wilzoo Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Riga om 2 uker! Blir helgetur med kompiser og et tresifret antall øl! Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Har fikset ferie til Vence i Frankrike i september, regner med å reise flere plasser før den, men gleder meg til Vence ! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Det blir sikkert knallstemning og Ompamusikk.Ingenting er som tysk ompa-traktor-disco:http://www.youtube.com/watch?v=RRe3gLoE0wU Anton Aus Tirol er faktisk en mega-hit der nede. Hører den på hver eneste afterski/pub/bar e.l hver eneste gang jeg er i Tyskland eller Østerrike (som er minst 1 gang i året siden år 2001). Sære mennesker! Men stemning skaper de. Lenke til kommentar
K.B.E Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Neste gang jeg reiser blir til Berlin på søndag. Men det er skolerelatert, så det blir studietur der vi bl. a. skal skrive artikkel, og gå på museer og guidingtur. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Blir vel New York på meg en eller anna gang i Mars. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Heute abend: Stuttgart! Porsche, Schwarzwald etc. 1 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Roma i April med skolen. Det blir nok bra. Tyskland i August på festival. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 En tur til Spania tidlig i sommer og en tur til USA og Karibien i November. Har lyst til å få til en tur til Sør-Amerika sent i sommer, så mulig det blir det. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 En tur til Spania tidlig i sommer og en tur til USA og Karibien i November. Har lyst til å få til en tur til Sør-Amerika sent i sommer, så mulig det blir det.Hvor i karibien skal du? Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 St. Maarten, St. Thomas og Nassau (Bahamas). Vært på St. Thomas tidligere og tror det er en av de fineste stedene jeg har vært. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Ohh! St. Maarten har jeg lyst til å dra, kun for å oppleve innflyvningen til flyplassen samt et par late soldager ved legendariske Maho Beach. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Blir bra det ja: Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Hvordan skal du reise mellom øyene? Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Drar med Cruise, NCL. Blir bare en dag per øy, men har ikke tid til mye mer da det er midt i studietiden. Også blir det noen dager i Miami og traktene rundt før og etter. Lenke til kommentar
sLR Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Drar med Cruise, NCL. Blir bare en dag per øy, men har ikke tid til mye mer da det er midt i studietiden. Også blir det noen dager i Miami og traktene rundt før og etter. Skal du reise med Royal Carribean til øyer som f.eks St.Thomas / Martin? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Drar med Cruise, NCL. Blir bare en dag per øy, men har ikke tid til mye mer da det er midt i studietiden. Også blir det noen dager i Miami og traktene rundt før og etter. Skal du reise med Royal Carribean til øyer som f.eks St.Thomas / Martin? NCL = Norwegian Cruise line Lenke til kommentar
sLR Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Åja..! Ja, men den er grei. Jeg var i karibien med royal carribean for 2 år siden, en helt sinnsyk tur, for et sted! : ) Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Neste uke tar jeg meg fri fra reise blant Wagner-myter, Autobahn og absurd underpriset Riesling, til fordel for noen dager på fjellet i Norge. Opp dit drar jeg med en pen bunke lektyre om albanske tog, den ungarske kanonkonstruktøren Urbans reele innflytelse – det var han som konstruerte den enorme kanonen som endelig smadret Konstantinopels murer i 1453, om man skal tro populærhistorien – slovakiske myter og annen moro; nye eventyr venter. Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Turks and Caicos paa soendag Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Turks and Caicos paa soendagHøres ikke ille ut. Er sammen de brittiske jomfruøyene det eneste stedet i Storbrittania hvor US dollar er offisiell valuta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå