robertaas Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 (endret) Vant en gratistur til Thailand på torsdag. Den er kun Oslo-Bangkok i oktober (er vel ikke akkurat optimal sesong?)Har vært i Bangkok i oktober og det var spesielt vær da. Det meste av dagen var det sol og fint, men utpå ettermiddagen kom det hver dag en "grå vegg" med regn. Man kunne nesten stille klokken etter den. Btw, hadde rom der i 55 etasje. http://www.youtube.com/watch?v=YUvA1lVlZ-0 Faen, blir mye sør-øst Asia i år gitt.Det er visst noe som går. Endret 2. april 2011 av robertaas Lenke til kommentar
knutaj Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Fikk tilbud om tre gratis overnattinger på MGM Grand i Las Vegas. Booket rom, men vet ennå ikke om det blir tur. Avhenger av å finne flybilletter til riktig pris og på riktige tidspunkt. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Berlin nå på søndag, deretter Essex i påsken. Noen steder/butikker etc dere kan anbefale å besøke i Berlin? Har dessverre bare tilgang til buss, tog, trikk osv. "Dessverre" vil jeg ikke si er et ord i Berlin. De har veldig bra kollektivtilbud i Berlin så det er bare tull å tenke på bil der egentlig. Glemte dessverre helt å sjekke denne tråden før jeg reiste til Berlin, og det du sa stemmer veldig bra . Berlin nå på søndag, deretter Essex i påsken. Noen steder/butikker etc dere kan anbefale å besøke i Berlin? Har dessverre bare tilgang til buss, tog, trikk osv. http://www.tropical-islands.de/en/visitors.html Takker for forslaget, men det var litt for lite tid til noe slikt og tror det hadde vært vanskelig å komme seg dit med tog. Berlin nå på søndag, deretter Essex i påsken. Noen steder/butikker etc dere kan anbefale å besøke i Berlin? Har dessverre bare tilgang til buss, tog, trikk osv. Hvis du er noenlunde ung (men gammel nok til å komme inn på utesteder) og ute etter en absurd kveld: Dr. Pong. Nattklubb og bordtennismesterskap i ett. East side gallery er obligatorisk, likeså Holocaust-minnesmerket, Brandenburger Tor og omkringliggende herligheter. En gratsi byvandring begynner på Starbucks rett bak Brandenburger Tor noen ganger om dagen, gjør gjerne dette så tidlig som mulig i oppholdet. Finn deg en fin kafé i Kreuzberg. Pergamon-museet om interessene heller i den retning. KaDeWe og KuDamm for tradisjonell shopping. In other news: et besøk i Sarajevo burde vært obligatorisk del av norsk skolegang. Fint innlegg. Ble dessverre ikke noen nattklubber denne turen (på grunn av nulltolleranse av rusmidler(skoletur)). Vi var på en guidet tur av Holocaust-minnesmerket, men guiden var rimelig kjedelig, og snakket selvfølgelig bare svensk. Nå, over til noe helt annet enn Berlin: London fra 14-20. april (leter etter et billig og bra hotell å sove på) Lenke til kommentar
roffenn Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Skal til Kreta 30 April, gleder meg sykt Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Roma på fredag/natt til lørdag. Blir en uke, med full guiding hele veien. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Forhåpentligvis Los Angeles i 27 Juni - 11 Juli, men det ser mørkt ut for de datoene da det virker håpløst å få ut feriepenger før i Juni! Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Denne måneden går turen til Taipei, Bali, Lombok og Gili-øyene Etter dette er kun 4 andre turer booket. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Taipei? Regner med du flyr China Airlines? Da må du legge ut tripreport vettu! Jeg er meget lysten på en tur til Taiwan. Et par dager i Taipei v/ storbyliv og så dra ut til stendene på andre steder i øyen. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Skal prøve China Airlines ja, håper de er bedre enn Air China. Lenke til kommentar
William_S Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Ser at det er flere enn meg som ønsker å fylle opp passene sine. Lenke til kommentar
sunde1990 Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Har booket tur til Finland, der jeg skap besøke Helsinki og Tampere. De dagene jeg er i Helsinki kommer jeg også til å ta båten innom Tallinn, så blir to land på få dager Senere i ferien blir det tur til Amsterdam igjen. Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Ser at det er flere enn meg som ønsker å fylle opp passene sine. Robert får nye pass pass oftere enn vi andre skifter dekk på bilen ;-) Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 New York, nok en gang.. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Ikke store greiene, men det blir et avbrekk i juni sammen med kjæresten. Da skal vi til Stavanger. Fikk rom for 598 for to personer to netter på et fint hotell, Comfort Hotel Stavanger (bodd på samme type hotell i Oslo og var meget fornøyd med det), i tillegg til at jeg fikk miniprisbillett til 49 kr fra Kristiansand til Stavanger. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Her lukter det boligkjøp. Ble ikke mye reising på meg heller den første tiden etter at jeg investerte. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Her lukter det boligkjøp. Ble ikke mye reising på meg heller den første tiden etter at jeg investerte. Meg du sikter til? Det er nok heller bryllupet det står på. Lenke til kommentar
Special P Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Har bestilt en tur til spania, Malaga tror jeg det var. Men det er bare en uke, så lurer på å ta to uker på Magaluf også (vennetur) Lenke til kommentar
;_; Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Har bestilt en tur til spania, Malaga tror jeg det var. Men det er bare en uke, så lurer på å ta to uker på Magaluf også (vennetur) Tenker på å ta en uke i Malaga selv, hvilket hotel endte du opp med og når reiser du? Lenke til kommentar
Special P Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 (endret) Ikke hotell denne gangen. Har leid en privat leilighet med basseng og rett ved stranden. EDIT: Reiser vel i slutten på juli tror jeg. Endret 10. april 2011 av Absolut Lenke til kommentar
;_; Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Kult! Hvor mye måtte du ut med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå