M-Gard Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Utenom til Påske da jeg skal til Lørenskog har jeg planner om til sommeren dra til Skotland, muligens blir det også innom London. *Quota Feil* Endret 29. februar 2008 av M-Gard Lenke til kommentar
Noteknekk Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Skottland er flott ja! Min neste tur går til Malaysia, neste onsdag. Er med skolen, så helt ferie er det ikke, men en reise er det i alle fall:). Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Blir vel kanskje en tur til safaritur Afrika Er litt spent - har kun vært i syden (spania, frankrike og Italia) før som nok er ganske forskjellig fra Afrika Afrika virker spennende! Jeg har alltid hatt lyst å dra dit. Mine foreløpige fremtidsplaner sier: VGS -> 1 år fri, dra til Afrika -> Studere. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Drar til Danmark i morgen. ^^ Sånn svipp tur til danmark og tilbake.. ^^ Med eXtreme-501 på forumet Endret 29. februar 2008 av Knotten07 Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) *Dobbelpost* Endret 29. februar 2008 av Knotten07 Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Drar til Danmark i morgen. ^^ Sånn svipp tur til danmark og tilbake.. ^^ Med eXtreme-501 på forumet Drar til Danmark i morgen med Knotten =D.. Det kommer til å bli Heeeeftig.. Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Først skal jeg til Alpene i påsken, så skal jeg til England i mai (skal være der på bursdagen min ) og så skal jeg til USA på starten av sommerferien Endret 29. februar 2008 av M-Gard Lenke til kommentar
multisync Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Jeg skal på tur til Tenerife mesteparten av påskeferien, får se om jeg blir brun da Endret 29. februar 2008 av multisync Lenke til kommentar
Daggie Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 To uker i Magaluf. Heftig festing kombinert med avslappning og bading, tror det kan bli meget bra. En ungdomsgjeng på ti stk, dog jenter med. Håper det går fint. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Denne måneden går turen til Costa Blanca. Håper badetemperaturen er litt bedre enn hva den var i januar. Etter turen er 6 andre turer allerede booket. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Langhelg i New York snart. Endret 6. mars 2008 av Iver.th Lenke til kommentar
master air Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Fire dager i Lake Placid for aa staa paa ski kommende mandag. Ikke de stoerste bakkene, men bedre enn naeromraadet her. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Florida, Washington og New York tror jeg blir neste ferie. Lenke til kommentar
Daggie Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 En liten ting jeg lurer på som jeg ikke klarte å finne ut av på nettet. Er det haier i Spania?? Har liksom vært på La Manga uten hainett, husker ikke om det var slik på Mallorca og men noen som vet dette?? Lenke til kommentar
modolv Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 En liten ting jeg lurer på som jeg ikke klarte å finne ut av på nettet. Er det haier i Spania?? Har liksom vært på La Manga uten hainett, husker ikke om det var slik på Mallorca og men noen som vet dette?? Hvis det hadde vært hai i vannet så tviler jeg sterkt på at de hadde vært noe å frykte vel? Eneste du bør bekymre deg over er svette, røde irriterende engelskmenn som til stadighet er kraftig overberuset for å glemme hvor utrolig svette de er. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Strender med haifare er garantert sikkret med nett osv, ingen fare. Lenke til kommentar
Leit Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Min neste ferie går til Thailand. Tre dager i Bangkok og to uker på stranden i Phuket! Reiser førstkommende helg, og gleder meg!! Lenke til kommentar
Dorothy Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Neste ferie går til Venzia. Noen tips? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Neste ferie går til Venzia.Noen tips? Venezia kanskje?Ikke reis da det er varmt for da stinker det. Kanalene i verdens mest kjente åpne kloakk. Lenke til kommentar
Daggie Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Er vel ikke frykten, har faktisk en drøm om å svømme med hai, men jeg vet det ikke skjer her. Men jeg lurte fordi vi som reiser har en diskusjon om det og jeg var på lamanga uten hainett, derfor måtte jeg nesten høre.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå