Gå til innhold

Hvor går din neste ferie?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er 5-stjerners luxus foresten???
5-stjerners betyr at det skal være blandt de beste hotellene, men kvalitet varierer selvsagt. I flere land kan hotellene selv finne ut hvor mange stjerner de ønsker å bruke og i andre er dette nøye kontrollert.

 

Det som er spesielt med 5-stjerners er at det ofte er dresskode som er strengere enn andre hotell. Om du møter opp til et måltid med flip-flops og badetøy kan du risikere å bli bedt om å komme tilbake når du har kledt på deg.

 

Hehe mulig jeg gjør det men har mye jobb her i kalde Norge å gjøre :)
De fleste har fri i helgen. Klarer du for eksempel å få fri en fredag kan du får gjort veldig mye på en langhelg.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Pleier du å reise alene, robert? Hvordan syntes du det fungerer?

Kunne tenkt meg å reise sånn som det virker du gjør en gang jeg har muligheten til det.

Bruker å reise alene, og det har både bakdeler og fordeler. Må gjøre litt mere research og enkelte steder være litt mere påpasselig for å ha like mye sikkerhet, men jeg er jo ganske så fri til å improvisere og gjøre akkurat det jeg vil. Og så får jeg jo til å reise til ganske mange steder jeg har lyst til å se. :cool:
Lenke til kommentar

 

 

Hehe mulig jeg gjør det men har mye jobb her i kalde Norge å gjøre :)
De fleste har fri i helgen. Klarer du for eksempel å få fri en fredag kan du får gjort veldig mye på en langhelg.

Ja mulig det :p hehe blir kanskje litt kort med bare en langhelg men men tar det man får :)

 

 

 

Hehe mulig jeg gjør det men har mye jobb her i kalde Norge å gjøre :)
De fleste har fri i helgen. Klarer du for eksempel å få fri en fredag kan du får gjort veldig mye på en langhelg.

Ja mulig det :p hehe blir kanskje litt kort med bare en langhelg men men tar det man får :)

Lenke til kommentar
Ja mulig det :p hehe blir kanskje litt kort med bare en langhelg men men tar det man får :)
Man kan selvsagt få gjort enda mere på en helt uke enn på en langhelg, men det er ikke mange som klarer få til et jevnt regime med mere enn 4-5 turer i året på en uke eller mere, og klarer de få tid til det så har de antagelig en økonomiske eller helsemessig situasjon som gjør at de vil velge å ikke reise på disse turene.

 

Med litt planlegging kan man få utrolig mye ut av en langhelg og å kunne bruke helger og langhelger effektivt er nøkkelen til å få presset inn ganske mange reiseopplevelser i ett år. Jeg storkoser meg i alle fall:

http://picasaweb.google.com/robertaas

Lenke til kommentar
Ja mulig det :p hehe blir kanskje litt kort med bare en langhelg men men tar det man får :)
Man kan selvsagt få gjort enda mere på en helt uke enn på en langhelg, men det er ikke mange som klarer få til et jevnt regime med mere enn 4-5 turer i året på en uke eller mere, og klarer de få tid til det så har de antagelig en økonomiske eller helsemessig situasjon som gjør at de vil velge å ikke reise på disse turene.

 

Med litt planlegging kan man få utrolig mye ut av en langhelg og å kunne bruke helger og langhelger effektivt er nøkkelen til å få presset inn ganske mange reiseopplevelser i ett år. Jeg storkoser meg i alle fall:

http://picasaweb.google.com/robertaas

Hehe det er sant man må utnytte tiden mest mulig :)

Jeg kan ikke ha for lange reiser pga økonomisk :)

Lenke til kommentar

Det er min plan. Ett år igjen av pet.ing.utdannelsen. :)

Egentlig min også. Noen år etter utdanning med kun jobb og reising høres veldig digg ut. Så kan du gå over til mer vanlig A4-jobb etter du stifter familie.

 

Hva slags utdannelse kreves for å jobbe offshore på den måten?

Er vel ganske mange som kun er faglærte. I tillegg er det vel mange ingeniører.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...