Israel. Kunne godt tenke meg avstikkere til diverse naboland, men tror sikkerhetssituasjonen gjør det uaktuelt. Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 (endret) Hvor i Israel skal du? Ta en tur til Negev-ørkenen på natta og kikk på stjenene, det er heftig. Det samme kan også sies om Wadi Rum-ørkenen. Endret 2. oktober 2012 av Gendarmerie Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Takk for tips! Reiser stort sett etter innfallsmetoden, så detaljene er alt annet enn klare, men jeg har noen dagers kameltur i Wadi Rum på plakaten, så stjerner i ørkenen skal jeg få med meg. ... skjønt jeg er litt usikker på hvor glupt det er å sette seg på ryggen av en kamel. Har aldri hatt så fatalt vondt i baken som sist jeg gjorde det i Mongolia. Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Takk for tips! Reiser stort sett etter innfallsmetoden, så detaljene er alt annet enn klare, men jeg har noen dagers kameltur i Wadi Rum på plakaten, så stjerner i ørkenen skal jeg få med meg. ... skjønt jeg er litt usikker på hvor glupt det er å sette seg på ryggen av en kamel. Har aldri hatt så fatalt vondt i baken som sist jeg gjorde det i Mongolia. Lærte noe kult om kamelridning jeg også: Lei kamel av samme fyren som de innfødte gjør. Da får du utlevert kamelen, betaler, og drar. Ingen som på død og liv skal være med for å trekke rundt på den kamelen. Ellers er trikset, så vidt jeg har erfart å gynge i takt med kamelen. Altså motsatt av det som vil skje hvis du sitter oppå der som en filledukke. Warning: Det krever litt øvelse å igangsette en kamel. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 New york 10dager. Bestilles i januar, så vet ikke nøyaktig når jeg drar Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Viser seg at nyttår feires i Milano. Sikkert gøy, mest impuls egentlig. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Holdt på med ei fra Milano tidligere, fin by, liker meg godt der. Jeg har akkurat funnet ut at jeg har nesten 2 måneder i desemeber-januar, så nå sitter jeg egentlig bare å søker etter billige billetter til Sør-Amerika. Har lyst på Argentina-Uruguay-Paraguay-Brasil, kjenner en del i Brasil som jeg gjerne vil besøke. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Denne måneden går turen til Jersey. Etter dette er 8 andre turer allerede bestilt. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Min neste tur går med min søster til Port Charlotte/Miami, Florida. Drar 18. Desember og kommer hjem 8. Januar, så skal da feire både Jul og Nyttår der borte. Blir feiring med bestefar og hans Kanadiske samboer som eier et hus i Port Charlotte. Gleder meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå