wailer Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 er mere redd jeg kommer til og HATE buss etter denne turen Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Drar til USA (California/Nevada) neste mandag (15/8). Har bare vært på én utenlandstur i år. Det var til Frankrike. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 (endret) Skal en tur med hurtigruta om et par uker, og i desember skal vi til Tenerife på et hotell kun for voksne og fritt for skrikende unger og kjerringer som står opp klokka 7 for å legge håndklærne sine på 10 senger ved bassenget og dukke opp klokka 11 for å få tumleplass for egoet sitt på de beste plassene. Det skal bli deilig. Forventer en flott ferie uten alle harryene man ofte ergrer seg over. Endret 8. august 2011 av Mythos 2 Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 På hotellene vi har feriert på de siste årene, går betjeningen rundt og tar håndklærne fra de sengene som ingen passer på. Deilig å se! Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 På hotellene vi har feriert på de siste årene, går betjeningen rundt og tar håndklærne fra de sengene som ingen passer på. Deilig å se! Det gjør de visst også dit vi skal etter det jeg har lest. Jeg hater håndklemafiaen og gleder meg til å se det i praksis. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Morsomt å se folk hisse seg opp over håndkle-mafiaen. Var en tur i Spania seint i juni. Litt kaldt (25-27 grader), men hadde et grisesvært hotell med stort basseng så å si til oss selv. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Neste tur blir en busstur til Brussel, Normandie og Paris med klassen. Er vel i April tenker jeg. Kom akkurat hjem fra Tyskland, det var i alle fall en konge tur med gode kamerater. Før Paris-turen blir det kanskje en harrytur til Danmark eller Sverige, men det kan vel neppe regnes som ferie. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 London Du burde kanskje heller satse på sikrere byer som Mogadishu eller Bagdad? :!: 3 Lenke til kommentar
;_; Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 London Du burde kanskje heller satse på sikrere byer som Mogadishu eller Bagdad? :!: Haha! Mogadishu ja, går det charterfly dit? Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Du burde kanskje heller satse på sikrere byer som Mogadishu eller Bagdad? :!: Neida, ingen grunn til bekymring. Dette er en klassekonflikt og underklassen vet å holde seg til sine områder – litt struktur på samfunnet har man da i England; Chelsea er trygg sone. Lenke til kommentar
wailer Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 London Du burde kanskje heller satse på sikrere byer som Mogadishu eller Bagdad? :!: Haha! Mogadishu ja, går det charterfly dit? Jubba Airways flyr vel ditt;) Nord Somalia bedre kjent som Somalialand er trygt da, er flere blogg innlegg på lonelyplanet forumet og travelblog som har reist rundt der på egenhånd uten noen som helst problemer Lenke til kommentar
;_; Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Du burde kanskje heller satse på sikrere byer som Mogadishu eller Bagdad? :!: Neida, ingen grunn til bekymring. Dette er en klassekonflikt og underklassen vet å holde seg til sine områder – litt struktur på samfunnet har man da i England; Chelsea er trygg sone. Skal bo mellom Chelsea og Fulham, fingers crossed Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Blir nok guttetur til Danmark neste sommer. Kom hjem fra en uke i Blokhus på lørdag, var alle tiders. Fine jenter, fint vær, billig alkohol og greit uteliv, bare man kom seg inn på et utested. Noe som ikke var så lett som jeg trodde (er under 18), men det gikk et par ganger hvertfall Vi tenker å leie et feriehus, men på de fleste nettsidene står det spesifikt at det ikke leies ut til "ungdomsgrupper". Vil fire gutter, der to er over 18 og to under 18 klassifiseres som en ungdomsgruppe? Noen som har erfaring med det? Lenke til kommentar
ATLW Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Min neste ferie blir nok... Norge en plass, kanskje opp fjellet på en t0-timers tur. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Kom hjem fra Amsterdam i går, en fin måte å tilbringe de første dagene som nygifte. Neste tur er Riga om litt over en uke. Gleder meg. Lenke til kommentar
sjonky Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Blir en 3 måneders tur til Fukuoka - Japan i september, Så det skal bli artig Lenke til kommentar
Linselus1 Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Kreta blir det nok neste sommer. Awesome plass! Håper på å reise dit på jentetur:-) Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Kom hjem fra Amsterdam i går, en fin måte å tilbringe de første dagene som nygifte. Neste tur er Riga om litt over en uke. Gleder meg. Riga er en fin by, hvertfall om våren og høsten. god tur! Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 3-måneders tur til Sør-Korea i september. Håper på å kunne reise litt i Asia mens jeg er der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå