Uncle Scrooge Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Rio i februar (Takk til robertaas for post om flytilbud)! Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Rio i februar (Takk til robertaas for post om flytilbud)!I karnevalshelgen? Og hvor skal du i så fall bo? Jeg vurderte karnevalshelgen allerede før det tilbudet kom, men ga opp da det var for fullt på hotellfronten. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Rio i februar (Takk til robertaas for post om flytilbud)!I karnevalshelgen? Og hvor skal du i så fall bo? Jeg vurderte karnevalshelgen allerede før det tilbudet kom, men ga opp da det var for fullt på hotellfronten. Lenger enn det, men blant annet karnivalshelgen ja. Har familie som jeg kan bo til, ellers hadde det nok blitt ganske umulig (evt svindyrt). Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Vestkysten av Danmark i Juli Lenke til kommentar
Tildaa Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Januar: Kiel tur Februar: Roma April: København Juli/august: Flytte muligens til Florida Kanskje en sydentur i påskeferien også. Disney da eller? Florida er et fint utgangspunkt Jobbe for Disney ja Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Denne måneden går turen til Punta Cana. Etter dette er 7 andre turer allerede booket. Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Stikker til USA, nærmere bestemt San Diego fra 1 februar til 15 februar. Noen tips til flyselskaper? Billigste gjennom finn.no er United Airlines til 4965,- tur/retur. Ganske greit. SAS ligger på 5500. Noen som har peiling på positive/negative sider? Takker og bukker Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 (endret) Jobbe for Disney ja ikke for å være negativ, men det å jobbe for Disney er noe du bør revurdere. Slave arbeid i høy klasse. Endret 2. januar 2012 av jajamensen Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Stikker til USA, nærmere bestemt San Diego fra 1 februar til 15 februar. Noen tips til flyselskaper? Billigste gjennom finn.no er United Airlines til 4965,- tur/retur. Ganske greit. SAS ligger på 5500. Noen som har peiling på positive/negative sider?Du bør se etter billetter lengere i forveien og følge med når det er tilbud. United var nede i rundt 3k dit for bare 2 uker siden. Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Stikker til USA, nærmere bestemt San Diego fra 1 februar til 15 februar. Noen tips til flyselskaper? Billigste gjennom finn.no er United Airlines til 4965,- tur/retur. Ganske greit. SAS ligger på 5500. Noen som har peiling på positive/negative sider?Du bør se etter billetter lengere i forveien og følge med når det er tilbud. United var nede i rundt 3k dit for bare 2 uker siden. hmm, har fulgt med på flyreiser i et par uker nå, men oppdaget ikke United før nå. Har hele tiden ligget på rundt 5000-6000 tur/retur. jaja, det er jo jaggu ikke så ille uansett at det gjør noe! Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Min neste ferie går til Canada Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Et kjapt spørsmål: Skal som sagt bestille tur til San Diego og det innebærer 2 stopp på turen over. I stockholm har jeg 45 min. på å bytte fly. Jeg må ikke da hente bagasjen hvis dette går innenfor samme billett og flyreise? Lenke til kommentar
Chandon Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Nei du må ikke hente bagasjen i Stockholm, men du må gjennom immigrasjon, samt toll på første sted du lander i USA. La oss si ruten din er ARL-ORD-SAN, da må du hente ut bagasjen i Chicago, etter immigrasjonen, gjennom toll og rett på utsiden der droppe bagen på et bånd, ettersom den er tagget helt frem til endelig destinasjon høyst sannsynlig. Det høres mer stress ut enn det er i virkeligheten, da Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Neste ferie går til Danmark & Tyskland i slutten av Februar. Deretter 3 Uker på Maldivene i Juni med damen Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Neste ferie går til Danmark & Tyskland i slutten av Februar.Deretter 3 Uker på Maldivene i Juni med damen Ekstremistene har tatt over i landet så jeg håper for din del at dere er gifte. Forbud mot alkohol er visst også aktuelt der og hvorfor ikke påbud om badeburka for damene. http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=10032977 Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Ikke gifte, men står jo også i artikkelen at det arbeides for å åpne noen spa igjen. Forbudet mot alkohol gjelder vel kun på hovedøyer og ikke turiststedene, eller har de skiftet det? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Alkohol er vel fortsatt tillatt på småøyene, men mye kan skje på et par måneder når ekstremister har fått makt. At ikke gifte bor sammen er de i alle fall ikke særlig glade for. Lenke til kommentar
Torey Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Februar turen går til Venecia, 1 natt der også buss over til slovenia, 3 dager der og buss tilbake til Venecia før flyet flyr oppover igjen. Neste tur er ikke planlagt enda, kan hende man ender opp i hellas, på cruise eller i Statene for alt jeg vet Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Skal 17 dager til Miami i Mars, og så bestilte jeg 2 uker på Malta igår! Ikke vært i USA eller Malta før, så gleder meg stort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå