wilzoo Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Skal innom Bahamas, British Virgin Islands og St. Martin selv i sommer Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Turks and Caicos paa soendagHøres ikke ille ut. Er sammen de brittiske jomfruøyene det eneste stedet i Storbrittania hvor US dollar er offisiell valuta. Sweet! Gleder meg skikkelig vet jeg! Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Mange som satser på Cruise skjønner jeg. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Syns det er en bra måte å reise på i Karibien, øyene er ofte ikke så store, så du får opplevd en del og skulle det falle i smak er det bare å dra tilbake siden. Har reist ganske mye og personlig er Karibien de fineste plassene jeg har vært. Lenke til kommentar
loudness Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Ferien går til Thailand i feb. Ny tur til Thailand i Mai. Satse på at denne blir en del billigere Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Ferien går til Thailand i feb. Ny tur til Thailand i Mai. Satse på at denne blir en del billigere Det falt i smak skjønner jeg? Ønsker meg tilbake selv Lenke til kommentar
knutaj Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Gran Canaria i august. Sannsynligvis en tur eller to til Las Vegas før den tid. Lite spennende egentlig, men så veier det jo litt opp at jeg pakker flyttelasset og flytter til San Francisco om 3 uker. Lenke til kommentar
loudness Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Ferien går til Thailand i feb. Ny tur til Thailand i Mai. Satse på at denne blir en del billigere Det falt i smak skjønner jeg? Ønsker meg tilbake selv Fantastisk land, gjelder bare og jobbe nok så jeg har litt penger og bruke Lenke til kommentar
viktor_fa Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Malta og Sicilia i mars/april. Noen som har erfaring med ferja mellom øyene? Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 - San Francisco, Las Vegas og Los Angeles i mai i 2 uker. - Singapore i 12 dager i slutten av mai. - Berlin i noen dager i juni. - Rundtur i Europa, skal innom Italia, Frankrike og Nederland i august/september. - Thailand i desember. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Denne måneden går turen til Cape Town og Istanbul. Etter dette er kun 3 andre turer booket. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Planlegger tur til Kazakhstan og Kyrgyzstan i sommer, avsluttes i Kina. (Silkeveien) Lenke til kommentar
wailer Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 var i Kyrgyzstan i fjor, fantastisk natur Lenke til kommentar
excellent Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Skal en tur til Warszawa neste uke... Åssen er det med transport fra flyplassen til sentrum? Greit å ta taxi inn, må det eventuelt bestilles på forhånd? Og ca pris.. Lenke til kommentar
William_S Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Reiser til California pa mandag og skal vaere i Los Angeles omradet en ukes tid i springbreak og besoke slektninger. Til sommeren snuser jeg pa mye rart. Jeg snuser pa Sor Korea, Japan og Kina, men jeg overveier ogsa en tur til Aserbajian, Georgia og Armenia. Jeg har lyst til a se de tre sistnevnte, men Aserbajian er ikke uten videre glad i folk som skal til Armenia, sa er mulig jeg kutter ut en av dem. Takker uansett gud for at Air Baltic finnes. Lenke til kommentar
wailer Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 filippinene i morgen, trenger en ferie fra ferien paa ost timor Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 filippinene i morgen, trenger en ferie fra ferien paa ost timorHvor i landet skal du? Hadde en fantastisk rundtur der tidligere i år. Lenke til kommentar
William_S Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 filippinene i morgen, trenger en ferie fra ferien paa ost timorHvor i landet skal du? Hadde en fantastisk rundtur der tidligere i år. Helt offtopic, men hvor mange land er du innom pr år? Bare lurer? Virker som om du "bare" tar deg en tur til Cape Town og Istanbul osv. Hehe. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Helt offtopic, men hvor mange land er du innom pr år? Bare lurer? Virker som om du "bare" tar deg en tur til Cape Town og Istanbul osv. Hehe. Siden jeg jobber mye tar jeg det med ro og tar som oftest kun én tur i måneden. Andre her på forumet reiser jo kontinuerlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå