Atmosphere Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 A380 ja, det blir jo spennende på flere måter. Og så bruker jeg bonuspoeng til å bo på Marina Bay Sands: Jeg så faktisk dokumentaren om hvordan de lagde det bygget forrige gang jeg fløy A380med LH. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Vil sørover, vekk fra kulden, men har mye jobb og lite ferie penger for øyeblikket Det er stadig tilbud på reiser til sydligere strøk. For eksempel har både Swiss og Austrian nå Tel Aviv til ca. 2300,- og der er det 23 grader nå i helgen. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Jeg så faktisk dokumentaren om hvordan de lagde det bygget forrige gang jeg fløy A380med LH. Takk for tipset, skal prøve å se den når jeg flyr nedover. Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 (endret) Sydenturen i år går til Hellas på dette hotellet: http://www.ving.no/hellas/kolimbari/avra-imperial-beach-resort-spa Har nettopp bestilt! Er 5-stjerners luxus foresten??? Endret 3. februar 2012 av turbonello Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Vil sørover, vekk fra kulden, men har mye jobb og lite ferie penger for øyeblikket Det er stadig tilbud på reiser til sydligere strøk. For eksempel har både Swiss og Austrian nå Tel Aviv til ca. 2300,- og der er det 23 grader nå i helgen. Hehe mulig jeg gjør det men har mye jobb her i kalde Norge å gjøre Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Er 5-stjerners luxus foresten???5-stjerners betyr at det skal være blandt de beste hotellene, men kvalitet varierer selvsagt. I flere land kan hotellene selv finne ut hvor mange stjerner de ønsker å bruke og i andre er dette nøye kontrollert. Det som er spesielt med 5-stjerners er at det ofte er dresskode som er strengere enn andre hotell. Om du møter opp til et måltid med flip-flops og badetøy kan du risikere å bli bedt om å komme tilbake når du har kledt på deg. Hehe mulig jeg gjør det men har mye jobb her i kalde Norge å gjøre De fleste har fri i helgen. Klarer du for eksempel å få fri en fredag kan du får gjort veldig mye på en langhelg. 1 Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Denne måneden går turen til Singapore og av alle merkelige steder i februar til Stavanger. Etter dette er 6 andre turer allerede booket, men hovedturen for sommerferien er fortsatt ikke funnet. Kom gjerne med noen betraktninger om hvordan du synes Singapore har vært.( i så få (regner med at du ikke skal være så veldig lenge) dager som du har valgt å være der.) Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Pleier du å reise alene, robert? Hvordan syntes du det fungerer? Kunne tenkt meg å reise sånn som det virker du gjør en gang jeg har muligheten til det. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Pleier du å reise alene, robert? Hvordan syntes du det fungerer? Kunne tenkt meg å reise sånn som det virker du gjør en gang jeg har muligheten til det. Bruker å reise alene, og det har både bakdeler og fordeler. Må gjøre litt mere research og enkelte steder være litt mere påpasselig for å ha like mye sikkerhet, men jeg er jo ganske så fri til å improvisere og gjøre akkurat det jeg vil. Og så får jeg jo til å reise til ganske mange steder jeg har lyst til å se. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Hehe mulig jeg gjør det men har mye jobb her i kalde Norge å gjøre De fleste har fri i helgen. Klarer du for eksempel å få fri en fredag kan du får gjort veldig mye på en langhelg. Ja mulig det hehe blir kanskje litt kort med bare en langhelg men men tar det man får Hehe mulig jeg gjør det men har mye jobb her i kalde Norge å gjøre De fleste har fri i helgen. Klarer du for eksempel å få fri en fredag kan du får gjort veldig mye på en langhelg. Ja mulig det hehe blir kanskje litt kort med bare en langhelg men men tar det man får Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Ja mulig det hehe blir kanskje litt kort med bare en langhelg men men tar det man får Man kan selvsagt få gjort enda mere på en helt uke enn på en langhelg, men det er ikke mange som klarer få til et jevnt regime med mere enn 4-5 turer i året på en uke eller mere, og klarer de få tid til det så har de antagelig en økonomiske eller helsemessig situasjon som gjør at de vil velge å ikke reise på disse turene. Med litt planlegging kan man få utrolig mye ut av en langhelg og å kunne bruke helger og langhelger effektivt er nøkkelen til å få presset inn ganske mange reiseopplevelser i ett år. Jeg storkoser meg i alle fall: http://picasaweb.google.com/robertaas Lenke til kommentar
Akse Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Først blir det Barcelona, deretter får vi gratis tur til Hellas Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Først blir det Barcelona, deretter får vi gratis tur til Hellas Gratis? Det vil sikkert flere her ha tips om. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Ja mulig det hehe blir kanskje litt kort med bare en langhelg men men tar det man får Man kan selvsagt få gjort enda mere på en helt uke enn på en langhelg, men det er ikke mange som klarer få til et jevnt regime med mere enn 4-5 turer i året på en uke eller mere, og klarer de få tid til det så har de antagelig en økonomiske eller helsemessig situasjon som gjør at de vil velge å ikke reise på disse turene. Med litt planlegging kan man få utrolig mye ut av en langhelg og å kunne bruke helger og langhelger effektivt er nøkkelen til å få presset inn ganske mange reiseopplevelser i ett år. Jeg storkoser meg i alle fall: http://picasaweb.google.com/robertaas Hehe det er sant man må utnytte tiden mest mulig Jeg kan ikke ha for lange reiser pga økonomisk Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Jeg kan ikke ha for lange reiser pga økonomisk Det er stor konkurranse og mange tilbud på langdistanse.https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=896610 Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Robertaas: du har ikke vurdert å jobbe offshore da? 2 uker på, 4 uker av eller lignende åpner jo for veldig mye reise! Vurderer det sterkt etter endt utdanning selv! Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Jeg klager ikke over min situasjon, andre kan jo vurdere å komme seg offshore. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Det er min plan. Ett år igjen av pet.ing.utdannelsen. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Hva slags utdannelse kreves for å jobbe offshore på den måten? Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Det er min plan. Ett år igjen av pet.ing.utdannelsen. Egentlig min også. Noen år etter utdanning med kun jobb og reising høres veldig digg ut. Så kan du gå over til mer vanlig A4-jobb etter du stifter familie. Hva slags utdannelse kreves for å jobbe offshore på den måten? Er vel ganske mange som kun er faglærte. I tillegg er det vel mange ingeniører. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå