Mchansern Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Én måned til London. Å reise en måned til London var da et langt opphold. Mye shopping? Mulig hun ordla seg feil og mente at det er en måned til hun drar til London. Lenke til kommentar
Shablagoy Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Flybilletter til Los Angeles er bestilt, i mars : D Huntley Hotel, ved Santa Monica Beach! Planen er å få sett iallfall et par NHL-kamper. Resten av tida vil nok gå med på å finne college/high school-fester Én måned til London. Å reise en måned til London var da et langt opphold. Mye shopping? Mulig hun ordla seg feil og mente at det er en måned til hun drar til London. Da ordla hun seg egentlig helt riktig : ) Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 To innlegg om norskopplæring forsvant, så holder vi oss til feriediskusjoner. Kommentarer på moderering tas på PM. Lenke til kommentar
knutaj Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 (endret) Flybilletter til Los Angeles er bestilt, i mars : D Huntley Hotel, ved Santa Monica Beach! Planen er å få sett iallfall et par NHL-kamper. Resten av tida vil nok gå med på å finne college/high school-fester Skal man til California for å se NHL, må det da være upraktisk å se bo ved Santa Monica Beach? Langt til Shark Tank derfra. Endret 20. desember 2010 av knutaj Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Men kort til Ducks og Kings Ellers er jeg i LA nå og det er i grunn ikke så mye å gjøre her. Men jeg elsker byen for det Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Geilo til vinterferien og hafjell og TG til påsken <3 Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Min neste ferie går til Karibien på øye Tobago i 2 uker ^^ Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Reiser til Thailand i februar og blir der i 5 uker. Adios snø og slaps. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 (endret) Jeg drar til Jordan eller israel, nærmere bestemt Aqaba eller Eliat. Noen som har noe erfaringer derifra? Har ikke bestillt enda, men drar i januar/februar. Endret 28. desember 2010 av aklla Lenke til kommentar
wailer Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 er i thailand akuratt, til cambodia 5jan. har hvert dere flere ganger for saa bare 5 dager der naa og hilser paa en venninde hjemme i fra, saa til vietnam for noen dager, hvert der for ogsaa. saa fly til Jakarta saa videre til ost timor hvor jeg skal vare i 4 maander og dykke. for turen gaar om frankrike paa vei hjem i mai. har har i aar hvert i, india, singapore, malaysia 3 ganger, thailand 8 ganger, filippinene 1 gang, cambodia 2 ganger, tajikistan, kyrgysztan afghanistan kina pluss tibet. saa blitt en del land i aar ) Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Jeg drar til Jordan eller israel, nærmere bestemt Aqaba eller Eliat.Noen som har noe erfaringer derifra? Har ikke bestillt enda, men drar i januar/februar. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1043717 Håper det fremdeles er bra der og at de ikke har blitt som Egypt. Ville valgt Aqaba, men tatt en dagstur til Eilat. Pga. sløve turister som glemmer stengningen av grensen om kvelsen må du arrangere turen over selv og det er en opplevelse med en grensepassering slik vi vanligvis bare ser på tv. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 (endret) Jeg drar til Jordan eller israel, nærmere bestemt Aqaba eller Eliat.Noen som har noe erfaringer derifra? Har ikke bestillt enda, men drar i januar/februar. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1043717 Håper det fremdeles er bra der og at de ikke har blitt som Egypt. Ville valgt Aqaba, men tatt en dagstur til Eilat. Pga. sløve turister som glemmer stengningen av grensen om kvelsen må du arrangere turen over selv og det er en opplevelse med en grensepassering slik vi vanligvis bare ser på tv. Ryktene tilsier at turismen fortsatt ikke har ødelagt stedet. Men, hvorfor ville du valgt Aqaba? Og er det er ulovlig å krysse grensa, eller hvordan er det med den? Sikkerheten der er vel grei nok også? Endret 28. desember 2010 av aklla Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Skal ikke ha ferie før til påsken. Da skal jeg til Nürburgring. Satser på at Nordsleife er åpen i påskeuken. Til høsten skal jeg på bilferie i USA. Det blir vel også en liten ferie til sommeren. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Men, hvorfor ville du valgt Aqaba?Og er det er ulovlig å krysse grensa, eller hvordan er det med den? Sikkerheten der er vel grei nok også? Ville valgt Aqaba da det er mer eksotisk, billigere, på samme side av grensen som masse spennende utflukter. Det er ikke ulovlig å kryse grensen, men den blir av og til helt stengt i flere dager. Ellers er det endel papirarbeid og grensen stengte 20:00 da jeg var der. Det legger begrensninger på hvilke utflukter man kan ta. Om du tenker på bomber og slikt så er det i Eilat og ikke Aqaba terrorister bruker slå til. Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Til høsten skal jeg på bilferie i USA. Det ligger noen tråder om temaet her på forumet. Jeg har blant annet postet mine generelle råd for bilferie i USA 4-5 ganger. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 saa fly til Jakarta saa videre til ost timor hvor jeg skal vare i 4 maander og dykke. for turen gaar om frankrike paa vei hjem i mai. Øst-Timor ja. Artig og spennende valg av ferieland. Timor-Leste er vel blant verdens fattigeste land om jeg ikke tar feil? Hvordan er bofasilitetene der f.eks? Lenke til kommentar
koots Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Skal visst prøve å komme oss til Sør Afrika igjen i vinterferien om vi klarer å bruke mindre enn fire mellomlandinger og tre døgn på å komme oss dit... Lenke til kommentar
Palme Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Da er det bestilt en langhelg i Berlin i mars. Norwegian kaster jo nærmest billettene etter deg, og det var jammen ikke dyrt med et ganske ok hotell i den byen. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) Berlin er ikke det dummeste stedet man kan ramle innom for en langhelg. Anbefaler at du hiver deg på en av disse «free walking tours» (hva var det selskapet som driver turene het, mon tro?) om du ikke kjenner byen noe særlig fra før av. Vel verdt både tiden og noen euro i tips. Har nå fortsatt der jeg slapp før jul (ferie fra ferie?), og er tilbake ved Rhinens bredder. I bakgrunnen er det selvsagt Das Rheingold som surrer – Keilberths, den med knirkingen fra gulvet og historisk hosting – klar for nye kraftanstrengelser. Planene fremover er omfattende, men nokså løse; fransk atlanterhavskyst, lurvete albanske tog (kjøpt brukt fra Italia), Hagia Sofia etc. Endret 3. januar 2011 av Euklid Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Jeg har også vært i Berlin - flott by! Definitivt en by jeg skal tilbake til. Neste ferie blir i skolens vinterferie. Skal besøke noen familiemedlemmer litt utenfor London. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå