Euklid Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 I morgen: svipptur til Oslo. Kjøpte nettopp flybillettene, ca. tre ukers reisebudsjett der gitt. Ikke rart jeg ikke er noen ettertraktet kunde hos flyselskapene til vanlig. Onsdag: Portugal. Flyr til Porto, fra Faro – et par uker med dykking, madrigaler, bakgater og annet på veien nedover. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Øl er en typisk "acquired taste" som jeg ikke har funnet fornuftig å tilegne meg, synes tid og penger kan bli brukt bedre de fleste steder man reiser. Key Lime Pie spiser du vel? Legendarisk lime-kake man får på Key West. Den bør du prøve. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Men hvis det er en ting man skal drikke på SLoppy Joe's så er det jo Daiquiri eller mer presist en Papa Doble. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Key Lime Pie spiser du vel? Legendarisk lime-kake man får på Key West. Den bør du prøve.Lime som i snegl? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Lime som i den syrlige frukten Endret 6. juni 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
Synt4xx Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Skal kjøre fra Savanger til Jotunheimen på MC med min bror og en venn av han mot slutten av sommer ferien. Planen er å gå opp Besseggen. Kanskje ikke så svært eksotisk, men jeg ser virkelig frem til den turen! Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Først Amsterdam og deretter Riga. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 11 dagers rundtur med Hurtigruten i August. 1 Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Var på Kos i mai, reiser til Mallorca i Juli. Kindle, sol, strand, slappe av = Himmelsk! Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 (endret) 11 dagers rundtur med Hurtigruten i August.Er det mulig å spørre når du bestilte og hvor mye det kostet? Og holdt det ikke å reise én vei? Endret 24. juni 2011 av robertaas Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 11 dagers rundtur med Hurtigruten i August.Er det mulig å spørre når du bestilte og hvor mye det kostet? Og holdt det ikke å reise én vei? Vi bestilte i januar, og betaler ca 13000 pr. person med halvpensjon. Det holder sikkert med kortere tur for mange, men vi hadde nå engang lyst på å reise hele rundturen. Etter å ha sett på NRK2 sin dekning gleder jeg meg enda mer. 1 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Vi bestilte i januar, og betaler ca 13000 pr. person med halvpensjon.Har prøvd å søke litt den siste uken og fikk opp helt andre priser da. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Vi bestilte i januar, og betaler ca 13000 pr. person med halvpensjon.Har prøvd å søke litt den siste uken og fikk opp helt andre priser da. Det hender de har noen kampanjer gående, men nå om dagen er vel Hurtigruten så populære at de ikke trenger å selge "rimelige" turer. Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Neste helg: Til Molde for å se laget mitt gruse svina. Underkant av en måned: Kos, Hellas for å feste og leve livet i 10 dager Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Neste helg: Til Molde for å se laget mitt gruse svina.Landbruksvikar på en svinefarm? Det er en type "working holliday" som ikke er så vanlig. De er sikkert glad for at en annen bonde kan gi dem litt fri. Lenke til kommentar
wailer Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 kom nettopp hjem fra Helsinki og Tallin nå. først kommende fredag går turen til Dublin. godt og bo 20min fra rygge flyplass med ryanair Lenke til kommentar
koots Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Seiltur fra Oslo til Kristiansand om ikke så lenge. Sist gang vi prøvde noe lignende regnet det hele tiden, så satser på bedre forhold nå. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Sjekket inn Oslo-Hanoi på Sas.no akkurat. SK461 til CPH i morgen er første segment. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Seiltur fra Oslo til Kristiansand om ikke så lenge. Sist gang vi prøvde noe lignende regnet det hele tiden, så satser på bedre forhold nå.Langtidsvarselet ser ikke så bra ut... Lenke til kommentar
William_S Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Sjekket inn Oslo-Hanoi på Sas.no akkurat. SK461 til CPH i morgen er første segment. Er ikke innsjekkingsgrensa 24 timer eller noe? SK 461 går da vitterlig 17:30 om kvelden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå