Mchansern Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Sitter å teller på knappene hvorvidt det blir en Afrika-tur neste februar/mars. Trenger en person å dra med først, så får høre litt rundt. Får jo ekstremt billige priser, så jeg trenger vel ikke overtale de så mye. Lenke til kommentar
Special P Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Var vel 3800 i fly og 5000 for leiligheten, tror jeg. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Absolutt ikke en galen pris. Kjenner du de du skal leie leiligheten av personlig eller finnes det en nettside for slikt (en link hadde vært fint hvis dette er tilfellet)? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Ikke hotell denne gangen. Har leid en privat leilighet med basseng og rett ved strandenDenne? 1 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Får jo ekstremt billige priser, så jeg trenger vel ikke overtale de så mye.Hvor gode er prisene og er de tilgjengelig for andre? Lenke til kommentar
Special P Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Absolutt ikke en galen pris. Kjenner du de du skal leie leiligheten av personlig eller finnes det en nettside for slikt (en link hadde vært fint hvis dette er tilfellet)? Som du ser så har robertaas allerede postet leiligheten jeg skal låne Men fra spøk til alvor: skal se på det i mårra. Ligger i senga nå og orker ikke hente papirene Lenke til kommentar
Dignam Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Frankrike og USA på meg i sommer ja Skal kjøre rundt på Vest-Kysten av USA. Innom Las Vegas før vi drar tilbake via NY. Noen som har tips? Fyr ivei =) Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Skal til Hellas i mai , lander i Athen men skal til et sted som heter xylokastro??Noen som har vært der før??Og vet hvordan man kan komme seg dit? Åssen er engelsken der nede?? Lenke til kommentar
wailer Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 hjem til norge om et par dager. Lenke til kommentar
Nani95 Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Blir Fort Lauderdale på oss i 4 dager, før vi skal på Oasis of the Seas og cruise som bare det! Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Fullt pass igjen? Det er kurant nok å fikse i utlandet om man får sporet opp en ambassade. Lunter for tiden rundt i Kroatia. Sommertemperaturer og enorme mengder tyskere. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Niagara Falls neste helg. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Niagara Falls neste helg.Det er best på kanadisk side. Har alltid med meg "ponchoen" fra Lady of the Mist, lett og praktisk om regnet skulle styrte ned. Lenke til kommentar
wailer Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Fullt pass igjen? fikk nytt pass i Shanghai i oktober i fjor og det er ikke helt fult enda. tok turen hjem naa for og hilse paa familie og venner igjen, men drar ut igjen i september oktober Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Denne måneden går turen til Tel Aviv og Jerusalem Etter dette er kun 4 andre turer booket. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Turen går til Athen, eller vi lander i Athen så skal vi til Xylokastro?? Noen som har vært her par ting jeg lurer på? Lenke til kommentar
OpAmp Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Nidri, Lefkas, Hellas, den 16 mai Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå