Gå til innhold

Hvor går din neste ferie?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, håper å ta turen til Brasil i juleferien, til Sao Paulo. Ellers blir det lite reising på en stund. Tar flere av fagene jeg skal ta neste år nå, så blir et veldig chill år neste år (bacheloroppgave + et par småfag), så da tenker jeg å reise på mange småturer rundt om.

 

Hva i alle dager er det du skal gjøre i Sao Paulo?

Lenke til kommentar

Denne måneden går turen til Krakow med Auswitzch og til Costa Blanca

 

Etter dette er 7 andre turer allerede booket. :cool:

 

 

Krakow er en vakker og fin by! Auschwitz er litt for klisjeeaktig og du trenger bare å besøke der en gang. For de av oss som var heldig å være på Hvite Busser tur på skolen så er det allerede check ok, men hindret meg likevel ikke å dra tilbake til Krakow igjen. Svært deilige priser.

 

Min neste ferie går vel til Thailand. Ja jeg brukte 11k på businessklasse med Qatar, men gud så deilig det er med litt komfort med tanke på de sinnsyke flytidene og litt kult å teste ut det også. Tror jeg må skjerpe meg kraftig, men vurderer dog å legge turen innom Singapore eller Kuala Lumpur på den samme turen. Air Asia har deilige priser selv med alle avgifter inkludert. Tror jeg heller ganske enkelt burde spart de penga i stedet med tanke på bolig osv... :nei:

Endret av William_S
Lenke til kommentar
Skal til Krakow i morgen! :)
Skal bo greit like ved den sentrale plassen. :) Noen insidetips for byen?

 

Og er saltgruvene noe å få med seg?

 

Saltgruvene er absolutt(!!) noe å få med seg hvis du skal til krakow. Det var veldig spennende å gå ned tilsynelatende endeløst med trappetrinn nedover i mørket under byen da jeg var der :)

Endret av MækkTævvish
Lenke til kommentar
Skal til Krakow i morgen! :)
Skal bo greit like ved den sentrale plassen. :) Noen insidetips for byen?

 

Og er saltgruvene noe å få med seg?

 

Saltgruvene er absolutt(!!) noe å få med seg hvis du skal til krakow. Det var veldig spennende å gå i tilsynelatende endeløse trappetrinn nedover i mørket under byen da jeg var der :)

 

Heisen opp er derimot litt skummel. Hehe :tease:

Lenke til kommentar
Jeg for min del skal til Edinburg. Håper de har god mat...
Styr unna Haggisen. Likte byen, mye å se på og livlige folk. Var ikke så lenge der, men rakk over mye: Arthur's Seat med fin utsikt, Inchcolm Island med lundefugler og seler, Rosslyn Chapel hvor kjelleren ikke var som i filmen, camera obscura med mye rart og slottet var blandt høydepunktene.

 

Fikk også gjort unna Glasgow og Fallkirk Wheel samme helg. :whistle:

Endret av robertaas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...