AT1S Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 NY eller Las Vegas. Har ikke vært i NY på noen år, heller ikke Las Vegas, så det frister veldig Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Vegas hadde vært fint å besøke igjen. Var der for to år siden, men fikk ikke mer enn én dag der. Uansett, utrolig by, veldig mye å se og oppleve der. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Skal nok bare til London og Amsterdam i sommer, men jeg lurer på å ta meg en tur til Mauritsius i begynnelsen av desember. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Denne måneden går turen til Dublin. Håper å finne mer enn øl og puber der. Etter turen er 5 andre turer allerede booket. Endret 10. februar 2008 av robertaas Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Hawaii i morgen natt, gleder meg. Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Hawaii i morgen natt, gleder meg. I påsken skal vi til Narvik og Riksgrensen og gjøre vinterting. Snøsooter Til sommeren blir det "hytte" i sverige i 2 uker. Båt til finland og roadtrip hjem derfra ellerno. Utvider turen hvis det blir mulighet for lenger ferie. Er ikke helt sikker på hva vi gjør. Det er sånn jeg liker det. Hytta er allerede bestilt og betalt. Julaften neste år skal også feires med ferie og ikke julegaver. Har ikke bestemt hvor enda. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Tar en uke i New York og en uke i Myrtle Beach i juni. Var så vidt innom begge stedene i fjor, og vil gjerne bruke litt lenger tid på begge. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Reiser på kombinert bisniss og ferietur til Bangkok om noen dager. "Dessverre" har kona bestemt seg for å bli med, så det blir ikke så mye rangling rundt i Patpong 1 og 2 denne gangen. Men, reiser tilbake til BKK i begynnelsen av mars igjen, alene. Det er da bare å ta henne med på rangleturen. Lenke til kommentar
Daniel-G Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Reiser til Danmark en langhelg nå, og så er det Magaluf med gjengen i sommer.. Magaluf blir selvsagt som navnet sier, en fylletur.. skal prøve 2 uker nå, så får se hvordan det går.. Jeg håper jeg får til en tur ett sted i mellomtiden også.. Er utrolig kjedelig å være hjemme hele tiden! (oslotur er faktisk bra nok ) Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Drar til Hawaii om noen få timer, ahh;D Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Til sommeren drar jeg to uker til to små øyer i Egeerhavet, Skiathos og Skopelos. Min første sydentur. Til høsten blir det klassetur til Polen i en uke. Vet ikke helt hva jeg gleder meg mest til, jeg. Blir myyyye buss i Polen. Ca 40 timer i buss i løpet av en uke. I tillegg til en god del båt-tid. Men, det går nok bra. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Til sommeren drar jeg to uker til to små øyer i Egeerhavet, Skiathos og Skopelos. Min første sydentur. Til høsten blir det klassetur til Polen i en uke. Vet ikke helt hva jeg gleder meg mest til, jeg. Blir myyyye buss i Polen. Ca 40 timer i buss i løpet av en uke. I tillegg til en god del båt-tid. Men, det går nok bra. Høres ut som en fornuftig start med et par rolige småøyer i Hellas. Var der midt på sommeren for halvannet år siden og det var en hetebølge med over 40 grader. Var veldig viktig å drikke vann hele tiden. Har selv tatt buss til Berlin engang. Man har ikke lyst til å gjøre det flere ganger. En oppblåsbar pute av typen man har rundt halsen er en lur investering. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Har egentlig lyst å dra en tur hit: (bildet hentet fra http://www.aast.no/dinebilder_flemseter3.htm ) Eller et annet sted i Norge med fete fjell. ... men det spørs om jeg klare å få ut fingeren Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Jeg skal til Kreta i to uker i sommerferien og gleder meg. Det blir deilig med disse ukene før jeg starter lærlingtiden min. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Polentur med hvite busser er ikke så ille. Skaff deg en god pute, et pledd, en stappfull iPod og ei søt jente på fanget, så går turen unna på et par minutter. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Utenom til Påske da jeg skal til Lørenskog har jeg planner om til sommeren dra til Skotland, muligens blir det også innom London. Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Reiser til Thailand i 3-4 uker til høsten. Ligge under en palme og bare nyte livet. Et fantastisk land å feriere i. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Drar til New York City og Washington om 4 uker. Blir sikkert morsomt. Lenke til kommentar
Nikko226 Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Blir vel kanskje en tur til safaritur Afrika Er litt spent - har kun vært i syden (spania, frankrike og Italia) før som nok er ganske forskjellig fra Afrika Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå