bufodill Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 York er faktisk den eneste byen utover London jeg har besøkt i England. Hyggelig by, noe annet enn storby dog. Mye vikinghistorie, gamle jordvik Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 York er fantastisk. Jeg elsket York og håper på å ta deler av masteren min i engelsk der. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Tja, håper å ta turen til Brasil i juleferien, til Sao Paulo. Ellers blir det lite reising på en stund. Tar flere av fagene jeg skal ta neste år nå, så blir et veldig chill år neste år (bacheloroppgave + et par småfag), så da tenker jeg å reise på mange småturer rundt om. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Har vunnet en gratisbillett m/hotellopphold til Thailand. Må bare finne tid... Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Bra at folk har gode erfaringer med York Det ser jo helt nydelig ut! Glær mæ Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Blir et par uker i Thailand. Reiser med mitt eldre søskenbarn i morgen :-D Hun har hus og bil og full pakke der, så det blir konge! Min første reise dit :-) Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Tja, håper å ta turen til Brasil i juleferien, til Sao Paulo. Ellers blir det lite reising på en stund. Tar flere av fagene jeg skal ta neste år nå, så blir et veldig chill år neste år (bacheloroppgave + et par småfag), så da tenker jeg å reise på mange småturer rundt om. Hva i alle dager er det du skal gjøre i Sao Paulo? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Denne måneden går turen til Krakow med Auswitzch og til Costa Blanca Etter dette er 7 andre turer allerede booket. Lenke til kommentar
William_S Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 (endret) Denne måneden går turen til Krakow med Auswitzch og til Costa Blanca Etter dette er 7 andre turer allerede booket. Krakow er en vakker og fin by! Auschwitz er litt for klisjeeaktig og du trenger bare å besøke der en gang. For de av oss som var heldig å være på Hvite Busser tur på skolen så er det allerede check ok, men hindret meg likevel ikke å dra tilbake til Krakow igjen. Svært deilige priser. Min neste ferie går vel til Thailand. Ja jeg brukte 11k på businessklasse med Qatar, men gud så deilig det er med litt komfort med tanke på de sinnsyke flytidene og litt kult å teste ut det også. Tror jeg må skjerpe meg kraftig, men vurderer dog å legge turen innom Singapore eller Kuala Lumpur på den samme turen. Air Asia har deilige priser selv med alle avgifter inkludert. Tror jeg heller ganske enkelt burde spart de penga i stedet med tanke på bolig osv... Endret 1. oktober 2011 av William_S Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Auschwitz er litt for klisjeeaktig og du trenger bare å besøke der en gang.Har ikke planlagt å dra flere turer dit nei og antar det mest vil minne om en gammel nedlagt fabrikk. Annser det likevel som en dannelsestur å ha sett stedet med egne øyne. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Skal til Krakow i morgen! Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Skal til Krakow i morgen! Skal bo greit like ved den sentrale plassen. Noen insidetips for byen? Og er saltgruvene noe å få med seg? Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 En restaurant som heter Sioux, med veldig god mat, den ligger ved "torvet". Og saltgruvene var veldig imponerende. Har vært i Krakow en gang før så nå gleder jeg meg til å utnytte byen til det fulle Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 (endret) Skal til Krakow i morgen! Skal bo greit like ved den sentrale plassen. Noen insidetips for byen? Og er saltgruvene noe å få med seg? Saltgruvene er absolutt(!!) noe å få med seg hvis du skal til krakow. Det var veldig spennende å gå ned tilsynelatende endeløst med trappetrinn nedover i mørket under byen da jeg var der Endret 1. oktober 2011 av MækkTævvish Lenke til kommentar
William_S Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Skal til Krakow i morgen! Skal bo greit like ved den sentrale plassen. Noen insidetips for byen? Og er saltgruvene noe å få med seg? Saltgruvene er absolutt(!!) noe å få med seg hvis du skal til krakow. Det var veldig spennende å gå i tilsynelatende endeløse trappetrinn nedover i mørket under byen da jeg var der Heisen opp er derimot litt skummel. Hehe Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Jeg for min del skal til Edinburg. Håper de har god mat... Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Snakker vi om saltgruvene i Wieliczka? Eller er det flere saltgruver der? Var det trangt/klaustrofobibisk noe sted? Og er det verdt å betale 300 sloty ekstra for å ta heisen ned til bunnen? Lenke til kommentar
medlem-214688 Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 (endret) Med litt flaks så blir det en deilig langhelg før jul med forloveden på Quality Hotel Skjærgården & Badeparken i Langesund! Endret 1. oktober 2011 av SlagerExperten Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 (endret) Jeg for min del skal til Edinburg. Håper de har god mat...Styr unna Haggisen. Likte byen, mye å se på og livlige folk. Var ikke så lenge der, men rakk over mye: Arthur's Seat med fin utsikt, Inchcolm Island med lundefugler og seler, Rosslyn Chapel hvor kjelleren ikke var som i filmen, camera obscura med mye rart og slottet var blandt høydepunktene. Fikk også gjort unna Glasgow og Fallkirk Wheel samme helg. Endret 1. oktober 2011 av robertaas Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Fra mandag blir det en uke i Liguria, sånn som det skal være på denne tiden av året. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå