Wiciwato Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 (endret) Jeg skal mest sannsynlig til Roma i fire dager i vinterferien med en vennegjeng. Gleder'n! Endret 10. desember 2011 av Wiciwato Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Gjelder juleferie? I såfall, hjem til Kristiansand! Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Har akkurat bestilt meg cruise i karibien, men det er ikke føre sommeren 2013. Regner med jeg skal noen steder før den tid også, men det er i allefall min "neste" planlagte ferie. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Har akkurat bestilt meg cruise i karibien, men det er ikke føre sommeren 2013. Er det virkelig åpnet opp for bookinger av cruise 1.5år i forveien? Wow. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Er det virkelig åpnet opp for bookinger av cruise 1.5år i forveien? Wow.Det må bety at de er har fastlåste program langt fram i tid. Her ønsker de fleste fleksibilitet for å tilpasse seg endringer i pris og etterspørsel. Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Skal ti Thailand, Ko Samui i jula. Eneste som er dritt er at jeg akkurat leste: "Heavily touristed, ongoing unregulated development. Waste and flooding an issue". Oh shit.. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Skal ti Thailand, Ko Samui i jula. Eneste som er dritt er at jeg akkurat leste: "Heavily touristed, ongoing unregulated development. Waste and flooding an issue". Oh shit..Tror det skulle gå greit om du ikke henger i den lokale "viking bar" eller området rundt hver dag. Blir det for ille så dra nordover til Koh Tao. Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 (endret) Skal ti Thailand, Ko Samui i jula. Eneste som er dritt er at jeg akkurat leste: "Heavily touristed, ongoing unregulated development. Waste and flooding an issue". Oh shit..Tror det skulle gå greit om du ikke henger i den lokale "viking bar" eller området rundt hver dag. Blir det for ille så dra nordover til Koh Tao. Ok, det ser veldig fint og stille ut på bilder vertfall, men tror ikke de viser den andre siden av saken. Takk for tipset, skal ha Koh Tao i bakhodet. Endret 20. desember 2011 av Zonked223 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Noen som skal feire jul utenlands? Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Har akkurat bestilt meg cruise i karibien, men det er ikke føre sommeren 2013. Er det virkelig åpnet opp for bookinger av cruise 1.5år i forveien? Wow. Kan bestille inntill to år tror jeg. Det er i allefall noen måneder siden jeg gjorde reservasjonen (valgte lugar nummer osv.). Lenke til kommentar
Error Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Forhåpentligvis tur i europa i sommerferien med ei søt jente som forhåpentligvis snart er kjæresten min 1 Lenke til kommentar
Bonnskij Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Noen som skal feire jul utenlands? Jupp. Banff - Canada. Endeleg framme etter to dagar på buss, og blei ønskt velkomen av eit par hjortar foran resepsjonen, og ein hjortekalv i trappa på vegen opp til rommet Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 India - Sør-Afrika - Sør-Amerika. Reiser 4. mars hjemme 21. juni. Stoka! Lenke til kommentar
Tøråsen Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Reiser 3 måneder til Namibia på skoletur i slutten av januar Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Reiser 3 måneder til Namibia på skoletur i slutten av januar En helg på leirskole i Norge holder visst ikke lengere. Kan ikke skjønne annet enn at dere må få undervisning der i løpet av oppholdet. Hvilken skole underviser sine elever i Namibia? Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Tipper på at det er folkehøgskole. Lenke til kommentar
Error Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Å fysj å fy, verden beveger seg fremover. Nei, takke seg til. Var mye bedre i gamle dager når vi slapp alle disse internasjonale impulsene. Hvordan skal det gå med verden Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Å fysj å fy, verden beveger seg fremover. Nei, takke seg til. Var mye bedre i gamle dager når vi slapp alle disse internasjonale impulsene. Hvordan skal det gå med verden Tror jeg ble misforstått. Det var et reelt og ikke et retorisk spørsmål. Lenke til kommentar
Tildaa Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Januar: Kiel tur Februar: Roma April: København Juli/august: Flytte muligens til Florida Kanskje en sydentur i påskeferien også. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Januar: Kiel tur Februar: Roma April: København Juli/august: Flytte muligens til Florida Kanskje en sydentur i påskeferien også. Disney da eller? Florida er et fint utgangspunkt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå