OL 2012 Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Tenerife Har vært der mange ganger, tror jeg skal flytte dit! Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Denne måneden går turen til Gdansk og Åland. Etter dette er 6 andre turer allerede bestilt Lenke til kommentar
Luminos Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Reiser til Thailand i desember, har tenkt å besøke kanskje to naboland mens vi er der. Mest sannsynlig Kambodsja og/eller Vietnam Det gledes! Lenke til kommentar
Submission Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Reiser til Liverpool i September, etterfulgt av Brasil i Februar. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Mchansern: Er nok mulig å bade, men vannet var såpass skittent at jeg ikke ville gjort det ihvertfall. Confirmed. Det ble kun et kjapt bad kun for å ha gjort det. Mye sjøgress og kjip mudderbunn. Lenke til kommentar
Mr_Brown Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Reiser snart til Gotland. Direktefly med Widerøe, og masse fine sykkelveier. Lenke til kommentar
Punainen Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Reiser snart til London på min første business-relaterte reise (ikke klassen altså, flyr økonomi), blir litt pleasure også . Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Reiser snart til Gotland. Direktefly med Widerøe, og masse fine sykkelveier.Jeg syklet helt til Roma da jeg var der. :-) 2 Lenke til kommentar
kmatis Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 (endret) Neste ferie i år (etter en måned med backpacking i Cuba) blir en liten og billig tur til Dublin med brodern. Blir drikking av øl på lokal puber, folkemusikk og en liten tur til Belfast for å se på noen fete IRA minnemerker. Endret 15. august 2012 av kmatis Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 London med svigers i september. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Denne måneden går turen til Liverpool og Maldivene. Etter dette er 9 andre turer allerede bestilt. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Oslo og Macklemore 27. september Lenke til kommentar
espendejo Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Kona sier vi skal på en svipptur til Bogota og handle. Jeg må lese meg opp på severdigheter og historie. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 September: Israel og Vestbredden September: Riga Oktober Milano Lenke til kommentar
ChristianL Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Denne måneden går turen til Liverpool og Maldivene. Etter dette er 9 andre turer allerede bestilt. Så ikke nok med at du i tillegg til å ha hvert på latterlig mange interessante og spennende steder, skal du til Maldivene og 10 andre steder. Ekkelt! (Nøyer meg med dette siden jeg er godt oppdratt og mamma har sagt at man ikke skal være sjalu ) Dude, can you take me with you? Etter å ha kommet hjem fra Moskva på søndag har jeg ikke noen planlagte turer igjen, litt nedtur å tenke på egentlig... Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Du skulle bare visst hvor vanskelig det er å finne nye reisemål det passer å besøke i februar og som man klarer få noe ut av uten å svi av noen fridager. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 I Norge velger man selv hvor langt, hvor mye og hvor ofte man vil reise. Jeg kan se svært få grunner til at noen som jobber fulltid (eller bortimot) ikke kan reise så mye de har tid til. Er man villig til å gjøre litt mer drastiske prioriteringer kan regnestykket skiftes svært langt i reisens favør. Der andre jobber 47 uker for å ha 5 uker fri skal det noe til for å kunne jobbe 5 uker for så å ha 47 uker på reisefot, men det skal søren ikke så mange flere ukene til ... Tre-fire måneders jobbing for så å reise resten er fullstendig realistisk. Barn og bolig er kompliserende faktorer, og slikt er det verdt å være bevisst på før man ramler inn på slike spor. Lenke til kommentar
master air Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 (endret) Oslo og Macklemore 27. september Du burde vel kanskje skrevet det i tråden om hva den neste konserten du skal på, men men. Skal også hit, men vil ikke akkurat kalle det en ferie, da det bare blir en helgetur bort fra studiestedet og hjem til mor og far. Neste ferie blir en helgetur til Island i november for å se Sigur Rós. Endret 4. september 2012 av master air Lenke til kommentar
ChristianL Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Du skulle bare visst hvor vanskelig det er å finne nye reisemål det passer å besøke i februar og som man klarer få noe ut av uten å svi av noen fridager. Det er sant, du burde egentlig poste den i First-world problemer tråden.. 1 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Det er sant, du burde egentlig poste den i First-world problemer tråden..Høres ut som tråden for meg. Hvor er den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå