Gå til innhold

Hvor går din neste ferie?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hawaii i morgen natt, gleder meg.

:ohmy:

I påsken skal vi til Narvik og Riksgrensen og gjøre vinterting. Snøsooter :yes:

Til sommeren blir det "hytte" i sverige i 2 uker. Båt til finland og roadtrip hjem derfra ellerno. Utvider turen hvis det blir mulighet for lenger ferie. Er ikke helt sikker på hva vi gjør. Det er sånn jeg liker det. Hytta er allerede bestilt og betalt.

Julaften neste år skal også feires med ferie og ikke julegaver. Har ikke bestemt hvor enda.

Lenke til kommentar
Reiser på kombinert bisniss og ferietur til Bangkok om noen dager. "Dessverre" har kona bestemt seg for å bli med, så det blir ikke så mye rangling rundt i Patpong 1 og 2 denne gangen. Men, reiser tilbake til BKK i begynnelsen av mars igjen, alene.

Det er da bare å ta henne med på rangleturen.

Lenke til kommentar

Reiser til Danmark en langhelg nå, og så er det Magaluf med gjengen i sommer..

Magaluf blir selvsagt som navnet sier, en fylletur.. skal prøve 2 uker nå, så får se hvordan det går.. Jeg håper jeg får til en tur ett sted i mellomtiden også.. Er utrolig kjedelig å være hjemme hele tiden! (oslotur er faktisk bra nok :) )

Lenke til kommentar

Til sommeren drar jeg to uker til to små øyer i Egeerhavet, Skiathos og Skopelos. Min første sydentur. :)

Til høsten blir det klassetur til Polen i en uke.

Vet ikke helt hva jeg gleder meg mest til, jeg. Blir myyyye buss i Polen. Ca 40 timer i buss i løpet av en uke. I tillegg til en god del båt-tid. :( Men, det går nok bra.

Lenke til kommentar
Til sommeren drar jeg to uker til to små øyer i Egeerhavet, Skiathos og Skopelos. Min første sydentur. :)

Til høsten blir det klassetur til Polen i en uke.

Vet ikke helt hva jeg gleder meg mest til, jeg. Blir myyyye buss i Polen. Ca 40 timer i buss i løpet av en uke. I tillegg til en god del båt-tid. :( Men, det går nok bra.

Høres ut som en fornuftig start med et par rolige småøyer i Hellas. Var der midt på sommeren for halvannet år siden og det var en hetebølge med over 40 grader. Var veldig viktig å drikke vann hele tiden.

Har selv tatt buss til Berlin engang. Man har ikke lyst til å gjøre det flere ganger. En oppblåsbar pute av typen man har rundt halsen er en lur investering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...