robertaas Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Snakker vi Portofino? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Snakker vi Portofino? Var der for et par år siden. Stedet kan oppsummeres med en setning: Lite og dyrt Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Snakker vi om saltgruvene i Wieliczka? Eller er det flere saltgruver der? Var det trangt/klaustrofobibisk noe sted? Og er det verdt å betale 300 sloty ekstra for å ta heisen ned til bunnen? Snakker om den ja. Heisen kan være klaustrofobisk, men jeg har ikke noe problemer med det, så jeg syns det var gøy å suse fort (Merk FORT) oppover en mørk sjakt. Trappene ned var også en opplevelse, bare gå og gå Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Snakker vi Portofino? Niks, har faktisk aldri vært i Portofino - hørt så mye negativt. Pleier å dra til en liten by lenger sør, Sestri Levante. Første gangene vi dro dit var det nesten ikke utenlandske turister, bare noen engelskmenn og tyskere, men mest italienere. Nå er det ekstremt mye nordmenn som har oppdaget byen. Har man leiebil er det en god base for å utforske store deler av nordvest Italia. Også er Cinque Terre en kort togtur unna, men det er ganske oppskrytt - det finnes langt penere og mer bortgjemte perler på denne kysten. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Snakker om den ja. Heisen kan være klaustrofobisk, men jeg har ikke noe problemer med det, så jeg syns det var gøy å suse fort (Merk FORT) oppover en mørk sjakt. Trappene ned var også en opplevelse, bare gå og gå Hva var det som var så bra med saltgruvene da? Hvor lang tid tar vandringen ned og hvordan er luften der? Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Det var spektakulært det de har hugget ut av saltfjellet. Som for eksempel kapellet som er hugget ut. Trappen ned tar kanskje 5-10 minutter, men husker ikke helt, er 2 år siden jeg var der. Luften var helt ok, men det var kanskje en illusjon ettersom det var så kjølig der. Lenke til kommentar
Pilkern Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Min neste reise går til Gran Canaria og Anfi Del Mar med familien i slutten av oktober Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Skal du Brussel i slutten av Oktober med samboeren min. Har tenkt oss på tegneserie museumet, cafe la toone osv. Men har eit spørsmål når det gjelder priser der nede. Har fått med meg at det ikkje er så veldig billig men kva er det som er billig? Klarer ikkje å finne noko svar på google. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Belgisk sjokolade? Tegneserier på orginalspråket. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Alkohol er billig for alle nordmenn i utlendighet, uansett. Kjøp også med gouda fra Nederland. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Kjøp også med gouda fra Nederland. Og Camembert fra Frankrike? Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Ser tanken, men det finnes en del ganske så gode sjapper i Brüssel som pusher toppost til latterlige priser (sett med norske øyne), så det er potenisale for å få med seg dette uten å krysse alt for mange landegrenser. Lenke til kommentar
Effon Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Vi reiser en langhelg til Paris. Avreise 29. oktober. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Oslo. Bedre enn ingenting. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Blir Vietnam igjen i januar, besøke familien og feire Tết Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Drar selv til Vietnam om et par uker! Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Langhelg i Stavanger, med innlagt øl-festival på Nærbø. Lenke til kommentar
K.B.E Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Hjem til Stavanger i juleferien. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 et par dager i Milano, sove på en soffa (couch surfer). 300kr tur/retur + penger til mat og øl. Det er en pils og en burger på en pub i Oslo det. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Har du couch surfa før? Har lyst til å prøve det selv en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå