robertaas Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Denne måneden går turen til Washington D. C., Budapest og New York. Etter dette er 6 andre turer allerede booket, men hovedturen for sommerferien er fortsatt ikke funnet. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Har du vært der tidligere? Har ikke vært i Washington D.C, men de to andre byene er veldig bra. Budapest er nok en av de fineste byene jeg har vært i og New York er jo New York. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Nå har vi akkurat bestilt tur til Skottland i påsken. Gleder meg. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Washington DC er flott. Spesielt Air and Space Museum. Men faen så lei jeg er av den byen.. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 (endret) Ja, det fine er flott. Det er også den byen i USA med størst sosiale problemer. Sier litt når borgermesteren gjennom store deler av 90-tallet er avhengig av crack. Mye narkotika, ungdomsgjenger, fattigdom og drit. En svart gutt har større sjans for å ende opp i fengsel enn å fullføre VGS i den byen. Endret 3. mars 2012 av Hanske Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Vestsiden, Georgetown og ambassadestrøkene er fine. Mye i East og North - East derimot er noen av USAS verste områder, men heldigvis finnes det ingen grunn til å besøke disse områdene. Nei, Northern Virginia er stedet Min neste ferie går til Tyskland. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Nå har vi akkurat bestilt tur til Skottland i påsken. Gleder meg. Hvor? Edinburgh er en fantastisk by. Lenke til kommentar
Lekri Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 (endret) Booket reise til Kefalonia i juni for et par dager siden. Fikk utrolig masse for pengene! Booket hos restplass, men av Apollo. For litt under 5000,- per pers fikk vi fly+transport t/rt hotell/flyplass, opphold på kjempeflott 5stjerners hotell, rom med havutsikt, halvpensjon, arrangert tur rundt på øya (m/guide) inkl masse spennende og moro. Syns dette var et veldig bra kupp! Gleder meg til tur nå, hehe Endret 3. mars 2012 av Lekri Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Nå har vi akkurat bestilt tur til Skottland i påsken. Gleder meg. Hvor? Edinburgh er en fantastisk by. Skal til Aberdeen. Lenke til kommentar
sector Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Har handlet flybillett til Singapore til sommeren. 15 dagers tur. Har ikke tenkt å bli i Singapore mer enn høgst nødvendig, men vet ikke hvor turen går videre. Malaysia (østsiden) og Bali er jo bra, men har vært der før. Må finne ut når og hvor det er regntid i juli før eg bestemmer meg hvor eg skal finne sol og strand. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 I Bali kommer du deg unna sommerregnet i Asia, men kom deg også unna sørlige Bali som ikke er noe særlig. Ville satset på Lombok og kanskje også Gilli-øyene. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Er det kanskje noen som har et reisemål å anbefale for november/tidlig desember hvor man kan være bortimot garantert å slippe for tyfoner, regntid osv? Altså et varmt reisemål hvor man kan henge på stranden og dykke osv Jeg setter forresten stor pris på tråden om billige billetter som robertaas er flink til å poste i, normalt er det noenlunde de samme tilbudene for meg i københavn som dere i norge. Er det forresten noen som har et tips til et sted å finne lignende infor for noen av de asiatiske storbyene? Type Bangkok / Singapore / Hong Kong / Kuala Lumpur? Helst på engelsk ^^ Fant ikke noe spennende ved å google Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 (endret) Er det kanskje noen som har et reisemål å anbefale for november/tidlig desember hvor man kan være bortimot garantert å slippe for tyfoner, regntid osv? Altså et varmt reisemål hvor man kan henge på stranden og dykke osv November er den beste måneden for Mauritius. Ellers er det bra i Dubai og Oman. Har også hatt det grei i Aqaba i november, men det kan være litt kjølig om kvelden. Hadde det helt perfekt på kysten av Colombia nå i november, men det blir kanskje litt for langt unna. Hadde det skikkelig ille i Colombia: Karibien!Man kom deg i så fall unna stormsonen, helt nede i vestre hjørne for eksempel. ABC-øyene, Colombia eller Los Roques. Endret 4. mars 2012 av robertaas Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 (endret) Veldig sugen på å dra til Afrika. Hadde ikke vært så dumt med noen skikkelige safariturer eller en tur opp Kilimanjaro! Ingenting er bestilt enda, men turen går utvilsomt til dette kontinentet i løpet av året. Har også veldig lyst til å se Colditz slott i Tyskland, er fascinert av stedet. For de som ikke veit hva det er ble det brukt som POW-camp under WW2, med tilhørende spektakulære flukter. I den forbindelse kunne jeg også tenke meg å se ruinene etter Stalag Luft III. Endret 4. mars 2012 av Dellers Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 (endret) Drar til Miami om litt over to uker. Så håper jeg å fly til Shanghai i mai, hvor jeg skal besøke en god venninne, og ta den transmongolske jernbanen fra Beijing til Moskva på vei "hjem" i midten av juni. Det eneste som står litt i veien nå, er at jeg flytter til nord-Norge noen måneder pga. jobb, og jeg vet ikke heeeelt når det blir, så må avklare det først … Var i Kina tidligere i år, og det gav veldig mersmak! Endret 4. mars 2012 av The mighty Quinn Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Blir nok en tur tilbake til Los Angeles i sommer, ga mersmak i fjor Lenke til kommentar
Glajinta Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Jeg tror min neste ferie går til Trondheim. Lenke til kommentar
ChristianL Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Neste turen nå blir Roma med italienskklassen på søndag Til sommeren blir det guttetur til Kos og Venezia Lenke til kommentar
chls Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Neste "ferie" går til Sør-Afrika for å jobbe med løver og tigere! Elsker Afrika!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå