robertaas Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Tenker litt på å dra til Cuba i April eller Mai. Noen som har vært der? Bra, dårlig?Var der for ett år siden. Husk at Cuba er annerledeslandet som fremdeles har et kommunistisk diktatur og du må skynde deg om du skal oppleve det før regimet bryter sammen. Ønsker du ikke å betale ekstra for å få sett myten og oppleve et skakkkjørt regime og hvordan folk klarer seg under det så få man langt mindre for pengene der enn for eksempel i den dominikanske republikken eller Yucatan i Mexico. Ellers er man veldig mere sikker for kriminalitet i Cuba. Det er mest kanadiere som reiser dit og mange valgte Cuba pga. sikkerhet og de fortalte meg stadig om nyheter de hadde snappet opp om turister som var ranet eller drept i de 2 andre landene. Lenke til kommentar
wailer Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 er paa Bali naa men om 2 dager gaar turen til Ost Timor for og jobbe med dykking i 4 maander Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Hvor på Bali er du og hvordan er det der? Lenke til kommentar
johan1 Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 bodø i februar(slektninger) barcelona i mai(fotballkamp) alanya i tyrkia august (ferie) Lenke til kommentar
loudness Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) Ferien går til Thailand i feb. Endret 22. januar 2011 av loudness Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 (endret) Virker som dette er en grei tråd å følge litt med på for inspirasjon til nye plasser å besøke. Får vel slenge meg med, jeg og. Stikker to uker til Cuba sammen med ei veninne i februar - finfin praksisperiode (går fotojournalistikk ved http://afr.fhs.no). Har booka hotell de to første netterne i Havana - så regner vi med å reise litt rundt etterhvert. Si gjerne i fra dersom noen vet av nordmenn som bor/jobber på Cuba. Hadde vært interessant å lage reportasje om det. Eller bare noen som er der på ferie. I April drar journalistikk/fotojournalistikk-linjene ved skola mi til India - først noen dager i Goa, så noen i Mumbai. Litt uklart opplegg enda, men satser på at det blir bra. Driver også sånn smått og planlegger en liten englandstur + interrail mot slutten av juli - men det står og henger på om jeg får jobba nok tidligere på sommeren. Endret 24. januar 2011 av Ole_Gunnar Lenke til kommentar
multisync Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Bali 6. februar. Kom gjerne med forslag om hva/hvor. Ser nå etter å ha lest litt at det er finnes nok mer spennende plasser menmen, blir vel bra uansett Lenke til kommentar
Siljelfc Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 En blogg med reisetips(spesielt partyferier): Europarty Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Vinterferien; Skal til leiligheten vår på Anfi del mar, Gran Canaria. Skal turne med en som heter Andreas og broren hans Jørgen. Gleder meg Tipper flere her skal til kanariøyene i vinterferien Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Denne måneden går turen til Marrakech. Etter dette er kun 4 andre turer booket. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Denne måneden går turen til Syd-Tyskland for meg. Etter det er to turer booket Lenke til kommentar
roffenn Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 29 mai blir det Kreta ftw :love: Lenke til kommentar
sLR Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 14. - 21. Mai blir det tilbake til Norge. : > Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Denne måneden går turen til Syd-Tyskland for meg. Etter det er to turer booket Hvor i Tyskland? Min neste utfart går i retning Leipzig og Dresden. Forrige sprell var i Amsterdam, tror ikke jeg rakk å poste det her. Ingen turer er booket, men rikelig med planer linet opp. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Denne måneden går turen til Syd-Tyskland for meg. Etter det er to turer booket Hvor i Tyskland? Flyr til Memmingen med Ryanair og tar leiebil til Garmisch-Partenkirchen for å stå på ski/overvære Alpin VM. Det blir sikkert knallstemning og Ompamusikk. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Flyr til Memmingen med Ryanair og tar leiebil til Garmisch-Partenkirchen for å stå på ski/overvære Alpin VM.Regner med at både parkeringsplass og soveplass blir vanskelig å oppdrive. Det blir sikkert knallstemning og Ompamusikk.Ingenting er som tysk ompa-traktor-disco:http://www.youtube.com/watch?v=RRe3gLoE0wU Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) . Endret 14. juni 2017 av medlem-173043 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Flyr til Memmingen med Ryanair og tar leiebil til Garmisch-Partenkirchen for å stå på ski/overvære Alpin VM.Regner med at både parkeringsplass og soveplass blir vanskelig å oppdrive. Hehe, begge deler er spikret selvsagt. Når vi bestilte i September(!) var det omtrent fullt overalt og det siste hotellet vi prøvde på var det ledig. Der bor tilfeldigvis hele det norske skilandslaget også. Parkering i garasjen hos hotellet, for å komme seg til stadion så kan man gå eller ta trikk/mini-tog som går i sentrum. Ettersom vi flyr med Ryanair lønnet det seg å leie ski og støvler de dagene der nede, fremfor å sjekke inn våre egne. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Etter å ha spart opp penger i sommer/høst skal jeg til Thailand i 3-6måneder Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Etter dette er kun 4 andre turer booket. Etter det er to turer booket Ja, uff så synd det er på dere...bastards! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå