Gå til innhold

Hvor går din neste ferie?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Snakker vi om saltgruvene i Wieliczka? Eller er det flere saltgruver der?

 

Var det trangt/klaustrofobibisk noe sted? Og er det verdt å betale 300 sloty ekstra for å ta heisen ned til bunnen?

 

Snakker om den ja. Heisen kan være klaustrofobisk, men jeg har ikke noe problemer med det, så jeg syns det var gøy å suse fort (Merk FORT) oppover en mørk sjakt. Trappene ned var også en opplevelse, bare gå og gå :)

Lenke til kommentar

Snakker vi Portofino?

Niks, har faktisk aldri vært i Portofino - hørt så mye negativt. Pleier å dra til en liten by lenger sør, Sestri Levante. Første gangene vi dro dit var det nesten ikke utenlandske turister, bare noen engelskmenn og tyskere, men mest italienere. Nå er det ekstremt mye nordmenn som har oppdaget byen.

 

Har man leiebil er det en god base for å utforske store deler av nordvest Italia. Også er Cinque Terre en kort togtur unna, men det er ganske oppskrytt - det finnes langt penere og mer bortgjemte perler på denne kysten.

Lenke til kommentar
Snakker om den ja. Heisen kan være klaustrofobisk, men jeg har ikke noe problemer med det, så jeg syns det var gøy å suse fort (Merk FORT) oppover en mørk sjakt. Trappene ned var også en opplevelse, bare gå og gå :)

Hva var det som var så bra med saltgruvene da? Hvor lang tid tar vandringen ned og hvordan er luften der?
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...